Strona 3 z 3

: wt mar 28, 2006 10:55
autor: romek126
Panewki mechanik zmierzył i stwierdził że dobre są. Pompa jest stara.
Ale gdyby ciśnienie było faktycznie słabe to szklanki by stukały w głowicy.
/Ogólnie blok był dobry przed remontem ale trzeba było go splanować bo wżery były
na powierzchni i rozebrany być musiał/.
Wygląda że smarowanie ma dobre.

: wt mar 28, 2006 11:03
autor: Pinhead
Nic by stukać nie musiało. U mnie silniczek chodził idealnie, żadnych stuków a panewki zjechane i ciśnienia oleju brak. Jak poszukasz to znajdziesz więcej takich przypadków. Stara pompa może być problemem.

: wt mar 28, 2006 18:33
autor: spiotr24
romek126 pisze:Olej zmieniłem i filtr. Więc może czujniki albo licznik?
Zmierz jeszcze raz ciśnienie oleju na obydwu czujnikach (na wejściu do filtra i na wyjściu). Nie powinno być różnicy ciśnienia! Jeśli tak owa będzie to znaczy, że masz filtr walnięty!
Jak ciśnienie będzie dobre to wymień jeszcze czujniki jak jeszcze nie wymieniałeś!

: sob kwie 15, 2006 20:18
autor: romek126
spiotr24 pisze:Witam!
Mam pytanko. Czy ktoś wie jaki czujnik powinien być wkręcony od strony silnika - biały czy brązowy?
Już wykluczyłem awarię elektryki. Zwarłem przewód z białego czujnika do masy i już nie piszczy. Tzn. że coś mechanicznego musi być walnięte.
Dowiedziałeś się może który powinien być wkręcony od strony silnika tzn. od środka silnika
a który oddalony od środka silnika? Jeśli masz czujniki w głowicy.
Mam ten sam problem. Być może mam zamienione czujniki.

[ Dodano: Sob Kwi 15, 2006 20:21 ]
dotąd nie zmierzyłem jeszcze ciśnienia ale czujniki wymieniłem. miałem brązowy i czarny.
a chyba powinien być brązowy i biały? tak wszyscy tu piszą.

: ndz kwie 16, 2006 09:29
autor: promo211
Witam
zmień olej na markowy typu "castrol" "mobil"i do tego porządny filtr oleju "mann+hummel"
powinna usterka zniknąć
pozdrawiam przemek :bajer:

: pn kwie 17, 2006 20:15
autor: spiotr24
romek126 poparz na to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=41620

[ Dodano: 17 Kwi 2006 20:22 ]
to jest mało prawdopodobne! ja wymieniłem filtr i olej no i faktycznie przez jakiś tydzień był spokój dopóty dopóki nie zrobiłem dłuższej trasy! I znowu zaczęło mi piszczeć! Tyle, że już nie tak intensywnie (miedzy 80-90km/h). Podejrzewam, że jednak to będzie pompa oleju! Bo to wszystko dzieje się na gorącym silniku gdzie olej jest już bardzo rozgrzany!