Strona 3 z 4

: pn sty 09, 2006 21:50
autor: rogra
twoje oznaczenie orginalne to CR

: wt sty 10, 2006 00:47
autor: stonalodz
Krzylu pisze:pokaz fotke tej pompy w tym twoim RA to ci powiem czy to jest pod RA czy nie
moze byc sprzodu tylko cala
ok, sprobuje zrobic fotke. ale chyba juz doszedlem ze mam niesety JR - bo RA ma chyba chlodzona turbine woda. a u mnie tego nie ma, ale moze tylko inna turbina jest (od JR, a pompa juz RA)
Krzylu pisze:silnik po remoncie a tak juz w pzide dostaje
dobry jestes!!! zycze sukcesow
wiem ze dobry :) dzieki :) po remoncie juz ponad 40 000 km, takze mysle ze w *#cenzura#* nie dostaje.
rowniez zycze. pozdrawiam

: wt sty 10, 2006 05:14
autor: Krzylu
GLD to rodzaj wyposazenia niewiaze sie z rodzajem silnika wklej foty to ci kazdy powie co masz
CY byl stosowany i w passatach(nawet chyba wczesniej nawet w Audi 80) a pozniej w golfach mk1
RA/SB maja turbo chlodzone woda
Diesel i turbo diesel zawsze beda szly w parze
jedni wola spokojna jazde az do smierci
inni wola smigac szybciej i taniej niz na benzynie dlatego wola TD
i CY i JK maja taki sam dol mimo to roznia sie
jest inna glowica kolektor no i natryski nieiwem czy zwyklas ma tez czasem niejestem pewien

poza ty dalej niemoga co niektorzy zrozumiec pojecia skrzyni diesla
juz niechce mi sei tlumaczyc
ale jest dokladnie odwortnie jak piszecie

: wt sty 10, 2006 07:31
autor: krajzmen
Tak,Tak ja również podzielam zdanie PANA JAPUK, kumpel miał MKIII 1.9 TD i miał tam skrzynkę benzyniaka, autko miało super kopa nawet na 5 biegu ale przy 130 km/h obroty nieziemskie,sam jeżdziłem kilkaset kilometrów i niezła frajada takie autko ale tylko do miasta

: wt sty 10, 2006 09:44
autor: zaprzal
Heh, to sie musiał wajchą namachać ;) Dla mnie biegi w dieslu sa idealnie zestopniowane, poza krotka piatka. W sensie swietnie sie rozpedza na trasie do wyzszych predkosci ale przydalaby sie tylko ekonomiczna szóstka ;) tak zeby na 6 miał powiedzmy 2,2tys obrotów przy 120 km/h a reszta tak samo i by było idealnie :)

: wt sty 10, 2006 11:00
autor: Kapibara
zaprzal pisze:Heh, to sie musiał wajchą namachać Dla mnie biegi w dieslu sa idealnie zestopniowane, poza krotka piatka. W sensie swietnie sie rozpedza na trasie do wyzszych predkosci ale przydalaby sie tylko ekonomiczna szóstka tak zeby na 6 miał powiedzmy 2,2tys obrotów przy 120 km/h a reszta tak samo i by było idealnie
dobrze gadasz, ale przydal by sie jeszcze trosze dluzsza 1

: wt sty 10, 2006 22:53
autor: stonalodz
Krzylu pisze:pokaz fotke tej pompy w tym twoim RA to ci powiem czy to jest pod RA czy nie
moze byc sprzodu tylko cala

ok. zrobilem dzisiaj fotke, i nie wiem czy to RA czy JR - pewnie JR :)

: śr sty 11, 2006 11:02
autor: Kapibara
pompa jesst chyba od RA bo ma ta groszke u gory i regolowana dawke odprowadzanego paliwa wiec pompa jest poarzadna

: czw sty 12, 2006 19:35
autor: stonalodz
Kapibara pisze:pompa jesst chyba od RA

WOW !! to jeszcze se zaloze intercooler i bede mial prawie RA !! dzieki :)

pozdrawiam

: czw sty 12, 2006 21:21
autor: Kapibara
stonalodz pisze:WOW !! to jeszcze se zaloze intercooler i bede mial prawie RA !! dzieki

pozdrawiam
hehee a turbo??? a chlodzenie?

: pt sty 13, 2006 00:11
autor: zaprzal
nie ma co sie tak napalac na sam intercooler, a juz szczegolnie zima w Polsce :) masz juz dobra pompe w ktorej da sie poustawiac to i tamto ;)

: pt sty 13, 2006 16:19
autor: naum
pompa jesst chyba od RA bo ma ta groszke u gory i regolowana dawke odprowadzanego paliwa wiec pompa jest poarzadna
Chyba jest, ale czy na pewno jest ... A co to w JR nie było pomp z gruszkami ciśnieniowymi?

: pt sty 13, 2006 23:38
autor: Kapibara
naum pisze:Cytat:
pompa jesst chyba od RA bo ma ta groszke u gory i regolowana dawke odprowadzanego paliwa wiec pompa jest poarzadna

Chyba jest, ale czy na pewno jest ... A co to w JR nie było pomp z gruszkami ciśnieniowymi

szczerze to nie wiem, ale to ne ima znaczenia poprostu chodzi o to ze ma dobra pompe ktora mozna regolowac a to dobry poczatek

: czw lut 02, 2006 08:17
autor: Cinek
ja mam taką samą pompe w JR :) co prawda wg oznaczeń pochodzi od audi, i troche nie podchodzi ( ciężko ustawić kąt wtrysku ) ale za to jak już sie ustawi to jeździ nieźle