Chodziło pewnie o zawór recyrkulacji spalin oraz o zawór magnetyczny (przetwornik ciśnienia tzw. EGR) - wszystko współgra ze sobąpiacho pisze:Cześć.
Rozmawiałem z mechanikiem narazie telefonicznie gość pracował kiedyś w serwisie, z tego co mówił to jest kilka rzeczy które odpowiadają za te przerwy w pracy. Napewno wszystkie węzyki muszą być szczelne, mówił coś o zaworze na turbinie i jeszcze od dwóch rzeczach niestety nie bardzo zrozumiałem. O pompie i elektronice na niej powiedział żeby w żadnym wypadku się do niej nie dotykać. W każdym razie zamierzam się do niego wybrać w tym tygodniu mam nadzieje ze coś poradzi na problemy ewentualnie może wskaże co niedomaga. Jak się dowiem coś więcej odrazu dam znać.
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Jeszcze zobacz czy nie nasz przetartego wężyka podciśnienia który idzie do komputera pod podszybie - czasami tam jest przetarcie i objawy są takie same
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Co do grzebania przy wtryskiwaczach i pompie to potwierdzam opinię Twojego mechanika - za to to już bym się zabierał na samym końcu
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)