Brak alarmu po podniesieniu maski

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

greg

Post autor: greg » czw kwie 22, 2010 18:41

poolak2006, maskę otworzyłeś po 30 sekundach?
jeśli tak - to spróbuj odpiąć kabelek od mikrostyku zamka maski i wypuść z wtyczki 2 przewody - zamknij auto pilotem zewrzyj kable i je rozewrzyj



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr kwie 28, 2010 17:33

[ Dodano: 23 Kwi 2010 16:47 ]
No tak czekałem i po dłuższym czasie otwierałem... to co mówisz też nic nie zmienia... Jeśli kabelek od mikro do modułu byłby przerwany to Vag mi tego nie pokaże, że jakiś błąd jest bo będzie myślał że maska jest zamknięta prawda? Ale przejście jest na kablach... sprawdzałem nawet ostatnio znowu. Na mikro dochodzi masa sprawdzałem żarówką jeden koniec pod aku + a drugim w gniazdo i w jednym świeciło... więc ten drugi kabelek idzie do modułu rozebrałem dechę pod kierownicą, odpiąłem kostkę do tego kabla podpiąłem żarówkę drugi koniec pod + z aku i w kostce pod maską (ta przy mikrowłączniku) zwarłem te dwa kabelki i żarówka się świeciła więc kable mają przejście...

Może w kostce przy module po wsunięciu coś nie łączy?

[ Dodano: 28 Kwi 2010 17:25 ]
Dziś zabrałem się ponownie za tą nieszczęsną maskę... podpięcie pod kompa brak błędów w module, więc otwieram maskę. Odpiąłem wtyczkę od mikro zamknąłem samochód, zmostkowałem kable i nic... więc kolejnym krokiem było doprowadzenie - (masy) prosto z aku... o dziwo gdy wpiąłem masę z aku alarm zaczął wyć... więc zmostkowałem jeszcze raz kable we wtyczce i też zaczął wyć (naprawiło się samo??!!). Na otwartej masce nacisnąłem mikrowłącznik wpiąłem wtyczkę, zamknąłem samochód puściłem mikor samochód wyje. No to ostatnie podejście maska otworzona za pomocą dźwigni w samochodzie (na raz) załączenie alarmu... otwarcie maski i co ?? alarm się załączył...

Tylko jeszcze mam jedno pytanie bo wcześniej tak mi się WYDAJE że jakiś komunikat mnie informował o tym że maska jest otwarta a teraz nic nie pokazuje. To tylko mi się wydawało (bo już dobrze nie pamiętam) czy faktycznie jakiś komunikat mógł się pokazywać?



greg

Post autor: greg » czw kwie 29, 2010 08:41

poolak2006 pisze:czy faktycznie jakiś komunikat mógł się pokazywać?
jeśli zegary są z immo 3 (ważny numer zegarów) to mógł pokazywać



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » czw kwie 29, 2010 13:32

Etka pokazała że mam 1j0 920 825 Bx z tego co szukałem to wychodzi że chyba nie ma immo3, tak przy okazji CANa ma, czy źle sprawdziłem?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw kwie 29, 2010 13:45

immo2...CAN jest



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » czw kwie 29, 2010 13:49

gdzieś widziałem że w B5, niektóre miały immo3 mimo że ostatnia liczba była 5

A teraz tak. Jakbym zmostkował kabelek od bagażnika i od maski (przy module) to po otwarciu maski lub bagażnika zapalałaby się kontrolka, a czy po otwarciu maski zapali się oświetlenie bagażnika? I czy w ogóle można tak zrobić?
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 13:51 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » czw kwie 29, 2010 15:40

poolak2006 pisze:a czy po otwarciu maski zapali się oświetlenie bagażnika? I czy w ogóle można tak zrobić?
jakbyś zastosował diodę zaporową to by nie zapalało



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości