Strona 3 z 3
: pt mar 19, 2010 18:07
autor: Christopherek
ogarnąłem temat.przyczyną był źle ustawiony zapłon.na vagu trzeba zobaczyć co pokazuje i ustawić odpowiednio aparat zapłonowy i znaki na kole.u mnie jest już ok,błedu brak i auto idzie jak burza bez zająknięcia
: pt mar 19, 2010 19:55
autor: Jesionvr6
Christopherek pisze:ogarnąłem temat.przyczyną był źle ustawiony zapłon.na vagu trzeba zobaczyć co pokazuje i ustawić odpowiednio aparat zapłonowy i znaki na kole.u mnie jest już ok,błedu brak i auto idzie jak burza bez zająknięcia
bez vaga też sie da, temat ogarniałem już kilka razy
: sob mar 20, 2010 13:47
autor: Pierzak
Ile was takie ustawianie kosztowało? Zrobie to w przyszłym tyg
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: sob mar 20, 2010 18:14
autor: Christopherek
mnie nic nie kosztowasło po prostu kolega Adamm z forum mieszka kilka ulic ode mnie i tak przy okazji zobaczył i 10 min i po robocie a auto jezdzi jak nigdy przedtym
: czw kwie 08, 2010 13:13
autor: Pierzak
Zapłon ustawiony i dalej to samo, trochę mniej gaśnie. Mechanik stwierdził, że uszkodzona jest pompa paliwa, hałasuje i nie daje ciśnienia, przez co auto niema mocy na benzynie, od tego też może być to odcięcie?
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)