Zmiana skrzyni na automatyczna

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw lut 18, 2010 10:53

Przypomniała mi się jedna rzecz. Plastiki na dzwignię zmiany biegów - czy będzie pasować zaślepka w konsolę - do sprawdzenia.



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » czw lut 18, 2010 11:26

chodzi Ci o ten przy tunelu, tak?


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw lut 18, 2010 11:30

Lewarek - cała kaseta ze stykami. Tam jakaś kabelkologia jest. M.in zabezpieczenia przed odpaleniem na biegu i chyba światła cofania. Też rzreba ogarnąć.



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » czw lut 18, 2010 11:34

bodzio_j pisze:Lewarek - cała kaseta ze stykami. Tam jakaś kabelkologia jest. M.in zabezpieczenia przed odpaleniem na biegu i chyba światła cofania. Też rzreba ogarnąć.
no tak, o tym nawet nie pomyślałem


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw lut 18, 2010 12:26

Z instalacją jest niewiele roboty, podpięcie wstecznego i wzbudzenia rozrusznika oraz światełko do podświetlania wybranej pozycji.



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » czw lut 18, 2010 12:40

to dobrze, i ile wsteczny i podświetlenie biegu to spoko, to mam nadzieje że jakieś okablowanie gość ma do rozrusznika :)


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw lut 18, 2010 12:51

Kabel do startu rozrusznika idzie do dźwigni i dopiero do rozrusznika, w dźwigni są złacza tak ustawione ze pozwala zakręcić tylko na P i N plus światło wstecznego. Ot cała instalacja.



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » czw lut 18, 2010 12:55

ok to nie ma faktycznie dużo tego, nie jestem mechanikiem żadnym ale to chyba ogarnę :)
mam nadzieje że 98ps da radę jakoś jeździć z tą skrzynią :)


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw lut 18, 2010 12:57

Ja jeździłem z 75 konnym EZ na LPG i dawał radę, wyścigówka to nie była ale dało się przyzwoicie jeździć.



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » czw lut 18, 2010 13:00

cabrio z silnikiem 1.8 2h chodzi trochę słabiej od mk3 gti z 2.8 8v, bo mam oba to wiem
też myślę że będzie dawać radę na wycieczkach, byle za dużo nie paliło, liczę że minimum 1L więcej będzie smoczyć


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
k@millo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt paź 06, 2006 17:33
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: k@millo » czw lut 18, 2010 14:02

2H z tą skrzynią spokojnie da sobie radę.
Nie zapomnij o lince od prędkościomierza, do automata jest inna linka
łapa od skrzyni ta przy podłużnicy - musisz mieć taką od mk1 automata lub dorobić na wzór. Dolna łapa od skrzyni zostaje, Nie zapomnij wymontować pedału sprzęgła, pasuje tez zaślepić otwór po lince sprzegła w ścianie grodziowej, syf w kabinie niepotrzebny.
I do końca nie wiem jak wygląda sprawa z maglownicą, bo np zmieniając z automata na manual nie pasuje i trzeba zakładać od manuala (brak mocowań) w tym przypadku może obejdzie się bez zmiany maglownicy.


azizi pisze:mk3 gti z 2.8 8v
pierwszy raz się spotykam z takim silnikiem :helm:


kamillo@vw-youngtimer.pl
kamillo@majovwka.pl
[url=http://www.vwlublin.pl]Nie klikaj w link bo jeszcze odwiedzisz Lubelską Ekipę[/url]

...wg legend elfy żyją wiecznie...

Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » czw lut 18, 2010 14:08

miało być 2.0 8v :D
co do reszty odnotowałem sobie już to wszystko i popatrzę co i jak razem ze sprzedającym skrzynie :)


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw lut 18, 2010 14:24

k@millo pisze:I do końca nie wiem jak wygląda sprawa z maglownicą, bo np zmieniając z automata na manual nie pasuje i trzeba zakładać od manuala (brak mocowań) w tym przypadku może obejdzie się bez zmiany maglownicy.
Wystarczy odkręcić wspornik. Swoja droga nie spotkałem się z maglownicą bez miejsca na wspornik.



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » czw lut 18, 2010 23:46

bodzio_j pisze:Mieniu_69 napisał/a:
tak skrzynia, ale jest to podlaczone za pomoca linki do dzwigni przpustnicy, tzn zalezy czy bedzie to gaznik, pelny wtrysk czy tez diesiel

Bo linki są dwie. Od pedału do skrzyni i od skrzyni do przepustnicy. Jest przy skrzyni regulacja.
dokladnie, nie dopisalem, dzieki za poprawke :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 288 gości