steruje podciśnienie z silnika, ten zawór czasowy i jeszcze jeden elektrozawór umieszczony z tyłu na gaxniku, a nim z kolei układ elektroniczny który chyba jest umieszczony w skrzynce pzrekażnikami - ale tego nie jestem pewenin bo nie małem z nim problemów. Ta grzałka to pewnie taka spirala grzejna w tej pokrywie ssania. 800 złotych dobre hehe, mozna bez tego jeździć, albo ją połączyć jak się przepaliła i już, ona troche tylko przyspiesza wyłaczenie ssania i można to samo prawie uzyskać przkręcając trochę pokrywę w prawo, na tyle żeby siolnik nie szarpał przy rozgrzewaniu.
[ Dodano: Wto Lut 28, 2006 10:11 pm ]
to znaczy w lewo miałe napisać
odcięcie ssania[mk2]
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
UFFFF!!!Gaźnik zrobiony 180 pln'ów mniej w portfelu ale autko śmiga jak nowe
specu wymontował gaźnik z auta rozkręcił do gołej śrubki przeczyscił, podpiłował, podszlifował i jest teraz cud malina
Jak ktoś chce to dam namiar na tego gaźnikowca w Warszawie
specu wymontował gaźnik z auta rozkręcił do gołej śrubki przeczyscił, podpiłował, podszlifował i jest teraz cud malina
Jak ktoś chce to dam namiar na tego gaźnikowca w Warszawie
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości