Zalewa jedna swiece na zimnym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » ndz mar 28, 2010 13:26

lolex, jak u Ciebie?

U mnie przeszło jak ręką odjął. Nie wiem czemu, może przy wyższych temperaturach powietrza to nie występuje.

Auto przez zimę było odpalane zaledwie z 10 razy w garażu.
Jedyne co zmieniałem przez zimę to kopułka i palec, oraz czyszczenie świec benzyną.
Akumulator był za każdym razem odpinany więc może dopiero teraz komputer się przystosował do pracy z wymienionymi elemantami.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz mar 28, 2010 13:36

Pisze ..... odpowiedz a on swoje mówię że membrana monowtrysku do wymiany a ten pisze przy wyższych temp , wymień tą mębranę i bedziesz miał spokój

Tak wygląda uszkodzona membrana , jest cienka jak francuski pudel

Obrazek

A w całej Polsce kupisz ją najszybciej tu , bo część w 2009 r. został wycofana

http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?ka ... pro=272605

Podaje Ci odpowiedz na rtacy , to nie pisz co jest grane bo odpowiedz już masz

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 0b8f8a63e9
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 13:57 przez grandi, łącznie zmieniany 2 razy.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » ndz mar 28, 2010 13:56

Co do kopułki i świec to różnie bywa z nowymi.
Wziąłem kiedyś od kumpla kopułkę nową, nie używaną jakiejś firmy NO NAME ( tania nie była bo coś koło 35zł - ja za boscha dałem 27zł z upustem :jezor: ) i auto niby chodziło dobrze ale 140km/h na trasie to bardzo mulaście osiągało ( wyżej nie było jak i gdzie ). Z powrotem założyłem swoją starą bo dużo lepiej auto chodziło, a na dzień dzisiejszy jest nowa BOSCH-owska i jest bardzo OK.
Co do świeć to sam mam NGK, ale kumpel kupił NGK do Ford-a Scorrpio 2.9L V6 bez gazu i coś dziwnie chodziło. Więc z pracy wziął jakieś stare świece z rozebranego BMW i na tych starych używanych silnik chodził dobrze.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz mar 28, 2010 16:49

lolex pisze:toz k...a napisalem ze zmienilem i dalej to samo bylo wina byla usczelki pod glowica i wlasnie na tym cylindrze byl zapieczony pierscien wiec zmienilem wszystkie
Czytaj z zrozumieniem , nie do ciebie to pisałem tylko do Kocioła


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 131 gości