Ukręcona nasadka od śrub zabezpieczających

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pt maja 07, 2010 11:43

jhosef, coś mi sie pokiełbasiło ze do alu musza byc śruby alu ale przecież to by sie utleniało i zapiekło !!!!!

z tego co sie orienbtuje to jak masz chlodnice rozwalona to nie naprawisz jej zwykłą spawarka czy migiem tylko daje to sie do typa co spawa alu i jakimis innymi sprzetami działa.

p.s. masz racje z metalurgia to nie mam nic do czynienia bardziej z energetyką ;p


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pt maja 07, 2010 11:47

Na alumiowych śrubach to nie wiem czy samochód by w ogóle ustał. Są stalowe i to jeszcze wzmacniane.



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pt maja 07, 2010 16:57

tberent pisze: czy migiem tylko daje to sie do typa co spawa alu i jakimis innymi sprzetami działa.
MIG MAG popularnie zwane migomatem jedno urządzenie spawalnicze , metoda MIG spawa w osłonie gazu nieaktywnego /co2/ MAG w osłonie gazu aktywnego /argon ,mieszaniny gazów/ .Jeszcze jest TIG są to trzy metody spawania elektrycznego w osłonie gazu.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » wt maja 11, 2010 11:37

chylę głowę przed znawcami


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
andrzejr2006
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: andrzejr2006 » wt maja 11, 2010 12:13

ooo widzę że nie zła dyskusja rozgorzała :)
wypowiedzi niektórych z was są jak najbardziej sensowne, powiem tak jeżeli śruby zabezpieczające są dobrej firmy to rozwiercanie nic nie da, szkoda wierteł i nerwów, spawanie to dobry patent ale nie zawsze zda egzamin ponieważ niektóre śruby są bardzo głęboko schowane w feldze.
Ja sobie już poradziłem i to bardzo banalnym sposobem, dopasowałem nasadkę tej samej średnicy co śruba, u mnie była to akurat 20ka, wbiłem młotkiem, weszła ciasno ale mimo to podczas kręcenia zwykłym kluczem się obracała, pomógł klucz pneumatyczny, po kilku minutowym kręceniu nasadka się zatarła ze śrubą i mocno zacisnęła, wtedy śruba spokojnie się wykręciła, później wystarczyło wybić śrubę z nasadki i odkręcić resztę tym samym sposobem.
Polecam wszystkim ten sposób ponieważ jest on zupełnie bez inwazyjny, nawet śruby zostają całe, warto chociażby spróbować.
Dzięki wszystkim za cenne wskazówki.
PZDR
Ostatnio zmieniony wt maja 11, 2010 12:15 przez andrzejr2006, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » wt maja 11, 2010 16:58

andrzejr2006 pisze:Ja sobie już poradziłem
No i sposób bezpieczny dla feli , chyba że ktoś nie popadnie w klucz :helm: Nadmiar wiedzy nikomu raczej nie szkodzi,będę pamiętał o tym kluczu. :bigok:


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

lalu36
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr cze 09, 2010 17:23
Lokalizacja: oleśnica

Post autor: lalu36 » śr cze 09, 2010 17:26

jbs-78 pisze:Miałem ten sam problem dokładnie z takim samym kluczem.Niestety tak sie kończy używanie pneumatyka do srub zabezpieczajacych. :grin: Prubowalismy wszystkiego niestety te śruby sa dosyć dobre i cieżko je nawiercić.
Jesli na srubie nie ma pierścienia mozna prubować nabić nasadke 12-to katną.
Niestety my mieliśmy ten pierscień i aby nie rozwalic felgi zamówiliśmy nowy komplet o tym samym numerze.
Teraz z kumplem mamy dwa takie same komplety tak na wszelki wypadek :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 331 gości