Strona 3 z 4

problem

: pt lut 24, 2006 09:37
autor: dominik7
wydaje mi sie ze za slabo laduje bo przy wlaczonym radiu,dmuchawie zazwyczaj na 1 biegu ,swiatlach jak wlaczam kierunkowskaz to wjego rytm przygasaja swiatla.Troche ale w nocy to widac...Trzeba to sprawdzic.

: pt lut 24, 2006 10:08
autor: misiek
koniecznie

problem

: pt lut 24, 2006 10:27
autor: dominik7
Mam nadzieje ze Cie nie mecze moimi watpliwosciami...Wydaje mi sie ze to lozysko bo wyje czasem jak betoniarka-albo ono albo pompa wodna ale chlodzenie jest na dobrym poziomie.Powiedz mi czy ono jest rozbieralne czy trzeba wymienic caly alternator?A tak wogole to gdzie Ty pracujesz ze jestes caly czas na forum?

: pt lut 24, 2006 10:38
autor: misiek
nie, nie męczysz mnie, a łożyska w alternatorze są jak naj bardziej wymianialne, ale nie polecam tego wykonywać samemu ze względu na dość kruchą obydowę alternetora, tak pracuję ale mam teraz 4 dni wolnego

problem

: pt lut 24, 2006 10:42
autor: dominik7
nawet sobie nie wyobrazalem zeby samemu to robic.Ale znam naprawde swietnego elektryka.I niedrogiego.Szkoda ze nie znam takiego mechanika do tych zaworow czy zaplonu...

: pt lut 24, 2006 10:44
autor: misiek
wymiana tych łozysk nie powinna być droga

problem

: pt lut 24, 2006 10:50
autor: dominik7
Przy okazji pewnie tez szczotki trzeba wymienic...Tak na wszelki wypadek.Pewnie ok. 50zl.

: pt lut 24, 2006 11:27
autor: misiek
lepiej wymień cały szczotko trzymacz z regulatorem napięcia

problem

: pt lut 24, 2006 11:38
autor: dominik7
nO WIESZ ALE TO BEDZIE KOSZTOWALO TYLE CO UZYWANY oryginalny alternator-pewnie ze 100zl,CHOC WIDZIALEM I ZA 50 ZL.

: pt lut 24, 2006 23:28
autor: pajakgdynia
...
Bo jak nie mija, to masz bardzo "fajny" olej albo pompę do wymiany.
A może po prostu masz za mało oleju?
(jazda przy tym klekocie graniczy z chorobą umysłową. I wcale nie chodzi o komfort akustyczny, nowa głowica to jest jednak spory koszt..).
A przy 400km.. to w silniku i wydechu nie ma żadnej wody.. Nawet benzyna zdąży wyparować (no chyba, żeby coś już naprawdę ją lało i cylindry puszczały: ten czarny kolor nie wróży nic dobrego..)

--
Oby do wiosny! Bo diesle są lepsze jak jest cieplej ;)

: ndz lut 26, 2006 13:28
autor: fuks
ja podczepie sie pod temat.
U mnie chyba problem tkwi w oleju ale wole sie spytac.
Silnior bral mi sporo oleju, wymienilem uszczelniacze na zaworach i juz nie lyka, ale problem jest taki ze na zimnym silniku gdy przekrece na zaplon miga mi kontrolka od oleju. Gdy odpale auto juz nie miga, tylko slychac w silniku jakbys cos tarlo o siebie przez jakies 1-2 sek i ustaje i wsio gra jak powinno. Na cieplym silniku wszystko jest okej. Nic nie miga itp. Czujnik sprawdzalem wyglada na suchy wiec chyba dobry.. moze filtr oleju.. olej powiem tak wymienialem 5 tys temu ale troche go dolewalem z jakies 3 litry w tym czasie. filtr oleju tez wymieniony 5 tys temu. FILTRON..

: ndz lut 26, 2006 13:32
autor: Fox_00
fuks pisze:ja podczepie sie pod temat.
U mnie chyba problem tkwi w oleju ale wole sie spytac.
Silnior bral mi sporo oleju, wymienilem uszczelniacze na zaworach i juz nie lyka, ale problem jest taki ze na zimnym silniku gdy przekrece na zaplon miga mi kontrolka od oleju. Gdy odpale auto juz nie miga, tylko slychac w silniku jakbys cos tarlo o siebie przez jakies 1-2 sek i ustaje i wsio gra jak powinno. Na cieplym silniku wszystko jest okej. Nic nie miga itp. Czujnik sprawdzalem wyglada na suchy wiec chyba dobry.. moze filtr oleju.. olej powiem tak wymienialem 5 tys temu ale troche go dolewalem z jakies 3 litry w tym czasie. filtr oleju tez wymieniony 5 tys temu. FILTRON..
Jak na zapłon przekręcisz to normalne że miga, a jak odpalisz i nie miga to też dobrze, a to że coś Ci zatrze, to być może że to wina rozrusznika, być może że jest trochę już wytrzaskany i sobie zatrze raz po raz.
:pub:

: ndz lut 26, 2006 13:37
autor: misiek
dominik7 pisze:nO WIESZ ALE TO BEDZIE KOSZTOWALO TYLE CO UZYWANY oryginalny alternator-pewnie ze 100zl,CHOC WIDZIALEM I ZA 50 ZL.
uzywany moze kosztować połowę ceny nowego czyli 400 zł
fuks pisze:Silnior bral mi sporo oleju, wymienilem uszczelniacze na zaworach i juz nie lyka, ale problem jest taki ze na zimnym silniku gdy przekrece na zaplon miga mi kontrolka od oleju. Gdy odpale auto juz nie miga, tylko slychac w silniku jakbys cos tarlo o siebie przez jakies 1-2 sek i ustaje i wsio gra jak powinno. Na cieplym silniku wszystko jest okej.
po prostu póżniej łapie Ci ciśnienie oleju, a jaki masz olej - może warto zmienić już na mineralny, i to co słyszysz przez 1-2 sek do chodzi klawiatura na sucho

: ndz lut 26, 2006 13:49
autor: fuks
misiek10111 pisze:po prostu póżniej łapie Ci ciśnienie oleju, a jaki masz olej - może warto zmienić już na mineralny
olej mam mobil 1 10w40
misiek10111 pisze:i to co słyszysz przez 1-2 sek do chodzi klawiatura na sucho
to dobrze czy zle ? :)

:pub: