Strona 3 z 3

: śr gru 07, 2005 21:41
autor: magik
ale ja własnie zdecydowałem się posadzić go niżej, ponieważ mam właśnie amorki do wymiany, a dorwałem takie sprężynki.. z tyłu miałem wytłuczone sprężyny i wymieniłem na serię, a przód i tak jest wyżej, mimo że jest wytłuczony..

a może kupiłbym seryjne sprężyny, tylko od benzyniaka? mam diesla więc przód trochę siądzie.. chodzi mi o jakieś 4cm..

obcinanie sprężyn jakoś mi się nie podoba.. różne wersje słyszałem, a za dużo jeżdżę, żebym miał później grzebać i poprawiać, jeśli się okaże, że to jednak nie działa jak powinno :) z drugiej strony nie stać mnie na kompletny kit. jak to pogodzić :hmm:

: śr gru 07, 2005 21:43
autor: djset
magik pisze:a może kupiłbym seryjne sprężyny, tylko od benzyniaka? mam diesla więc przód trochę siądzie.. chodzi mi o jakieś 4cm..
tylko czy wtedy nie beda za bardzo obciazone sprezyny i czy nie pekną ci...? musisz pomyslec kolego :)

: śr gru 07, 2005 21:48
autor: k3fir
magik pisze:ale ja własnie zdecydowałem się posadzić go niżej, ponieważ mam właśnie amorki do wymiany, a dorwałem takie sprężynki.. z tyłu miałem wytłuczone sprężyny i wymieniłem na serię, a przód i tak jest wyżej, mimo że jest wytłuczony..

a może kupiłbym seryjne sprężyny, tylko od benzyniaka? mam diesla więc przód trochę siądzie.. chodzi mi o jakieś 4cm..
po co kombinowac tak, sprzedaj je komus, uzywke kit mozna tanio znalesc i to taki jaki co bedzie potrzebny lub same springi. Kup dedykowane do konkretnego modelu i nie baw sie w jakies tam kombinacje.

: śr gru 07, 2005 21:49
autor: magik
djset pisze: tylko czy wtedy nie beda za bardzo obciazone sprezyny i czy nie pekną ci...? musisz pomyslec kolego :)
no fakt.. czyli jednak najlepszym rozwiązaniem jest kupno tego, co ma być.. czyli albo seria, albo coś niższego, ale konkretnie pod ten model.. muszę się dowiedzieć w takim razie do czego mam te sprężyny.. jak nie do mojego, to je oddam za 50zł (przód)..

: śr gru 07, 2005 23:49
autor: Dawca_Nerek
djset pisze:na 99,9% tak bylo napisane w katalogu...
No to chyba wypadło na ten 0,1% ponieważ ja mam te sprezyny i kolo 9J 16" golf ciemny, a golf czerwony również 9J 16" i sprezyny -60/40 Różnica jest kolosalna więc te JAMEXy musza dużo więcej obniżać!

Obrazek

: czw gru 08, 2005 01:08
autor: djset
no to teraz juz nie wiem...

: czw gru 08, 2005 01:22
autor: k3fir
Dawca_Nerek pisze:
djset pisze:na 99,9% tak bylo napisane w katalogu...
No to chyba wypadło na ten 0,1% ponieważ ja mam te sprezyny i kolo 9J 16" golf ciemny, a golf czerwony również 9J 16" i sprezyny -60/40 Różnica jest kolosalna więc te JAMEXy musza dużo więcej obniżać!
moze u ciebie jest opuszczone na pierscieniu troche bo tam to trche duza roznica jest.

: czw gru 08, 2005 12:05
autor: magik
no to jeśli ja bym chciał to założyć do diesla, to chyba by w ogóle upadł na glebę.. zdecyduję się chyba na używkę całego kita.. chce ktoś takie jamexy? :hmm:

PS: Dawca, może robiłęś fotkę z pasażerami w środku :grin:

[ Dodano: Czw Gru 08, 2005 12:12 ]
wysłałem temu sprzedającemu pytanie z prośbą o to,żeby mi sprawdził w katalogu (bo założyłem,że taki ma:) )czy jamex 1355VA pasuje też do diesla i ile obniża..
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=74141078

zobaczymy, czy mi coś przyjdzie..

: czw gru 08, 2005 14:10
autor: wara99
generalnie jak sie patrzy na allegro to krew zalewa . Sprzedaja sprezyny które pasuja do kazdego silnika ( jakis cud chyba) pisze np. od 66kw do 128kw i mpotem zamiast obnizyc robi sie kantry. Ja dalem sie tak zrobic z tym zielonym golfem -miedzy tylem a przodem byla roznica i *#cenzura#*... to wygladalo .
ale tak wychodzio kupno z wysylki.

: czw gru 08, 2005 15:01
autor: djset
a propo tego zielonego, wyslij mi jeszcze raz zdjecia, bo nic do mnie nie doszlo...