Strona 3 z 3

: sob lip 17, 2010 23:32
autor: Tomasz Bis
archi4lo pisze: jest ze tarcza przypalona
to nie kotlet :grin: Ale do rzeczy ,tarcza może się skrzywić. Zazwyczaj dopuszczane bicie tarczy to 0,1mm. krzywi się po gwałtownym ochłodzeniu gorącej tarczy / po wpadnięciu w kałużę / Z doświadczenia wiem że takie tarcze w B4 nawet po przetoczeniu i do pierwszego deszczu nie nadają się do jazdy . Pojeździj , poobserwuje jeszcze :bigok:

: ndz lip 18, 2010 13:58
autor: archi4lo
no ok kolego dzieki za rade.czyli mozliwe ze przez to ta tarcza a dzieki niej felga sie duzo bardziej grzeje?gdy jezdzilem z tym docisnietym klockiem to wtedy nie wjechalem w zadna kaluze bo takowa by bylo bardzo trudno znalezc(upaly) ale moze cos inne spowodowalo skrzywienie tarczy.bo tak jak na poczatku mowilem zrobilem tak ponad 400km wiec klocka praktycznie nie bylo a na drugim kole byla jeszcze okolo polowa klockow

: ndz lip 18, 2010 17:37
autor: Tomasz Bis
Podałem najczęstszy powód skrzywienia tarczy , w golfie jest ona mniejsza i bardziej odporna. Moim zdaniem nadal pozostaje czyszczenie cylinderka ponieważ jak Piszesz przegrzewany ileś set km . Wszystkie możliwości już masz ,ja więcej Ci nie mogę pomóc.Pozdrawiam i powodzenia :grin: