[ALL VW] Jak uzyskac dzwiek G60 w kazdym aucie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pn maja 08, 2006 14:47

Nie ma. Klapke najlepiej zblokować w pozycji zamykającej dopływ ciepłego powietrza.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » pn maja 08, 2006 16:48

wójaszek pisze:cholera wszystko było by OK gdyby mi ktoś powiedział gdzie to w silniku RF 1.6 sie znajduje :/

PLEASE

[ Dodano: Nie Maj 07, 2006 22:04 ]
a moja komora wygląda tak jak ta
Obrazek

Przy 1.6 taki dźwięk uzyskasz rozpinając obudowę filtra powietrza. Zrób eksperyment: otwórz obudowę filtra powietrza i wyjmijna chwilę filtr, zapal auto przegazuj i wtedy usłyszysz ten dźwięk. Ja mam taką samą puszkę od filtra jak Ty i spróbuję u siebie wyciąć tam od spodu jakąś dziurkę i zobaczę jak auto bedzie się zachowywało.



Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » pn maja 08, 2006 21:05

to ty zrób experyment i dasz znac co i jak, + ew. sugestie itp... :bigok:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn maja 08, 2006 21:25

ale cykacie koledzy :P :D



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn maja 08, 2006 22:03

Kubus20 pisze:spróbuję u siebie wyciąć tam od spodu jakąś dziurkę i zobaczę jak auto bedzie się zachowywało.
dzieruka jedna nic nie da, ja mam wyćiete 1/2 powierzcni spodu puszki a kolega w g60 ma zrobione chyba ze 20 dziurek sr 1 cm....



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » pn maja 08, 2006 23:01

u mnie rasowo bulgocze caly czas , a jaka przyczyna ??? stozek i dwururka od kolektora spawana w polowie , bo gosc od ktorego kupowalem silnik "madrze' przecial ja w pol zamiast podniesc auto i wykrecic :kac: ale dzwiek pieknie przypomina vr6 :satan: :okej: :satan: :ass: :ass:


Obrazek

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn maja 08, 2006 23:09

silent_rob, wytlumacz mi dokladnie o tej dwururce,ciekawi mnie to :)



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » pn maja 08, 2006 23:19

ta dwuruka to nieporozumienie :D bo ona odchodiz od kolektora i schodzi sie w jedna rure i wlazi w katalize , gosc jak sprzedawal mi silnik to zamiast wyjac normalnie to przecial ta rurke palnikiem i musialem dac ja do pospawania w calosc :D i wapie zeby byla idealnie szczelna :D


Obrazek

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn maja 08, 2006 23:24

silent_rob, aha myslalem ze to jakas fajna przerobka.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt maja 09, 2006 00:15

piotr2 pisze:aha myslalem ze to jakas fajna przerobka
no wąsnie bo to przecież seria tyle że pospawana....
silent_rob pisze:u mnie rasowo bulgocze caly czas , a jaka przyczyna ??? stozek i dwururka od kolektora spawana w polowie
to na pewno nie od tego spawu , stozek to inna sprawa



Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » wt maja 09, 2006 09:52

a czy powi mi koś dlaczego u mnie nie ma żadnej różnicy na wolnych obrotach, jak zatkam ręką rurę wlotu powietrza , to nie ma to kompletnie żadnego wpływu na prace silnika:/


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt maja 09, 2006 11:06

Zatykasz dopływ zimnego a jest jeszcze ciepłe powietrze brane z nad kolektora wydechowego. Nie wiem dokładnie jak zbudowana jest klapka sterująca w RF ale w RP otworzy się sama jeśli będzie mocne podciśnienie w puszcze filtra.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt maja 09, 2006 17:24

no wlasnie, ta klapka nie jest az tak szczelna zeby zgasic silnik, poza tym jak kolega wyzej napisał pod wplywe mpodcisnienia sie uchyla.....
domyslam sie ze chcesz sobie sprawdzic szczelnosc dolotu....proponuje odczepic rure juz za filtrem iwtedy przytkaj ręka, wtedy bedziesz czuł.....jak zasłonisz cały otwór to auto powinno zgasnąc....jelsi dolot jest szczelnyv oczywiscie



Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » wt maja 09, 2006 21:57

sas_gti pisze:jak zasłonisz cały otwór to auto powinno zgasnąc
obojętnie czy bedzie zapalone na gazie czy na benzynie


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 231 gości