Do właścicieli 1.9 TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

prawda

Post autor: Razal » śr sty 04, 2006 22:05

Corvax pisze:
Razal pisze:I tu ciekawostka ten sam numer licznika był do roku 94 i miał zakres do 220km/h stosowany w silnikach diesla 1Y i AAZ

nie ten sam jak się przyjysz to zobaczysz że to był 1H6 :)
CORVAX !! Prawda :hmm: 1H6 - :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

W3reWolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr lis 16, 2005 21:13
Lokalizacja: Bytów
Kontakt:

Re: Liczniki

Post autor: W3reWolf » czw sty 05, 2006 13:07

Razal pisze:1H0 919 860 HX - to są zegary do TDI 1Z max 200km/h od roku 94/95, obroty wyskalowane na 50 x 100 obr/min
I tu ciekawostka ten sam numer licznika był do roku 94 i miał zakres do 220km/h stosowany w silnikach diesla 1Y i AAZ :hmm:
Dodatkowo od 96 roku dla silnika AFN pojawił się licznik o numerze 1H0 919 864 QX i był stosowany także w niektórych 1Z,
Pozostałe liczniki to te ze srebrnymi tarczami :
1H0 919 861 AX - 1Z 200km/h srebrny,
1H0 919 864 RX - AFN i 1Z 220km/h
Jest też kilka numerów wyskalowanych w mph a nie w km ale to już inna bajka :)
Pozdrawiam.... :pub:
A jak wygląda sprawa z wyskalowaniem wskaźnika prędkości w zegarach bez obrotomierza? Oczywiście z silnikiem TDI 1Z. W moim są zegary z prędkoscią o 20km/h do 220km/h i podobno były wymieniane. Można to jakoś sprawdzić?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw sty 05, 2006 13:25

raczej cieżko bedzie bo fabryka miał kilku dostawców i pewnie pakowałi to co akurat było pod ręką. Sprawdzić można wyjmując szafę i zobaczyc dane na naklejce - tam jest bita data - jeśli sie mniej wiecej bedzie pokrywać z datą produkcji auta to można zakładac że jest oryginalny, ale pewności raczej nie będziesz mial.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Heh

Post autor: Razal » czw sty 05, 2006 16:27

Corvax pisze:raczej cieżko bedzie bo fabryka miał kilku dostawców i pewnie pakowałi to co akurat było pod ręką. Sprawdzić można wyjmując szafę i zobaczyc dane na naklejce - tam jest bita data - jeśli sie mniej wiecej bedzie pokrywać z datą produkcji auta to można zakładac że jest oryginalny, ale pewności raczej nie będziesz mial.
Krótko i na temat :hehe:

Wogóle wyposażenie w co niektórych wesjach było conajmniej dziwne ;)

Słysząłem już opinię, że pakowali do autek poprostu to co leżało na półce w magazynie :bigok:

Pozdrooo

[ Dodano: Pią Sty 06, 2006 10:46 ]
A jednak licznik z obrotomierzem do 7tys. w GOLFIE TDI ???

Nie wiem czy gościu wie co sprzedaje, ale ........ zobaczcie linka :dol:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79596975

pozdrawiam


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 342 gości