Strona 3 z 4

: czw mar 25, 2010 21:43
autor: guti
jawirax pisze:czy tak samo powinienem kręcić podczas jazdy do 6 tys ?

taaaaa w kosmosie chyba..

: czw mar 25, 2010 21:52
autor: jawirax
Nie bądź taki mądry:

[youtube][/youtube]

: czw mar 25, 2010 22:03
autor: guti
nooo zajebiscie.. co to za imbecyl tym autem jedzie....

zimne auto i juz katuje.. no ale ok.. sądząc po dywanikach sportowych i neonach.. to niewiele ma w głowie kierowca..

a co do filmiku
I do odcinki.. zaden wyczyn..
II do odcinki j.w.
III juz mu ciezej poszło , ale da rade..

no , ale jakby na IV biegu doszedł do czerwonego.. to byłby kozak :)

MOZNA DOJSC DO CZERWONEGO POLA ..ale zazwyczaj na biegach 1,2 , 3


a z kosmosem , chodizło mi , ze nie mogłaby działac zadna siła.. opór powietrza , opory toczenia , grawitacja itd.. tylko w kosmosie nie ma tlenu :P wiec tez nie pojedziesz...


a jak chcesz zobaczyc cos co sie kręci naprawde wysoko..



[youtube][/youtube]

: czw mar 25, 2010 22:13
autor: jawirax
Ja założyłem temat o moim aucie i szukam rozwiązanie swojego problemu, popisywanie się osiągami innego auta mnie interesuje po prostu napisałeś o kosmosie ze się nie da, a jednak się da i to na LPG, ja tu nie szukam przyspieszeń, tylko zapytałem dlaczego moje auto tylko 140 km/h jedzie i to wszystko , schodzisz z tematu.

: czw mar 25, 2010 22:17
autor: guti
jawirax pisze:a jednak się da i to na LPG,
na LPG nie ma odcinki.. więc latwiej.. nawet wyzej pokręcic...
jawirax pisze:ylko zapytałem dlaczego moje auto tylko 140 km/h jedzie i to wszystko , schodzisz z tematu.
no więc juz Ci odpowiadam.. jedz na Vaga.. sprawdz błedy.. moze cos nawaliło.. , sprawdz kondycje silnika.. sprawdz j eszcze raz ustawienie rozrządu , zapłonu itd .. wtedy wróc i powiedz co powiedzial mechanik.
Przykro mi, ale ostatnio kryzys i baterie do szklanej kuli podrozały.

: czw mar 25, 2010 22:21
autor: jawirax
guti pisze:
jawirax pisze:a jednak się da i to na LPG,
na LPG nie ma odcinki.. więc latwiej.. nawet wyzej pokręcic...
jawirax pisze:ylko zapytałem dlaczego moje auto tylko 140 km/h jedzie i to wszystko , schodzisz z tematu.
no więc juz Ci odpowiadam.. jedz na Vaga.. sprawdz błedy.. moze cos nawaliło.. , sprawdz kondycje silnika.. sprawdz j eszcze raz ustawienie rozrządu , zapłonu itd .. wtedy wróc i powiedz co powiedzial mechanik.
Przykro mi, ale ostatnio kryzys i baterie do szklanej kuli podrozały.
Ciśnienie jest OK,silnik silnik w dobrej jest kondycji,rozrząd jest ustawiony idealnie, i zapłon równie, pisałem już parę razy w tym temacie.Komputer błędów żadnych nie wykrył.

: czw mar 25, 2010 22:25
autor: guti
jawirax pisze:Ciśnienie jest OK,silnik silnik w dobrej jest kondycji,rozrząd jest ustawiony idealnie, i zapłon równie, pisałem już parę razy w tym temacie.Komputer błędów żadnych nie wykrył.
no to pozostaje Ci sie pogodzic.. z tym co masz :)

bo ja nic więcej nie widze...
wygladało mi to na przeskoczony pasek.. walnięta sonde.. zapłon rozrgulowany.. no , ale widocznie tak musi byc.. a tamten AAM jest wyjątkiem :)

: czw mar 25, 2010 22:33
autor: jawirax
Sorki, piszesz bzdury. Nie wiem chyba ciebie to bawi.Ma ktoś jakieś inne pomysły ?

: czw mar 25, 2010 22:42
autor: djtom
guti moze wstrzymaj się z dalszą dyskusją w tym jednym temacie?

: czw mar 25, 2010 22:43
autor: guti
jawirax pisze:Sorki, piszesz bzdury.
ja pisze bzdury ???
a kto sie spodziewa, ze bedzie jezdził silnik na 6 tys , skoro na postoju da sie wkrecic ( pomijam , ze silnika 8V sie nie kręci tak wysoko , bo raz , ze on tego ni lubi... dwa parametry lecą na łeb na szyje.. ) wkręc malucha na postoju.. zobacz do ilu sie wkręci.. a pozniej sprobuj na trasie zrobic to samo.. w tym przypadku sie nie da..

ja swoim mk II dojde do odcinki na LPG ( mam taką opcje ) i na PB tez... ale tylko do III biegu.. pozniej jest to niemozwlie.. golf ma opływowosc cegły.. wiec to go powstrzymuje.. silnik nie daje rady przezwycięzyc oporów chociazby juz powierza.. nie ma mocy i tyle...

tak samo nie spodziewaj sie , ze silnik 75 konny.. z niewiadomo jakim przebiegiem będzie zapierdzielał ... prawda.. powinien dociagnac do tych 160.. po dłuzszym bujaniu.. tylko po co ?? jak sam wiesz, masz długą skrzynie.. zbudowana do ekonomicznej jazdy...

nie wiem , moze ktos ma jakies pomysły jeszcze.. bo ja juz odpadam.. skoro mówisz, ze rozrzad ok.. zapłon tez.. to ja juz sie poddaje..

: czw mar 25, 2010 22:47
autor: zielu
jawirax, kolega guti ma chyba rację, bo skoro
jawirax pisze:Ciśnienie jest OK,silnik silnik w dobrej jest kondycji,rozrząd jest ustawiony idealnie, i zapłon równie, pisałem już parę razy w tym temacie.Komputer błędów żadnych nie wykrył.
no to nic nie poradzisz, tak już ma i tyle

: czw mar 25, 2010 23:34
autor: jawirax
Ostatnie moje pytanie , napisałem już ze przy prędkości 140 km/h miałem 4200 obrotów , czyli jak sadze tak powinni być, z tego co wiem i widziałem w golfach u znajomych , dalej auto przyspiesza oczywiście nie jak rakieta ale jeszcze ciągnie dalej a nie staje na 140 km/h i moje pytanie tego tyczy a nie predkosci zi przeszpieszne, od poczatkua napsialem , i chodizlo mi o to cxzemny 140 max i stoi

: czw mar 25, 2010 23:50
autor: Paweł Marek
jawirax, zwyczajnie: silnik jest słaby. Trzeba dojść dlaczego, wiadomo że jest niesprawny. Ponieważ wypisałeś wszystkie rzeczy które już robiłeś, chyba z wyjątkiem wywalenia starego katalizatora, to jasne jest że po drodze coś zostało spartolone albo jednak nie zrobione. Analizuj więc po kolei - nie rozumiem co znaczy "robiłem". Ze sam, czy zleciłeś mechanikowi. Sam oceń czy możesz temu mechanikowi albo swoim zdolnościom zaufać.
Koledzy odpowiadający (niektórzy) - trzymajcie nerwy i dowcipy w ryzach, niech to forum trzyma formę

: pt mar 26, 2010 00:20
autor: Gawior
Paweł Marek ma racje że jest za słaby, co wcześniej wspomniałem.

guti, zapraszam do Cz-wy, pokarze ci że mk3 i silnik 2E potrafi się zakręcić na 4 biegu do 6000rpm ( mały street racing z A3 ). Chociaż coś mu niedomaga i ma apetyt na Pb ( podtlenku LPG brak ).