: śr gru 14, 2005 01:30
i tu się mylisz, bo obcięta sprężyna zachowuje wciąż swoją charakterystykę pracyB_O_N_K pisze:To właśnie dla "wyczynowców" są ucięte sprężyny, a raczej dla "extremistów"
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
i tu się mylisz, bo obcięta sprężyna zachowuje wciąż swoją charakterystykę pracyB_O_N_K pisze:To właśnie dla "wyczynowców" są ucięte sprężyny, a raczej dla "extremistów"
a to niby jakim cudem ?misiek10111 pisze:i tu się mylisz, bo obcięta sprężyna zachowuje wciąż swoją charakterystykę pracyB_O_N_K pisze:To właśnie dla "wyczynowców" są ucięte sprężyny, a raczej dla "extremistów"
misiek10111 pisze: tu się mylisz, bo obcięta sprężyna zachowuje wciąż swoją charakterystykę pracy
Tylko nie rozumiem jakim sposobemmisiek10111 pisze:i tu się mylisz, bo obcięta sprężyna zachowuje wciąż swoją charakterystykę pracyB_O_N_K pisze:To właśnie dla "wyczynowców" są ucięte sprężyny, a raczej dla "extremistów"
i tu cię odsyłam do fachowej literatury, niewiem czy rozróżniasz sprężyny fabryczne od progresywnychmicab pisze:
misiek10111 napisał/a:
B_O_N_K napisał/a:
To właśnie dla "wyczynowców" są ucięte sprężyny, a raczej dla "extremistów"
i tu się mylisz, bo obcięta sprężyna zachowuje wciąż swoją charakterystykę pracy
a to niby jakim cudem ?
Taaa, tyle że amortyzator nie będzie już pracował w optymalnym zakresie pracy i szybciej się zużyje.misiek10111 pisze:a pomijając wszystkie aspekty teczniczne, to kiedy tłok amortyzatora znajdzie się w innym położeniu jak wczesniej pracował to trafi na mniej wyrobiona tuleję amorytaztora, czyli się uszczelni
a to dlaczego miał by sie szybciej zużyć, skoro pracuje na tej samej sprężynieB_O_N_K pisze:Taaa, tyle że amortyzator nie będzie już pracował w optymalnym zakresie pracy i szybciej się zużyje
z jednym się zgadzam.....jedyna zaleta cięcia sprężyn to wrażenia wizualne....więc jak ktoś chce sobie auto postawić na podwórku i na nie patrzeć to jest to bardzo dobre rozwiązanie.....misiek10111 pisze:.....oczywiście nie bedzie to praca jak z nowym amorkiem ale na jakiś długi czas wystarczy i wrażenia wizualne gwarantowane
Nie na tej samej, bo już obciętej (skróconej) a to jest różnica. I powtarzam: nie będzie już pracował w optymalnym zakresie pracy - każdy amortyzator powinien być dobrany do długości sprężyny.misiek10111 pisze:a to dlaczego miał by sie szybciej zużyć, skoro pracuje na tej samej sprężynieB_O_N_K pisze:Taaa, tyle że amortyzator nie będzie już pracował w optymalnym zakresie pracy i szybciej się zużyje
Wydaje mi się że nie ma takiego czegoś bo testowanie skróconej sprężyny jest bez semsu.Kapibara pisze:hmmmm nei bylo zzadnego artykulu gdzie sprawdzxali technicy takie :modywikacje reczne" przeciez neidosc ze przyczepnosc na nierownym terenie, w zakretach to jeszcze hamowanie powinnien ktos to testowac i pokazac wyniki nie ma nikt czegos takiego?
podaj zdjęcie golfa i zrób foty spręzyn w nadkolach to coś może ci powiem. Podaj dokładny rozmiar opon jakie będa na tej feldze oraz jej ETjak_rog pisze:witam wszystkich ... może problem trochę banalny ale nie każdy musi sie na wszystkim znać oczywiście ... otóż chciałbym obniżyć trochę swojego golfa II na wiosnę bo zakupilem felgi 14 cali (teraz jeźdzę na stalówkach 13) i mam trochę nieestetyczną przerwę między kołami na błotnikami (trochę duża). mój golfik i tak jest trochę moim zdaniem za wysoki. tak że proszę odpowiedzieć mi czy jest możliwość obniżenia samochodu na tych częsciach co mam zamontowane czy trzeba coś dokupować (mam tu na myśli sprężyny i amorki itd ...) czy może to zrobić poprostu mechanik ... ? jaka jest wogóle tego procedura ... z góry dzięki za odp ... pozdro