Strona 3 z 3

: sob kwie 08, 2006 16:16
autor: pomyslowy
w filtrze są dwa czujniki, ja nie byłem pewien który się rozwalił i odpinałem przewodzik to od jednego to od drugiego. nie pamiętam ale przy jakiejś kombinacji - nie pamiętam czy oba były odpięte czy tylko jeden - wydobywał się tylko dźwięk, musiał być to zewnętrzny, bo ten wewnętrzny (biały) sygnalizuje i miga kontrolka oleju.

: sob kwie 08, 2006 18:22
autor: inek01
pomyslowy pisze:w filtrze są dwa czujniki
Dwa to sa jak ktos ma MFA, bo jeden jest od cisnienia, a drugi od temperatury oleju...

: sob kwie 08, 2006 18:29
autor: pomyslowy
a to ciekawe, bo ja nie mam MFA i mam 2szt, biały i brązowy, zdaje się. kolega ma golfa 1,8 75KM , i też ma 2szt, a nie ma MFA

: sob kwie 08, 2006 18:52
autor: inek01
pomyslowy pisze:a to ciekawe, bo ja nie mam MFA i mam 2szt, biały i brązowy, zdaje się. kolega ma golfa 1,8 75KM , i też ma 2szt, a nie ma MFA
W podstawie filtra ?

: sob kwie 08, 2006 21:42
autor: krzysiekp81
inek01 pisze:a drugi od temperatury oleju...
za wysoka temp napewno odpada, zaczeło mi dzwonić przy można powiedzieć zimnym silniku.

Ale dziwne dzisiaj przejechałem jakieś 200km i nic cisza nic się nie dzieje

: sob kwie 08, 2006 22:34
autor: misiek
inek01 pisze:Dwa to sa jak ktos ma MFA, bo jeden jest od cisnienia, a drugi od temperatury oleju...
właśnie przy MFA tak jest a przy zwykłym to jest przy filtrze jaden i to muszę obadać czym on steruje dokładnie - w tygodniu się tym zajmę

: sob kwie 08, 2006 23:02
autor: inek01
misiek10111 pisze:muszę obadać czym on steruje dokładnie - w tygodniu się tym zajmę
Kiedys mialem taki myk... Odlaczalem wsuwke z czujnika cisnienia w filtrze i niechcacy naderwalem kabelek. Podczas ponownego zakladania musial sie juz oderwac calkowicie... Ruszam w droge, a ty powyzej 2000 obr/min brzeczek i mruga kontrolka...
Zgasilem, zapalilem, a tu znowu od 2000 to samo.
Takie sa objawy odlacznia tego czujnika, przynajmniej w moim silniku.

: sob kwie 08, 2006 23:09
autor: misiek
inek01 pisze:Takie sa objawy odlacznia tego czujnika, przynajmniej w moim silniku
ok, to by było wstepnie wyjasnione, ale od czego jest na głowicy - prawdopodobnie jest tak ze one działają rówloregle (bo u mnie po z masowaniu czujnika na głowicy wyje i miga), czyli od zbyt niskiego ciśnienia w układzie i poprzez zafajdany filtr (też będzie nizsze ciś. - opory przepływu)

: wt kwie 11, 2006 13:54
autor: pomyslowy
inek01 pisze:
pomyslowy pisze:a to ciekawe, bo ja nie mam MFA i mam 2szt, biały i brązowy, zdaje się. kolega ma golfa 1,8 75KM , i też ma 2szt, a nie ma MFA
W podstawie filtra ?
oczywiście , że w podstawie. jeden jest biały, a drugi chyba czarny lub brązowy. u mnie przestawało dzwonić przy 2500 obrotów w zwyż.

: wt kwie 11, 2006 13:58
autor: inek01
pomyslowy pisze:oczywiście , że w podstawie. jeden jest biały, a drugi chyba czarny lub brązowy. u mnie przestawało dzwonić przy 2500 obrotów w zwyż.
Ok, to powiedz mi w taki razie gdzie w Mk2 znajduje sie czujnik temperatury oleju MFA ? Przeciez w Mk2 jest tak funkcja... tak samo jak w Mk3...

[ Dodano: Wto Kwi 11, 2006 14:03 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1435
W tym temacie uzytkownicy Mk2 pisza troche na ten temat...

: pt kwie 14, 2006 01:32
autor: Arch
ja mam tez taki problem, ale dzieje sie to glownie przy cieplym silniku na niskich obrotach, np. przy 40km/h na 3jce albo na 4rce przy 60-70km/h... i brzeczy i mruga, a przestaje zaraz, kiedy lekko dodam gazu, a najczesciej zapala sie, kiedy temp. silnika jest za polowa skali... mam wskaznik cisnienia oleju i on nie wskazuje, zeby ono sie obnizalo podczas tego alarmu, wiec nei wiem z czego to... mechanik mowi, ze pierscienie do wymiany...

: pt kwie 14, 2006 07:23
autor: misiek
Arch pisze:ja mam tez taki problem
dzieje sie tak dlatego że gorący olej staje się rzadszy i spada ciśń. a spr. czy czujnik na głowicy Ci nie leje (nie cieknie z niego olej)

: sob kwie 15, 2006 11:58
autor: Kubus20
Panowie na początek powymieniajcie te czujniki. Koszt jednego to 15zł

: sob kwie 15, 2006 15:22
autor: promo211
Witam
zmień na dobry olej i filtr oleju typu "mann"i powinno być ok
pozdrawiam przemek