Strona 3 z 3

: czw lut 18, 2010 10:53
autor: jhosef
Przypomniała mi się jedna rzecz. Plastiki na dzwignię zmiany biegów - czy będzie pasować zaślepka w konsolę - do sprawdzenia.

: czw lut 18, 2010 11:26
autor: azizi
chodzi Ci o ten przy tunelu, tak?

: czw lut 18, 2010 11:30
autor: bodzio_j
Lewarek - cała kaseta ze stykami. Tam jakaś kabelkologia jest. M.in zabezpieczenia przed odpaleniem na biegu i chyba światła cofania. Też rzreba ogarnąć.

: czw lut 18, 2010 11:34
autor: azizi
bodzio_j pisze:Lewarek - cała kaseta ze stykami. Tam jakaś kabelkologia jest. M.in zabezpieczenia przed odpaleniem na biegu i chyba światła cofania. Też rzreba ogarnąć.
no tak, o tym nawet nie pomyślałem

: czw lut 18, 2010 12:26
autor: jhosef
Z instalacją jest niewiele roboty, podpięcie wstecznego i wzbudzenia rozrusznika oraz światełko do podświetlania wybranej pozycji.

: czw lut 18, 2010 12:40
autor: azizi
to dobrze, i ile wsteczny i podświetlenie biegu to spoko, to mam nadzieje że jakieś okablowanie gość ma do rozrusznika :)

: czw lut 18, 2010 12:51
autor: jhosef
Kabel do startu rozrusznika idzie do dźwigni i dopiero do rozrusznika, w dźwigni są złacza tak ustawione ze pozwala zakręcić tylko na P i N plus światło wstecznego. Ot cała instalacja.

: czw lut 18, 2010 12:55
autor: azizi
ok to nie ma faktycznie dużo tego, nie jestem mechanikiem żadnym ale to chyba ogarnę :)
mam nadzieje że 98ps da radę jakoś jeździć z tą skrzynią :)

: czw lut 18, 2010 12:57
autor: jhosef
Ja jeździłem z 75 konnym EZ na LPG i dawał radę, wyścigówka to nie była ale dało się przyzwoicie jeździć.

: czw lut 18, 2010 13:00
autor: azizi
cabrio z silnikiem 1.8 2h chodzi trochę słabiej od mk3 gti z 2.8 8v, bo mam oba to wiem
też myślę że będzie dawać radę na wycieczkach, byle za dużo nie paliło, liczę że minimum 1L więcej będzie smoczyć

: czw lut 18, 2010 14:02
autor: k@millo
2H z tą skrzynią spokojnie da sobie radę.
Nie zapomnij o lince od prędkościomierza, do automata jest inna linka
łapa od skrzyni ta przy podłużnicy - musisz mieć taką od mk1 automata lub dorobić na wzór. Dolna łapa od skrzyni zostaje, Nie zapomnij wymontować pedału sprzęgła, pasuje tez zaślepić otwór po lince sprzegła w ścianie grodziowej, syf w kabinie niepotrzebny.
I do końca nie wiem jak wygląda sprawa z maglownicą, bo np zmieniając z automata na manual nie pasuje i trzeba zakładać od manuala (brak mocowań) w tym przypadku może obejdzie się bez zmiany maglownicy.


azizi pisze:mk3 gti z 2.8 8v
pierwszy raz się spotykam z takim silnikiem :helm:

: czw lut 18, 2010 14:08
autor: azizi
miało być 2.0 8v :D
co do reszty odnotowałem sobie już to wszystko i popatrzę co i jak razem ze sprzedającym skrzynie :)

: czw lut 18, 2010 14:24
autor: jhosef
k@millo pisze:I do końca nie wiem jak wygląda sprawa z maglownicą, bo np zmieniając z automata na manual nie pasuje i trzeba zakładać od manuala (brak mocowań) w tym przypadku może obejdzie się bez zmiany maglownicy.
Wystarczy odkręcić wspornik. Swoja droga nie spotkałem się z maglownicą bez miejsca na wspornik.

: czw lut 18, 2010 23:46
autor: Mieniu_69
bodzio_j pisze:Mieniu_69 napisał/a:
tak skrzynia, ale jest to podlaczone za pomoca linki do dzwigni przpustnicy, tzn zalezy czy bedzie to gaznik, pelny wtrysk czy tez diesiel

Bo linki są dwie. Od pedału do skrzyni i od skrzyni do przepustnicy. Jest przy skrzyni regulacja.
dokladnie, nie dopisalem, dzieki za poprawke :bigok: