a to znaczy ze nie wylazł mi np. wał bokiem, pesek mi nie podziękował, wiadomo jak sie jeżdzi starym autem to jakieś drobne awarie się bywają( dotyczy to też mk3misiek10111 napisał/a:
to ja tak po prostu napiszę: mój 1.6 jeszcze mnie nie zawiódł Exclamation
Rozwiniesz swoja myśl? Co znaczy nie zawiódł???
kolizyjny czy nie ????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- blackwhite
 - Użytkownik

 - Posty: 376
 - Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
 - Lokalizacja: Dumfries
 - Kontakt:
 
Człowieku nik tu nie cwaniakuje, to ty obrażasz ludzi i wyzywasz ich od jajogłowych a do tego piszesz o braku kultury u innych userów,a sam jej nie przejawiasz.golfir pisze:powiedzialem tylko swoje zdanie a oni zaraz cwaniakuja bo nie zrozumieli co chcialem napisac i jestem zly i nie mam pojecia i poco sie w ogole odzywam Troche kultury
Trochę obiektywizmu.
Black
						- Krembul
 - Użytkownik

 - Posty: 302
 - Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
 - Lokalizacja: Radom/Rzeszów
 - Kontakt:
 
Jak tak dla Ciebie wygląda normalna rozmowa to ja nie wiem gdzie i kto Cię wychował. Współczuję Twoim rozmówcom jeśli tak samo z nimi prowadzisz konwersacje.golfir pisze: ja sie nie kloce z nimi poprostu tak sie rozmawia
Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)
						...lepiej tego nie szło ująćKrembul pisze:Jak tak dla Ciebie wygląda normalna rozmowa to ja nie wiem gdzie i kto Cię wychował. Współczuję Twoim rozmówcom jeśli tak samo z nimi prowadzisz konwersacje.
Pozdr
:bylo:  :bajer:
						Dobra, czas zrobić podsumowanie: 
Mk2 1.3 - na pewno kolizyjny (wszystkie wersje - pięknie się gną zawory, autopsja - widzę całą historię auta po zdjęciu głowicy)
Mk2 1.6 8V oraz Mk2 1.8 8V - nie są kolizyjne.
Mk2 1.8 16 V (KR ?) - kolizyjny
2E 2.0 l 8V do Mk2 nie wkładali, tylko do Mk3 - ale z tego co pisze marihuana kolizyjny
2.0 l 16 V wszystkie wersje kolizyjne w Mk3 - z tego co wiem
1.4 8V w Mk3 - bazuje na 1.3 z Mk2 - więc raczej kolizyjny
1.3 w oplu kadecie wg golfira niekolizyjny
 
Proszę o ewentualne poprawki lub uzupełnienia i kończymy temat.
			
									
									Mk2 1.3 - na pewno kolizyjny (wszystkie wersje - pięknie się gną zawory, autopsja - widzę całą historię auta po zdjęciu głowicy)
Mk2 1.6 8V oraz Mk2 1.8 8V - nie są kolizyjne.
Mk2 1.8 16 V (KR ?) - kolizyjny
2E 2.0 l 8V do Mk2 nie wkładali, tylko do Mk3 - ale z tego co pisze marihuana kolizyjny
2.0 l 16 V wszystkie wersje kolizyjne w Mk3 - z tego co wiem
1.4 8V w Mk3 - bazuje na 1.3 z Mk2 - więc raczej kolizyjny
1.3 w oplu kadecie wg golfira niekolizyjny
Proszę o ewentualne poprawki lub uzupełnienia i kończymy temat.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości






