Strona 3 z 3
: śr gru 07, 2005 21:41
autor: magik
ale ja własnie zdecydowałem się posadzić go niżej, ponieważ mam właśnie amorki do wymiany, a dorwałem takie sprężynki.. z tyłu miałem wytłuczone sprężyny i wymieniłem na serię, a przód i tak jest wyżej, mimo że jest wytłuczony..
a może kupiłbym seryjne sprężyny, tylko od benzyniaka? mam diesla więc przód trochę siądzie.. chodzi mi o jakieś 4cm..
obcinanie sprężyn jakoś mi się nie podoba.. różne wersje słyszałem, a za dużo jeżdżę, żebym miał później grzebać i poprawiać, jeśli się okaże, że to jednak nie działa jak powinno
z drugiej strony nie stać mnie na kompletny kit. jak to pogodzić
: śr gru 07, 2005 21:43
autor: djset
magik pisze:a może kupiłbym seryjne sprężyny, tylko od benzyniaka? mam diesla więc przód trochę siądzie.. chodzi mi o jakieś 4cm..
tylko czy wtedy nie beda za bardzo obciazone sprezyny i czy nie pekną ci...? musisz pomyslec kolego
: śr gru 07, 2005 21:48
autor: k3fir
magik pisze:ale ja własnie zdecydowałem się posadzić go niżej, ponieważ mam właśnie amorki do wymiany, a dorwałem takie sprężynki.. z tyłu miałem wytłuczone sprężyny i wymieniłem na serię, a przód i tak jest wyżej, mimo że jest wytłuczony..
a może kupiłbym seryjne sprężyny, tylko od benzyniaka? mam diesla więc przód trochę siądzie.. chodzi mi o jakieś 4cm..
po co kombinowac tak, sprzedaj je komus, uzywke kit mozna tanio znalesc i to taki jaki co bedzie potrzebny lub same springi. Kup dedykowane do konkretnego modelu i nie baw sie w jakies tam kombinacje.
: śr gru 07, 2005 21:49
autor: magik
djset pisze:
tylko czy wtedy nie beda za bardzo obciazone sprezyny i czy nie pekną ci...? musisz pomyslec kolego
no fakt.. czyli jednak najlepszym rozwiązaniem jest kupno tego, co ma być.. czyli albo seria, albo coś niższego, ale konkretnie pod ten model.. muszę się dowiedzieć w takim razie do czego mam te sprężyny.. jak nie do mojego, to je oddam za 50zł (przód)..
: śr gru 07, 2005 23:49
autor: Dawca_Nerek
djset pisze:na 99,9% tak bylo napisane w katalogu...
No to chyba wypadło na ten 0,1% ponieważ ja mam te sprezyny i kolo 9J 16" golf ciemny, a golf czerwony również 9J 16" i sprezyny -60/40 Różnica jest kolosalna więc te JAMEXy musza dużo więcej obniżać!
: czw gru 08, 2005 01:08
autor: djset
no to teraz juz nie wiem...
: czw gru 08, 2005 01:22
autor: k3fir
Dawca_Nerek pisze:djset pisze:na 99,9% tak bylo napisane w katalogu...
No to chyba wypadło na ten 0,1% ponieważ ja mam te sprezyny i kolo 9J 16" golf ciemny, a golf czerwony również 9J 16" i sprezyny -60/40 Różnica jest kolosalna więc te JAMEXy musza dużo więcej obniżać!
moze u ciebie jest opuszczone na pierscieniu troche bo tam to trche duza roznica jest.
: czw gru 08, 2005 12:05
autor: magik
no to jeśli ja bym chciał to założyć do diesla, to chyba by w ogóle upadł na glebę.. zdecyduję się chyba na używkę całego kita.. chce ktoś takie jamexy?
PS: Dawca, może robiłęś fotkę z pasażerami w środku
[ Dodano: Czw Gru 08, 2005 12:12 ]
wysłałem temu sprzedającemu pytanie z prośbą o to,żeby mi sprawdził w katalogu (bo założyłem,że taki ma:) )czy jamex 1355VA pasuje też do diesla i ile obniża..
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=74141078
zobaczymy, czy mi coś przyjdzie..
: czw gru 08, 2005 14:10
autor: wara99
generalnie jak sie patrzy na allegro to krew zalewa . Sprzedaja sprezyny które pasuja do kazdego silnika ( jakis cud chyba) pisze np. od 66kw do 128kw i mpotem zamiast obnizyc robi sie kantry. Ja dalem sie tak zrobic z tym zielonym golfem -miedzy tylem a przodem byla roznica i *#cenzura#*... to wygladalo .
ale tak wychodzio kupno z wysylki.
: czw gru 08, 2005 15:01
autor: djset
a propo tego zielonego, wyslij mi jeszcze raz zdjecia, bo nic do mnie nie doszlo...