Strona 3 z 3

: wt maja 11, 2010 10:42
autor: bluebanditen
Odnośnie skrzyni biegów... jak jade sobie na wolnyc obrotach i drążek troche drży to słychac jak obija się w środku o ten plastik od główki drążka.. miał ktoś podobnie ? co mozna z tym zrobić ?

: śr maja 19, 2010 10:31
autor: shaq
gatokane pisze:Opisy kolegow sa bardzo pomocne ale brak w nich kilku szczegolow, a ze jestem wlasnie po wymianie mieszka ogolnie je opisze.Podnosimy mieszek od dolu na galke i mamy malą metalowa opaske ktora mozemy rozgiac(nie jest to takie proste)albo zniszczyc i zastapic inna opaska i zciagamy ja na dol zdejmujemy galke z mieszkiem z lewarka do gory (troche fizycznego dzialania) i mamy calosc w rece,teraz trzeba rozdzielic galke od zacisku dociskajacego mieszek do niej.Jest to czarny pierscien z plastiku a wewnatrz biala czesc na ktorej byla opaska i trudno tak bez doswiadczenia okreslic jak to rozebrac(wyglada jak calosc) samo rozciaganie nie daje rezultatu,najlepiej od wewnatrz wcisnac maly srobokret miedzy czarny i bialy plastik i wywazyc czarny plastik do gory opierajac sie na bialym a wyskoczy i mamy wszystko rozebrane ,teraz tylko wymiana mieszka i gotowe.

Dzięki, z Twoim opisem zrobiłem to sam w mniej niż 15 minut, nie musiałem oglądać żadnych zdjęć itp ;)
pozdrawiam

: czw maja 20, 2010 10:04
autor: bluebanditen
Jeśli ktoś ma zdjęcie to prosiłbym o umieszczenie zdjęcia z prawidłowym założeniem tej zaślepki.... założyłem ją ale jak jade na wolnych obrotach i lekko drga mi drążek to tam w środku się coś obija i jest taki brzydki dźwięk :(:(

: pt cze 04, 2010 15:43
autor: subt
Czy ktoś się orientuje, czy ta gałka rzeczywiście podejdzie go MK IV?
http://www.allegro.pl/item1066975739_or ... _bora.html

: sob cze 05, 2010 09:16
autor: Madison
Ja mam teraz taką już mocno wysłużoną i dokładnie u tego gościa kupiłem nową. Zmierz średnicę otworu jak masz 12mm to podejdzie, jeszcze pytanie ile masz biegów, bo ta jest 5 :chytry:

: śr cze 16, 2010 20:53
autor: subt
Kompletnie nie moge zrozumieć volskwagenowskiej myśli technicznej dotyczącej zatrzasków, zapadek i itd przez co nie moge sobie poradzić ze zdjęciem mieszka. Załączam foty jak to u mnie wygląda, proszę o pomoc który element mam wywarzyć i jak aby rozdzielić ten mieszek, dzięki
Juz sobie poradziłem, na zdjęciu mieszekT widzać w tym bialym plastiku takie wcięcie w które wchodzi plastik z tego czarnego pierścienia. Na przeciwko niego po drugiej stronie jest taki sam wypustek w tym czarnym pierścieniu, ale juz w białym nie ma wcięcia, po to, żeby się na nim wspierał wypustek i pierścień dociskał skórę. Trzeba podważać od tej strony. Proponuję ostro nie szarżować, ja zmasakrowałem ten wypustem bo za ch.. nie chciał wyjść i teraz słabiej skóra jest dociśnięta do gałki. Powodzenia

: śr cze 16, 2010 22:13
autor: mufik900
Koledzy,czy to rzeczywiście oryginał?
http://www.allegro.pl/item1070985004_ra ... chrom.html
w jakiej wersji MK4 występował.

: śr cze 16, 2010 23:32
autor: kiss
mufik900 pisze:czy to rzeczywiście oryginał?
tak,oryginal
gałka jest skórzana, ale mieszek to już zwykła szmata

: czw cze 17, 2010 20:00
autor: mufik900
kiss pisze:
mufik900 pisze:czy to rzeczywiście oryginał?
tak,oryginal
gałka jest skórzana, ale mieszek to już zwykła szmata
Dzięki za odp.u mnie PACIFIC też jest gałka skórzana i mieszek szmata :rotfl: tyle że w super stanie ale podoba mi się ten z allegro.Wiesz jeszcze może jakie modele go miały?
Pozdro.

[ Dodano: Czw Cze 17, 2010 20:03 ]
kiss pisze:
mufik900 pisze:czy to rzeczywiście oryginał?
tak,oryginal
gałka jest skórzana, ale mieszek to już zwykła szmata
Dzięki za odpowiedź.U mnie w PACIFIC'u też gałka skórzana a mieszek szmaciany :rotfl: co prawda w super stanie ale ten z allegro bardzo mi się podoba.Orientujesz się może z jakiej jest wersji?
Pozdrawiam.