Strona 3 z 3

: pn lut 27, 2006 23:47
autor: luxmad
kwiatekt11 pisze:
luxmad pisze:
beno pisze:jak chcesz poprawic moc to lepiej wstawic silnik1.8 na jednopunkcie i bedzie bez zadnych przerobek bo nie wierze zeby sam mono wtrysk dal lepszego kopa.
to skąd bierze się to 90KM w 1.8 na monowtrysku ?? skoro 1.6 to niewiele mniejsza pojemność a taka PN-ka ma zaledwie w okolicach 70 kilku kucy ??
wiekszy skok tłoka :bigok:
mam rozumieć że te około 20KM biorą się z większego skoku tłoka i to jest główna przyczyna wzrostu mocy

: pn lut 27, 2006 23:55
autor: beno
wieksza moc to nie tylko przez to ze wiekszy skok, pisalem juz ze to takze wieksza srednica zaworow i inny uklad wydechowy

: pn lut 27, 2006 23:57
autor: kwiatekt11
luxmad pisze:
kwiatekt11 pisze:
luxmad pisze: to skąd bierze się to 90KM w 1.8 na monowtrysku ?? skoro 1.6 to niewiele mniejsza pojemność a taka PN-ka ma zaledwie w okolicach 70 kilku kucy ??
wiekszy skok tłoka :bigok:
mam rozumieć że te około 20KM biorą się z większego skoku tłoka i to jest główna przyczyna wzrostu mocy
nie tylko wydech inny srednica zawory tez inne mozna by troche nawymieniac tego :grin:

: wt lut 28, 2006 00:07
autor: SzyMassMk2
Ja mam przerobioną PN-ke na monowtrysk i sobie ją chwale pali zawsze na dyg ,zadnych regulacji ,małe spalanie poprostu cudo :D a co do mocy to mysle ze jest to samo co z gaznikiem pozdro i powodzenia w zakładaniu nowego serca :D

: wt lut 28, 2006 00:15
autor: revolver
dzieki SzyMassMk2 moglbys napisac cos wiecej na temat tej przerobki masz ja juz za soba z jakiego silnika uzyles czesci cos o kosztach i ewntualne klopoty zwiazane z montazem pozdro

: wt lut 28, 2006 00:21
autor: SzyMassMk2
Ojjj kurcze ... musze Cie zmartwic bo jak sprowadziłem autko to wtrysk juz tam był wiec ja nie zakładałem go sam ale moge Ci powiedziec ze na 100% pompa paliwowa jest od innego vw i jest zamontowana przy obudowie od filtra powietrza nie jest w baku jak w reszcie golfow czemu wybrano takie rozwiązanie z tą pompą to niewiem...(jak bys chciał to moge jutro za dnia zrobic fotke i bym Ci ją przesłał to bys zobaczył jak to wygląda) powodzenia :]

: wt lut 28, 2006 00:26
autor: fibolek
Ja też się zastanawiałem swego czasu nad monowtryskiem.Ale se odpuściłem bo wtrysk jest dobry jak jest dobry a Gofly trochę stare są i utraf na coś naprawdę dobrego co ci kilka do 10 lat pośmiga(chyba że nie chcesz go tak długo trzymać).Wogule traf coś dobrego.A jeżeli sam tego nie zrobisz to w warsztacie też cię skoroją a nie sądzę żeby ktoś ci z forum FAQ dokładny napisał co i jak.
Zastanów się ludzie mają w RP zwykłe Pirburgi 2E2 które poprzez pożądne regulacje i odnowienie latają długo i bezproblemowo.Jedna zasada jak się nie wiem to się nie grzebie bo Pirbuś bardzo ale to bardzo tego nie lubi.Za całego Pirbusia ze wszystkim dasz jakieś 200-250 zeta ale to ze wszystkim.

: wt lut 28, 2006 00:48
autor: luxmad
nie narzekam na gaźnik 2ee ,silnik dynamiczy z nim to on nie jest ale na razie sprawuje się dobrze choć ma już za sobą troche przejechane i martwi mnie tylko ilość elektromechaniki w tym gaźniku
a tak prawde mówiąc to w poprzednim mk1 miałem jedno-gardzielowy gaźnik całkowity manual na silniku 1.8 , sam zrobiłem podstawke na kolektor żeby gaźnik dał się przykręcić , gaźnik pochodził od bmw 2.0l seria 3 z 1976 lub 1979 roku wszystko działało i to nawet całkiem całkiem

: wt lut 28, 2006 01:44
autor: VanWave
Miałem Pierburga 2ee w Oplu 1,8!! I nie narzekałem! Naprawde świetnie się spisywał i na LPG i na benzynce! Nie rozregulował się nigdy w książce miałem opis napraw i na początku się bałem tego dziwoląga:) Ale później zacząłem grzebać przy nim tzn. takie sprawy "poznawcze" zrobiłem na nim duzo kilometrów:) Ja bym go nie wymieniał! Autko było oszczędne miało 84KM, ale i tak dawało wielka przyjemność z jazdy:)) Ale rób jak uważasz:) pozdroo

: wt lut 28, 2006 11:33
autor: kwiatekt11
fibolek pisze:Ja też się zastanawiałem swego czasu nad monowtryskiem.Ale se odpuściłem bo wtrysk jest dobry jak jest dobry a Gofly trochę stare są i utraf na coś naprawdę dobrego co ci kilka do 10 lat pośmiga(chyba że nie chcesz go tak długo trzymać).Wogule traf coś dobrego.A jeżeli sam tego nie zrobisz to w warsztacie też cię skoroją a nie sądzę żeby ktoś ci z forum FAQ dokładny napisał co i jak.
Zastanów się ludzie mają w RP zwykłe Pirburgi 2E2 które poprzez pożądne regulacje i odnowienie latają długo i bezproblemowo.Jedna zasada jak się nie wiem to się nie grzebie bo Pirbuś bardzo ale to bardzo tego nie lubi.Za całego Pirbusia ze wszystkim dasz jakieś 200-250 zeta ale to ze wszystkim.
pierwsze słysze zeby w RP był Pierburg jak ktos ma wtrysk to po co gaznik zakładał ja bym w zyciu nie zamienił wtrysku na gaznik, z wtryskiem nie ma problemow typu ustawienie mieszanki, obroty, ssanie :okej: :grin:

: wt lut 28, 2006 16:06
autor: revolver
dzieki za podpowiedzi SzyMassMk2 jak bys mogl to zrob wogole kilka fotek odnosnie tej pompy i ogolnie jak to wszystko wyglada ot takie pogladowe zdjecia