Strona 3 z 3

: ndz sty 08, 2006 12:47
autor: Tomasz Żaguń
Tak ten co zostaje na rurce .Tanie prajsy .nadole jak się kończy ten plasti jest on nacięty czyli rozszerzasz lekko to nacięcie jednocześnie ciągnąc go w górę możesz dla rozruszania spróbować nim okręcić , i powinien wyskoczyć , nowy poprostu dociskasz aż zaskoczy.

: ndz sty 08, 2006 15:09
autor: YAMATO
W nocy od panny wracałem to przez kilometr rysowałem olejem piękny czarny szlaczek :-) . Przez bagnet mi wywaliło, a w nocy było minus 15, więc pewnie cały ten syf w odmie zamarzł. Podobno standard w 1,3. Tylko czym jutro do roboty pojade :cry:

: śr sty 11, 2006 00:07
autor: tauka
No i doszedłem co jest przyczyna wyrzucania oleju. Jest to element zaznaczony czerwonym kółkiem z numerem 9 nazwany regulatorem ciśnienia oleju. Założyłem go tak jak jest to pokazane na tym zdjeciu. Natomiast znajomy miał tyo założone odwrotnie. Z ciekawości założyłem jego odmę i olejem nie pryskało, ale w momencie kiedy załozyłem to tak jak jest pookazane na rysunku( kapelucikiem do góry )zaczynało walic olejem. No i teraz moje pytanko. Jak to powinno byc prawidłowo załozone. Dodam że na wyprowadzeniach z tego elementu są literki "K" oraz "F".

: śr sty 11, 2006 01:08
autor: Cobra
Jak juz odpowiecie koledze to ja poprosze o dokładna nazwe oleju do skrzyni biegów do golfa II 91 rok silnik 1.8 RP dziekuje

: śr sty 11, 2006 13:05
autor: Bondas
tym kapelusikiem do gory a rura glowna w dol druga w bok

: pt sty 13, 2006 02:14
autor: tauka
tym kapelusikiem do gory a rura glowna w dol druga w bok
A jednak nie :P Właśnie mi się przypomniało, że mam przecież zdjęcia silniczka z wakacji, jak golfika kupiłem. Zerknąłem, i co się okazało??? Że jednak kapeluchem w bok.

Nie mnie jednak wszystkim, którzy pomagali w wyjaśnianiu problemu bardzo bardzo dziękuję:) :pub: :bigok:

: pt sty 13, 2006 02:45
autor: Bondas
w mojej wersji silnikowek kapelusik jes u gory :) i myslalem ze tak ma byc ale u ciebie faktycznie inaczej idzie odma sorry

: pt sty 13, 2006 03:23
autor: tauka
Bondas pisze:ale u ciebie faktycznie inaczej idzie odma sorry
Nie ma za co przeprraszać. Każdy służył radą. Ale chyba zmienie mechanika, bo ten do którego jeździłem twierdził ze na 99% kapelusz do góry. Piszesz że u mnie inaczej idzie. To teraz zapodam jeszcze jedno pytanko. Wszystkie golfy jakie oglądałem miały rzeczywiście kapelusznik do góry, tylko jeden mojego sąsiada nie miał. I ci co mnieli do góry nie mieli problemów z olejem. Od czego to zależy?? Inna budowa Regulatora?? Ale numery etki niby się zgadzały.

: pt sty 13, 2006 09:09
autor: qln
Ja mam kapeluszem do góry. Wydaje mi się, że Ty też powinieneś mieć do góry. Może poprzedni własciciel źle założył

: pt sty 13, 2006 12:03
autor: tauka
qln, A jaki masz numer katalogowy na górze tego kapelusza?? Taki z literką na środku.
qln pisze:Wydaje mi się, że Ty też powinieneś mieć do góry.
Ale tutaj jest cały problem. Kapelusz do góry cała maska w oleju z bagnetu. I znajomy też tak ma założone. Ale pozostali maja odwrotnie. Ale był w bok jak kupiłem i tak pozostnie :)