[mk3]TDI - podgrzewacz płynu chłodzącego w głowicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » wt lut 07, 2006 20:26

Nie no ufok79 latem to wskazówka stoi na sztywno.90 i ani więcej ani mniej :bajer: ,tylko zimą jedni piszą że bez zmian a u mnie nie.Ja jednak nie mam żadnych osłon na silniku no i nawiew chodzi nonstop.pozdro



ufok79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 19:59
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: ufok79 » wt lut 07, 2006 21:34

no niestety musze poczekac do lata zeby sie przekonac bo mam mojego golfika od listopada:) z nawiewem staram sie nie przesadzac. najpierw na 2ke i grzanie na do polowy zeby szyby nie parowaly. potem schodze z nawiewem na 1. pozdrawiam



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr lut 08, 2006 15:49

Widzialem ze gdzies to widzialem, tylko sobie nie moglem przypomniec.
http://www.doppel-wobber.de/
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » pn lut 13, 2006 11:22

Znalazłem w opisie do VAG kiedy następuje wyłączenie podgrzewacza (ogrzewacz dodat.)

Kanał 016

wyłączenie następuje w przypadku gdy:
1) temp płynu chłodzącego powyżej 70 do 80C lub temp powietrza zasysanego powyżej +5C
2) napięcie akumulatora poniżej 9V
3) obroty silnika poniżej 875 obr/min
4) uruchomienie silnika w ciągu ostatnich 10s



Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » wt lut 14, 2006 09:37

Cenny opis kolego TomTDI. Myśle że komuś sie przyda napewno



Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » wt lut 14, 2006 11:59

U MNIE TEŻ W TEP. -15 STOPNI PO PRZEJECHANIU 15 KM ŁAPIE 90 STOPNI I JADĄC NA TRASIE 90-100 KM/h TRZYMA TĄ TEMP. - NA DRUGIM BIEGU WENTYLATOR - ALE GDY TYLKO JADE WOLNIEJ CHŁODZI SIE O 10 STOPNI CZYLI TRZYMA 80 I WTEDY 1 BIEG WENTYLATORA I ZNOWU DICHODZI DO 90 ALE GENERALNIE WOLNO SIĘ NAGRZEWA - NA KRÓTKICH TRASACH DO 10 KM W ZIME CIĘZKO UZYSKAĆ TEMP. 90 JADĄC DELIKATNIE MAX 2000 obr/min (OCZYWIŚCIE PO WYMIANIE TERMOSTATU). CHYBA TO NORMA W TYCH SAMOCHODACH TERAZ PRZY TEMP. OKOLO 0 STOPNI TROCHE SZYBICEJ SIĘ TO DZIEJE, POZDRAWIAM



avant
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lut 18, 2006 18:10
Lokalizacja: zawiercie
Kontakt:

Post autor: avant » pn mar 27, 2006 16:19

mam pytamnie gdzie są bespiezniki od tych świec co podgrzewają płyn chłodzący jak jest zimno??



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn mar 27, 2006 17:03

avant pisze:mam pytamnie gdzie są bespiezniki od tych świec co podgrzewają płyn chłodzący jak jest zimno??
Bezpiecznik powinien byc w komorze silnika nad serwem..taki blaszkowy.



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » pn mar 08, 2010 19:39

odswieze temat, na VAGU da sie sprawdzic poprawnosc dziala swiec od podgrzewacza?
w ktorym dokladnie miejscu bedzie bezpiecznik swiec?
u mnie nie dzialaja, tzn silnik po ok 8 km sie dopoiero rozgrzewa...
prosze o pomoc:)

[ Dodano: 08 Mar 2010 18:39 ]
silnik AHU z 1997r
77


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 338 gości