Strona 3 z 3

: czw mar 02, 2006 15:31
autor: wilkor
ja rónieżmam 1.4, bardzo go lubie, chodzi owele lepiej niz astra z tego samego okresu... a sapalnie malutki ;-)
a zeby byo smiesznie na 5 biegu wancza mi ise turbina.
Tak naprawde to jest to wine skrzyni któa świergoli delikatnie na 5-tce.
Niektórzy jednak daja sie nabrać :helm:

Szczerze mówiąc to zastanawiam sie czy mimo wszytko nie zmienic mojej rakiety na diselka 110 konnego z asortymentem GT.
ale to za rok może dwa

: czw mar 02, 2006 15:34
autor: Adamtd
Więc przy takim przebiegu to już najlepiej olej mineralny, a jaki to kwestia gustu. Ja np mam Mobil High Mileage i jestem zadowolony

: czw mar 02, 2006 16:37
autor: demo from b2b
Adamtd pisze: Mobil High Mileage
szukam tego olju ma allegro ale nie moge znaleźść mozesz przyblizyc cene ? wszedzie same syntetyki

: czw mar 02, 2006 21:08
autor: Undertaker
Możecie mi powiedzieć którędy poza czujnikiem stanu oleju w skrzyni biegów można wlac olej? Widziałem koło czujnika takie dwie śruby na klucz gwiazdkowy, może tamtedy się wlewa ale obawiam się, że odkręce coś w środku i wszytko "wybuchnie". Dla ścisłości jedna z tych śrób jest wyżej niż czujnik oleju. Jak są inne jakieś drogi to proszę o wskazówki. Dzięki

: czw mar 02, 2006 22:25
autor: Adamtd
demo from b2b pisze: mozesz przyblizyc cene
Chyba coś koło 70 czy 75 zł za 5 litrów
Undertaker pisze:którędy poza czujnikiem stanu oleju w skrzyni biegów można wlac olej?
co Ty masz za skrzynie że masz coś takiego??

: pt mar 03, 2006 01:19
autor: Undertaker
Mam skrzynie biegów taką samą jaka występuje w każdym silniku ABD i wiem, że tam są te sruby. Nie wiem po co one są i dlatego pytam. przyjrzyj się dokładnie swojej przekładni a będziesz wiedział o czym mówię. Czekam nadal na odpowiedz.

: pt mar 03, 2006 15:10
autor: SimonVW
Ano klekocze na biegu jałowym,bo ma samoregulatory.
A co do tematu-sprzęgło czy może coś w skrzyni?pojeździj i posłuchaj dokładnie,bo z tego co piszesz to tylko podczas jazdy.wygląda na skrzynię/sprzęgło.
pozdrowionka dla wszystkich 1,4.Też nie mam zamiaru pakować gazu w to.chyba by juz trzeba było pchać,zeby sprawnie w miarę jeździł. :helm:

: pt mar 03, 2006 15:11
autor: djtom
pozdrowionka dla wszystkich 1,4.Też nie mam zamiaru pakować gazu w to.chyba by juz trzeba było pchać,zeby sprawnie w miarę jeździł.
ano ano :) równiez pozdro :pub:

: pt mar 03, 2006 15:18
autor: SimonVW
co do oleju w skrzyni-możesz odkręcić te śruby-nic nie wybuchnie.mówiłeś o czujniku od wstecznego?

: pt mar 03, 2006 15:35
autor: Undertaker
Właściwie to nie wiem czy jest to czujnik, który sprawdza poziom oleju w skrzyni i jakoś reaguje na ewentualny zbyt niski poziom ale jaest to jakiś czujnik. Patrzać się od czoła samochodu czujnik ten znajduję się w przedniej części obudowy skrzyni, jest mniej wiecej pod zbiorniczkiem płynu do układu wspomagania kierownicy. Dwa kable od niego odchodzą, a obok są wcześniej wspomniane śruby. Z powyższej wiadamości wynika, można odkręcać te śruby ale czy można tamtendy lać olej?

: pt mar 03, 2006 16:10
autor: SimonVW
można tamtędy lać olej.musisz tylko mieć szprycę,którą tam ucelujesz.to taka jakby duża strzykawa z wężykiem.ew. sam wymyśl jakiś patent jak tam ten olej wlać. pamiętaj,ze leje sie tylko tyle,ile bedzie w przelewie (jedna z tych śrub-ta wyżej chyba)

: pt mar 03, 2006 16:41
autor: Zilly
A propos klekotu na biegu jałowym jeszcze, to w ABU jest tak samo, wymieniłem popychacze, olej co 10 tys i w ogóle 5 najlepszych mechaników jakich znam to go słuchało i powiedzieli że ten typ tak ma. Ostatnio jeszcze wybadałem ze układ wtryskowy mi strasznie głośno cyka i to potęguje klang diesla :) Więc olejcie to bo nie ma sensu tego diagnozować.