Strona 3 z 3

: ndz sty 22, 2006 10:56
autor: bodzio_j
Forester pisze:ile powinno byc elektrolitu a akumulatorze, tzn dokad powinien dochodzic? tylko tyle zeby zakryc te blaszki czy pod korek?
poziom elektrolitu powinien być ok 1-1,5cm ponad płyty.

: ndz sty 22, 2006 10:57
autor: peterson
No ja tem mam na gwarancji 24miechy ale pytam sie zeby nie bylo ze pojade a gosciu powie ze mamy -20 i to normalnie wiec nie przyjmuje reklamacji Mam sie dalej upierac? Jak go kupilem to sprawdzalem ladowanie alternatora i OK A tu po miesiacu akum padł :( W tygodniu pojade reklamowac Co mam mowic zeby gosciu mnie nie zpławił?

: ndz sty 22, 2006 11:02
autor: bodzio_j
Jeśli ładowanie masz w porządku a aku ma tylko 11,5V to coś z nim nie tak. Możesz jeszcze spróbować doładować go prostownikiem i zobaczyć jakie będzie napięcie. Ale myślę, że jednak jest padniety. A gościowi powiedz jak było. Nie daj Sobie wmówić, że masz złe ładowanie. Jeśli masz miernik to weź ze Sobą. W każdym razie nie odpuszczaj

: ndz sty 22, 2006 11:05
autor: peterson
Dobra postaram sie walczyc ostro :) Napisze wam jak juz bedzie po sprawie :) Dzieki za pomoc

: ndz sty 22, 2006 11:23
autor: regitmc
Nie daj się. Powiedz żeby wymienił ci na nowy.

: ndz sty 22, 2006 17:38
autor: bor0wy
U mnie w nocy z pt na sobote, jak postal tak od 18 - 00.30 na dworzu to juz potem nie chcial odpalic. Dopiero rano koles podjechal i od niego pozyczylem pradu, i od razu zapalil.
Pierwszy raz sie stalo ze nie chce odpalic i zastanawiam sie czy warto juz zmieniac akumulator.
Byla mowa o pokrowcach na aku (moj ojciec ma fabrycznie takie cos w astrze II, 17dti) no i tam od pierwszego przekrecenia kluczyka pali, no ale to w sumie nowy samochod.
Znalazlem na allegro cos takiego:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=81829257
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82649432

Co o tym myslicie? czy warto inwestowac.
Moj gofer stoi teraz w garazu wiec zawsze jakos odpali, ale w czw jade do zakopanego na pare dni i zastanawiam sie jak tam biedaczysko w gorach zimno i na dworzu bedzie sie sprawowal, co robic zeby wrocic z zakopca tez samochodem a nie pociagiem :)

: ndz sty 22, 2006 18:20
autor: Forester
bodzio_j pisze:
Forester pisze:ile powinno byc elektrolitu a akumulatorze, tzn dokad powinien dochodzic? tylko tyle zeby zakryc te blaszki czy pod korek?
poziom elektrolitu powinien być ok 1-1,5cm ponad płyty.
dzieki :pub:
pozdro!!

: ndz sty 22, 2006 18:21
autor: regitmc
No ja mam właśnie coś podobnego, ztym że jak widze to w środku jest jakaś folia. Umnie takiej nie ma bo całość jest wykonana z grubego (około 0,5 cm) materiału i szczelnie zamykana na przylepiec. 15 PLN to nie duży wydatek a na pewno się przyda.

Ahh te mrozy..

: ndz sty 22, 2006 18:40
autor: Razal
Dzisiaj przy -18 odpaliłem swojego zetorka za pierwszym razem (nowe świeczki + akumulator 66Ah), takżę w tym temacie u mnie jak najbardziej OK.. :)

Najbardziej mnie wkurza jak są szyby zamarznięte od wewnątrz :kac: KOSZMAR ..

Ktoś na początku całego wątku pisał o 30st mrozach :kac: Swoją drogą to przy takiej temp. zastanawiam się jak się płyn chłodniczy zachowuje np. takie EKO 2000, które ma niecałe dwa lata eksploatacji np. ... Auto zostawić na chodzie trza będzie na nocke jak tak dalej pójdzie ;)

A mrozik ma jeszcze potrzymać ...


Pozdroooo :pub:

: ndz sty 22, 2006 21:43
autor: regitmc
Przed chwilą odpaliłem swojego Golfika za pierwszym strzałem. U mnie jest teraz -21 st. C. Aż jestem ciekawy czy w nocy jak bedzie większy mróz też za pierwszym strzałem odpaliłby. No ale nie będe próbował, bo niemam zamiaru wstawać i wychodzić z ciepłego mieszkanka na podwórko. Ale zadowolony jestem z mojego Goferka.