Co zrobić w silniku przy remoncie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiek_ae
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 14, 2008 12:27
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzysiek_ae » śr mar 17, 2010 12:49

aha koledzy poczytałem ten temat i trochę się uśmiałem się z tego DARA ha boi golfy ogółem są nie zniszczalne;p a i jedne pytanko ile można max przejechać golfem II 1.8 gx wiem ze to nie ten temat ale rozumiecie;p


;)

Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » śr mar 17, 2010 14:06

Cider_Mazur_mk2 pisze:a co może być powodem tego że rano trzeba dość długo kręcić żeby odpalił?
rzeczy może być dużo. ZApowietrzone przewody, zly kąt wtrysku, zła regulacja, spalone świece a nawet to co mi się przytrafiło ułamany jeden ząbek w rozruszniku przez co przeskakiwał i nie miał jak zapalić a nie było słychać przeskoku



Awatar użytkownika
Cider_Mazur_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Cider_Mazur_mk2 » śr mar 17, 2010 22:10

swiece żarowe sa nowe, naladowalem akumlator i podlaczylem do porzadku klemy i jest jakby lepiej ;)



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » śr mar 17, 2010 22:34

Cider_Mazur_mk2 pisze:naladowalem akumulator i podlaczylem do porządku klemy i jest jakby lepiej
Rozumiem że szybciej kręci . Oprócz klem wyczyść jeszcze drugie końce /jak tego nie zrobiłeś/ masę na budzie i skrzyni oraz plusowy na rozruszniku /obydwa , jak nakrętki nie będą się odkręcać to przetnij ,wyczyść i daj nowe/ewentualnie jak chcesz to konserwacja rozrusznika jest dokładnie opisana na FAQ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149224
Ostatnio zmieniony śr mar 17, 2010 22:55 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 1 raz.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Post autor: roger18sx » śr mar 17, 2010 22:57

milion km to moze w tirze a nie w vw na jednym silniku.


VW NA ZAWSZE

krzysiek_ae
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 14, 2008 12:27
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzysiek_ae » czw mar 18, 2010 00:26

roger18sx pisze:milion km to moze w tirze a nie w vw na jednym silniku.
weź człowieku co Ty w ogóle gadasz, u wróżki byłeś czy co?
takie teksy NIE potwierdzone żadnymi czysto praktycznymi przekonaniami to możesz pisać na forum fiata 126p ale nie na forum golfa gdzie wszyscy wiedzą jakim silnikiem jest 1.6D bądź 1.6TD, i nie bez powodu mimo tego wieku w którym jeżdzą golfy nadal są jednymi z najpopularniejszych samochodów w Polsce.
sprostowałem Ci temat więc dziękuję
i nie zaśmiecaj swoimi głupimi postami bądź nickiem


;)

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Post autor: damian_piaski » czw mar 18, 2010 00:32

Cider_Mazur_mk2,


Kolega Lewicki01 swapował 1.3 na 1.8 i zrobił fajny opis [Faq], moglbys sie pokusic o to samo, ale z kosztorysem Przyszłe pokolenia wiedzialyby na jakie koszty należy sie przygotowac. Co Ty na to? 8)
Już nawet od jutra mogłbyś spisywac w warsztacie na kartce co wymieniłes i ile to kosztowało- pozniej przepisac na kompa i na forum wstawic.

pozdrawiam

Mam tylko prośbą do osób, ktore piszą nie na temat. cider założył ten temat aby sie dopytac co należy rutynowo ymienic przy swapie a nie zeby sie dowiedziec ile milionow km przejedzie Vw.
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 00:36 przez damian_piaski, łącznie zmieniany 1 raz.


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Awatar użytkownika
Cider_Mazur_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Cider_Mazur_mk2 » czw mar 18, 2010 18:55

pomyślę nad tym, może napiszę jakiegoś tutoriala;D ile waży silnik 1.6D ze skrzynią biegów? jakie skrzynie podejdą mi do tego silnika? aktualnie jest 4biegowa a intereswałaby mnie 5 ;) może ktoś ma tanio na zbyciu ?



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » czw mar 18, 2010 19:16

Cider_Mazur_mk2, musisz pamiętać o jeszcze jednym aspekcie, mianowicie powinieneś przewalić zawieszenie z tego diesla do swojego 1,3. Diesle ważą więcej i ci zawias siądzie :chytry: a jak już grzebać przy zawiasie to powymieniać elementy metalowo gumowe tuleje, łączniki, może się z końcówką nie udać :grin:

Pewny nie jestem ale w 1.3 możesz mieć cienkie półosie a w dieslu są chyba grube (niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę)


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » czw mar 18, 2010 20:16

mate64 pisze:dieslu są chyba grube
są a temat zawiasu i poduszek był wspomniany .Nie wspomniał nikt jeszcze o urządzeniu rozruchowym ""ssaniu"" które znajduje się po lewej stronie kierownicy w starszych modelach w nowszych jest to rozwiązane automatycznie.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Cider_Mazur_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Cider_Mazur_mk2 » ndz mar 21, 2010 16:28

okej to już dzięki Wam dużo więcej wiem ;) jak na razie to temat stoi w miejscu bo negocjuje cenę mojego dawcy silnika



Tokaru
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:28
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Tokaru » ndz mar 21, 2010 17:39

Cider_Mazur_mk2 pisze:ok, a co może być powodem tego że rano trzeba dość długo kręcić żeby odpalił? jak odpali to mogę od razu wyłączyć silnik i już odpala na strzał
Na samym początku założyłbym zawrót zwrotny , może paliwo się cofa. Przypadłość wielu klekotów.



Awatar użytkownika
Cider_Mazur_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Cider_Mazur_mk2 » sob mar 27, 2010 12:48

ok golf juz pali tak jak powinien ;) dzięki za info. :pub:
Powiedzcie mi jeszcze co potrzebuję żeby założyć do mkII wspomaganie kierownicy? bo jak już będę miał wyciągnięty silnik to będzie fajny dostęp, może przy okazji bym się skusił :grin:

Jakie to są koszty?



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » sob mar 27, 2010 19:49

Cider_Mazur_mk2 pisze:Powiedzcie mi jeszcze co potrzebuję żeby założyć do mkII wspomaganie kierownicy?
Magiel z drążkami kierowniczymi ,pompę,koło pasowe na wał,pasek,przewody,zbiorniczek , mogłem o czymś zapomnieć .


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 267 gości