Corvax pisze:Podsumowując - dla każdego coś dobrego - do zwykłej jazdy po miescie wystarcza dobrej klasy klocki i wentylowane tarcze, dla kierowników z cięzszą nogą polecam właśnie DS Performance - u mnie w połączeniu z wentylowanymi Brembo MAX. Trzeba sie do nich przyzwyczaić, bo na początku hamulec jest nieco tepy ale czym cześciej hamujemy tym ostrzejsze stają sie hamulce. Po kilku ostrych shamowaniach wystarzy połozyć noge na hamulcu i auto deba staje
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
OK w końcu znalazłem. Po długich poszukiwaniach mam to co chciałem.
Czyli BREMBO MAX niewentylowane nadcinane kosztują 65,17
A te same BREMBO MAX niewentylowane ale nawiercane kosztują 251,25
W końcu.
Gdyby ktoś chciał sobie porównać ceny to nr katalogowy tarcz mam ze stony
http://www.hamulce.net/Bremceny.htm ( dzięki Corvax)
I następnie nr ten wpisujecie na stronie
http://www.sklepmoto.pl/szuk.php
A teraz pytanie. Co jest lepsze nacinane czy nawiercytywane? Coś czuje ze nawiert jest lepszy bo droższy.
Podobno brembo sie wykszywiają. Jak to ma się do Brembo MAX.
I teraz jakie proponujecie klocki do tych tarcz, czyli do brembo MAX nadcinane lub nawiertywane?
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW.
[ Dodano: Nie Mar 12, 2006 00:44 ]
Zaczyna mi się to podobac.
Znalazłem tarcze ATE niewentylowane nacinane w cenie 59,33zł
i wentylowane nacinane w cenie 110,77zł
Więc znów mam dylemat czy kupic ATE czy Brambo MAX i czy wentylowane czy nacinane czy tez nawiertywane.
Ja potrzebuje tarcze 239mm grubość 12mm. Wiem że moge kuić wentylowane o grubości 20mm i dać cięńszy klocek ale w tedy trzeka mnie wymiana co 5 tyś km. Wiec jak sądzicie opłaca się kupować wentylowane czy nie?