O ile obniżają
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
moga pasować ale też nie musza. od 11.1994 była zmiana górnego mocowania spręzyny i amora a co za tym idzie zmniejszono średnicę górnego zwoja spręzyny. jesli bys podał srednice górnego zwoja sprezyn, ktore chcesz kupic lub dokładne foto to wtedy mozna zobaczyc jaki to typ spręzyny. Nie podoba mi sie to, że jak mowisz sa dedykowane pod silnik 1.4... a Ty masz 1.8....
- Maniek88
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: wt mar 01, 2005 01:08
- Lokalizacja: Łódź - OlechóVW
- Kontakt:
Spoko spoko,nie mówie ze sa dla 1,4 tyle ze wyjęte z pod 1,4.
Wczesniej byla rozmowa ze będa wysrodkowane pomiedzy twardoscią a sztywnością.
A znasz rozmiar moich gniazd? to jutro z rańca bym do niego dryndną!
[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 01:19 ]
tu sie raczej nie zobaczy
Wczesniej byla rozmowa ze będa wysrodkowane pomiedzy twardoscią a sztywnością.
A znasz rozmiar moich gniazd? to jutro z rańca bym do niego dryndną!
[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 01:19 ]
tu sie raczej nie zobaczy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Volkswagen samochód dla ludu!!
jedna zasadnicza sprawa kielichy w mk3, czy jak tu zwiecie gniazda we wszystkich mk3 sa takie same. to co rózni ptzrdnie zawieszenia to górna czesc spręzyny i jej górne mocowanie - a wiec talerzyk spręzyny, poduszka z łozyskiem. mozna załozyc starszy typ spręzyn wymieniajac w nowszym zawieszeniu talerz spręzyny i poduszke z łozyskiem. Koszt takichnowych elementów to min. 80 zł. Te spręzyny co pokazałes w załaczniku to strszy typ spręzyn, nie podejda one do Twojego mk3 bez wymiany talerzyka i poduszki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 81 gości