Strona 3 z 3

: sob kwie 22, 2006 17:20
autor: greg
nawet jeśli samemu jesteś w stanie to i tak należy skontrolować ustwienie kół...

: sob kwie 22, 2006 17:34
autor: misiek
DmX_81 pisze:bo pewnie samemu nie jestem w stanie no nie?
jeżeli jest do wymiany sworzeń wachacza to jest to robota garażowa

: sob kwie 22, 2006 17:50
autor: DmX_81
a co potrzeba aby wymienic - chodzi tez o to - zebym wiedzial czy to dobrze zrobie - czyli najpierw musialbym wiedziec co jest zle - ze jak popatrze pod auto - jak rozpoznac ze to wlasnie to....a co do porady to pewnie juz byla i nie chce was meczyc o porade punkt po punkcie, srubka po srubce:P

: sob kwie 22, 2006 18:09
autor: misiek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45583 tutaj pisałem jak spr. sworzeń

: sob kwie 22, 2006 23:14
autor: DmX_81
ok -
a ogolnie to jakis luz ma byc -
czy wcale -
a jak bedzie to wtedy zle -
no i czy bedzie widac ze cos sie rusza jesli jest cos z tym luzem zle

no bo wiadomo ze nie wiem jak to ma byc oryginalnie, bo na tym sie jeszcze nie znam:)

: sob kwie 22, 2006 23:38
autor: misiek
praktycznie na sworzniu nie powinno być żadnego luzu, podobnie jak np: na drążkach kierowniczych

: sob kwie 22, 2006 23:42
autor: DmX_81
a mozna w prosty sposob poznac kiedy co jest zle - czy to sworzen czy drazek kierowniczy? jakies charakterystyczne, latwe do zidentyfikowania objawy? czy raczej sobie darowac i jechac na warsztat - nie ukrywam - chodzi mi jak wiekszosci o zaoszczedzenie kosztow - ale jesli mam cos bardziej popsuc - to wole oddac w rece komus kto sie orientuje co i jak - dlatego pytam czy sobie powinienem poradzic:) bo szybko sie ucze i uwaznie czytam kazda wskazowke i jakos mi do tej pory w miare idzie:P

: sob kwie 22, 2006 23:54
autor: misiek
naapewniej jest pojechać na warsztat, tam Ci wynajdą kazda usterkę ukł. kier. możesz jeszcze spr. to w ten sposób co wyzej Ci link zapodałem, najlepiej w dwie osoby - jadna rusza kołem we wszystkie możliwe str. a druga patrzy co się dzieje, ale powtarzam lepiej jest pojecgać na warsztat bo usterka np: sworznie moze być taka że rekoma jej nie wyczujesz a na szarpaku ze wzgledy na wiekrzą siłę urządzenie usterka zostanie wykryta

: ndz kwie 23, 2006 00:11
autor: DmX_81
ok dzieki - podjade - niech bedzie ze strace ok 20 zl za sprawdzenie - a co do wymiany to najwyzej jak bede wiedzial co konkretnie - to poprosze o porade:)

: ndz kwie 23, 2006 11:10
autor: O.S.T.R.Y
Jeżeli był walnięty w prawy lub lewy bok z tyłu w koło nawet nie mocno to moze być skrzywione któreś z kół. pogrzeb przy nich może to to

: ndz kwie 23, 2006 13:33
autor: DmX_81
no pewnie na diagnostyce u mechanika wyjdzie wszystko - oby malo wyszlo - i zeby dalo sie naprawic