Strona 3 z 4

: sob sty 09, 2010 19:37
autor: rafał kurzok
a miałeś kolego dotarte zawory w głowicy :helm:

: sob sty 09, 2010 21:08
autor: roman58
[quote="damian81Z"]tomiii197, zmierzyles ile wystaje tłok ponad blok ? chodzi mi o to czy uszczelka była dobrze dobrana[/quote

Przecież on ma silnik benzynowy nie ma uszczelek o różnych grubościach występują tylko w dieslu.Sprawdzić ciśnienie oleju może jest za słabe.

: sob sty 09, 2010 21:15
autor: damian81Z
roman58, ile razy mozna planowac głowice? bo przeciez planował ja kilka razy, a pozatym kolega
tomiii197 napisał co bylo przyczyną

: sob sty 09, 2010 22:07
autor: Jarowo
tomiii197, miałeś cholernego pecha. Do chwili kiedy przeczytałem o twoich przygodach uważałem że wożenie głowicy do planowania i przy okazji zlecenie sprawdzenia i dotarcia zaworów, wymiany uszczelniaczy to zbytek i pójście na łatwiznę. Teraz uważam jednak że to dobra metoda bo w "ogniu walki" można coś przeoczyć, szczególnie jak się robi kilka rzeczy na raz, lub po prostu w pośpiechu, bo czasem "klient" ciśnie, a tak w ogóle to i tak on za wszystko płaci. I tak sobie myślę że lepiej się podzielić kasą i dać komuś też zarobić niż robić drugi raz za free. Pisząc te słowa bardziej staram się usprawiedliwić swoje postępowanie, niż oceniać twoje niby niedopatrzenie.

: sob sty 09, 2010 22:07
autor: Paweł Marek
damian81Z, serwisówki podają minimalny wymiar głowicy przy którym może być jeszcze zakładana. Nie chodzi więc o to ile razy, tylko czy ma jeszcze minimalny dopuszczalny wymiar (wysokość)

: sob sty 09, 2010 22:12
autor: damian81Z
Paweł Marek, w 13 poscie o tym napisalem :)

: sob sty 09, 2010 22:17
autor: Paweł Marek
damian81Z, sorki, nie przeczytałem całego tematu myślałem że zadałeś izolowane pytanie

: pn sty 11, 2010 18:17
autor: siwy20mw
tomiii197 pisze:ŁukaszMan napisał/a:
aki to silnik kolego 1.6 75KM czy 101KM na pełnym wtrysku?
teraz ja mam putanie koledzy 1.6 na jednopunkcie ma 75km, a wielopunkt 101km?
tez po wymianie uszczelki mialem taki problem ale zawory jakos sie ulozyly.

: wt sty 12, 2010 20:28
autor: ŁukaszMan
siwy20mw pisze:teraz ja mam putanie koledzy 1.6 na jednopunkcie ma 75km, a wielopunkt 101km?
dokładnie.
Kolego w twoim AEE jest też 75KM.

: wt sty 12, 2010 21:24
autor: siwy20mw
ŁukaszMan pisze:dokładnie.
Kolego w twoim AEE jest też 75KM.
wyjasnie o co chodzi. kupilem golfika na gieldzie, gosciu mowil ze to 1.4 na wielopunkcie. dmuchnelo mi uszczelke i zadna czesc od 1.4 nie pasowala. pompa wody, pasek, uszczelka itp. wszystkie czesci pasowaly od 1.6 podejrzewam ze silnik byl zmieniony, jak sprawdzic jaki to dokladnie silnik?

: wt sty 12, 2010 21:32
autor: ŁukaszMan
a nie masz naklejki z symbolem silnika na np: obudowie rozrządu?? jeśli nie to na wlepie w bagażniku powinieneś mies symbol silnika. A na silniku powinien on się znajdować na bloku w okolicy skrzyni biegów. powinien być wybity kod silnika.
1.6 na mono wtrysku były ABU AEE AEA
1.6 na pełnym AFT
1.4 na mono wtrysku to ABD

: wt sty 12, 2010 21:34
autor: gracek1906
ŁukaszMan pisze:1.6 na mono wtrysku były ABU AEE AEA
bzdury. AEE jest na pełnym wtrysku

: wt sty 12, 2010 21:35
autor: siwy20mw
ŁukaszMan pisze:a nie masz naklejki z symbolem silnika na np: obudowie rozrządu?? jeśli nie to na wlepie w bagażniku powinieneś mies symbol silnika. A na silniku powinien on się znajdować na bloku w okolicy skrzyni biegów. powinien być wybity kod silnika.
1.6 na mono wtrysku były ABU AEE AEA
1.6 na pełnym AFT
1.4 na mono wtrysku to ABD
aha dzieki;) jutro rzuce okiem czy cos jest.
ten kod powinien sie zaczynac tymi trzema literami oznaczenia silnika tak?

: wt sty 12, 2010 21:40
autor: ŁukaszMan
gracek1906 pisze:bzdury
bzdury bzdurami każdy ma prawo do pomyłek.


siwy20mw pisze:en kod powinien sie zaczynac tymi trzema literami oznaczenia silnika tak?
tak dokładnie. Jak nie znajdziesz to wstaw zdj. silnika. pzdr