Strona 3 z 3

: pt lut 24, 2006 00:21
autor: michas28
to go wyjmij podwaz i wyciagnij do siebie i sprawdz co z nim nie tak moze ktos sie bawil w zmiane ppodswietlenia i mu nie wyszlo
ale nawet jak by sie wciskal i by ci zaskakiwal to nie właczysz klimy bo ona sie wlacza powyzej +5 stopni

: pt lut 24, 2006 00:23
autor: lluukkaasss
ale sam fakt ze cos wiecej bym wiedzial , jak mowie auto jest bardzo ladne nic nie ouka nie stuka prowadzi sie idealnie, przentuje sie super, jest zdrowe, ma gazik tyl eze wlasnie ma pare mankamentow typu ten ABS klima nawiew cyz ten centralny, ale to wsyztsko pokolei.


a tera zpytanie z innej beczki 1.8 Gt 1994 kola 15 BBS ma sruby kuliste czy stozkowe ?

: pt lut 24, 2006 00:24
autor: inek01
tomekra pisze:czynnik chłodzący w klimie ma za zadanie również smarować układ no i jak będzie stary to będzie działał ale może doprowadzić do zatarcia
Owszem, czynnik smaruje uklad. Ale chyba nie myslisz ze sam freon smaruje uklad ? Z tego co wiem to do ukladu wraz z freonem wpuszcza sie jakis olejek smarujacy czy cos w tym rodzaju... Jak instalacja jest szczelna to chyba ten "olej" nie wyparuje sobie ?
Ponad 3 lata jezdzilem i klimy nie zalowalem - jakos sie nie zatarla...

: pt lut 24, 2006 00:27
autor: djprezes
Jak będzie cieplej to sprobuj sie tym pobawic, jak przyciski bedą popsute to koszt nowych nie jest zbyt wielki, przyciskami raczej bym sie nie przejmował.

Gorzej z klimą, jesli nie była długo urzywana to prawdopodobnie już nie będzie sprawna.

: sob lut 25, 2006 00:02
autor: lluukkaasss
panowie jeden problem znowu z glowy zresetowalem MFA i pokazuje mi z epali od 11 do 12.5 czyli idealnie wlasnie tyle pali. i tog azu mowa o gazie, a najpierw bylo kolo 20 tzn tak pokazywalo oczywiscie przeklamywalo :) teraz szukam nowej dmuchawy bo w mlooim byla stara od golfa 1 poprzedni wlasciciel zanidbal strasznie VW

: sob lut 25, 2006 08:45
autor: michas28
koszt dmuchawy 50zl na allegro montaz prosty wsadzasz przekrecasz i polaczasz 2 kable i po robocie

: sob lut 25, 2006 10:15
autor: Jackq
Podepnę się pod temat, bo widze, że kolega ma ten sam problem co ja.
Chodzi mi o centralny zamek, też mam 3-drzwiówkę, latem z zamkiem nie było problemów, od jesieni jak były deszcze duże dzieje mi się tak, że naciskam zamkniecie na pilocie to zamykają się tylko drzwi od kierowcy a bagażnik i pasażera nie, przekrecam kluczykiem w zamku w drzwiach kierowcy, czy w lewo czy w prawo NIC się nie dzieje wogóle, przekręcam kluczykiem w drzwiach pasażera, pięknie zamyka i otwiera wszystkie zamki :goof:
Czasem niezależnie od pogody, zdaży się, że zadziała z pilota normalnie, przeważnie nie działa. Dostałem się do pompki, posprawdzałem styki w kostkach, poczyściłem je troche, no fakt, że troche wilgoci było w drzwiach. :niewiem: Jak to naprawić? Co z tym zrobić i jak zabezpieczyć przed wilgocią, czym? Nadmienie, że centralny jest chyba seryjny. To moje pierwsze autko. :prayer: pomocy.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za wskazówki i rady :kufel:

: sob lut 25, 2006 10:33
autor: michas28
w zamku jest styk ktory zalacza centralny po przekreceniu kluczyka i czesto sie zanieczyszcza sniedzieje a czasami zużywa i tak sie zaczyna dziac ze nie reaguje za kazdym razem. moze to ma jakis wplyw tez na otwieranie z pilota

: sob lut 25, 2006 12:22
autor: Jackq
jak ten styk wyglada, gdzie sie znajduje, opisz to prosze jakos dokladniej, i zaraz sie za to biore :D

: sob lut 25, 2006 13:50
autor: michas28
tu na foto a tej aukcji http://allegro.pl/item86546361_centraln ... f_iii.html jest tylny ale chodzi wlasnie o cos takiego tylko w przednich i sa do tego podlaczone kostki i musisz tam posprawdzac