Strona 3 z 4

: sob gru 19, 2009 12:11
autor: Christopherek
master4789 pisze:Przy okazji teraz przy zamykaniu samochodu przekręciłem kluczyk i nic nie zamknął sie. a jak kręce kluczykiem to nie ma oporu tak jak normalnie przy zamykaniu i nie da się go zamknąć od środka. czyżbym jeszcze zamek zepsuł??
możliwe że poszło CI wiosełko w zamku,zobacz u mnie w temacie jest zdjęcie jak to wygląda i koszt to parę zł i roboty też niewiele a ze starości potrafi się rozpaść

: sob gru 19, 2009 13:14
autor: master4789
Zamek to w sumie teraz mój najmniejszy problem ale dzieki za pomoc zajmę sie nim później. Dziś próbowałem znowu odpalić i nic. Ale jest chyba różnica bo jak go odpalam to wskakują mu obroty po jakimś czasie na 100. wcześniej chyba wogóle mu obroty nie wskakiwały. A teraz czaasami obroty mu wskoczą ale nadal nie chce odpalić.

[ Dodano: 19 Gru 2009 12:18 ]
http://www.fotosik.pl/pok...c93a97ace8.html
http://www.fotosik.pl/pok...4aed478236.html
tu wstawiam zdjęcia silnika bo sam nie wiem jaki mam typ silnika może to pomoże

: sob gru 19, 2009 14:03
autor: master4789
ja mu piatke paliwa wlałem ale nic to nie dało.

[ Dodano: 19 Gru 2009 13:04 ]
wlewałem paliwo, sprawdałem iskre, psikałem samostart i nic. 2 razy wydawało mi sie że zaczyna odpalać ale szybko rozwiał moje watpliwości

: sob gru 19, 2009 15:23
autor: vwEmil
a wlałeś mu coś po za benzyna do tego baku??tak na prawde to po za wlaniem benzyny to nic sensownego nei zrobiłeś, takie moje zdanie :ass:

: sob gru 19, 2009 15:36
autor: flatron316
master4789 pisze:Ale jest chyba różnica bo jak go odpalam to wskakują mu obroty po jakimś czasie na 100. wcześniej chyba wogóle mu obroty nie wskakiwały. A teraz czaasami obroty mu wskoczą ale nadal nie chce odpalić.
To co napisałeś to znaczy że wskazówka obrotomierza drga do 100 ?Czy załapuje na jakiś gar? Bo nie rozumiem?

: sob gru 19, 2009 15:42
autor: vwEmil
to ze załapie raz na 10 min kręcenia to nie ma większego znaczenia, z samostartem tez kiepski pomysł to bo on służy do wzbogacania mieszanki a nie odpalaniu na nim, nadal sądzę że paliwo nie dochcodzi do garów, ale nikt jeszcze tego nie sprawdził, skoro ma iskrę, nic nei było robione a zeszłego roku miał to samo i odpalił przy rozstopach to co może być innego niż brak paliwa w cylindrach??? :green_fuck:

: sob gru 19, 2009 17:22
autor: master4789
dziś już nie sprawdze czy dochodzi paliwo. jutro spróbuje. A co miałem wlać jeszcze do baku oprócz paliwa??

: sob gru 19, 2009 17:26
autor: oldstaszek
Możesz wspomóc "samostartem" aby zapalił ..

: sob gru 19, 2009 17:36
autor: master4789
Samostartu już używałem i nic

: sob gru 19, 2009 20:27
autor: rysiektr
ja bym odczepił przewód paliwowy od listwy i sprawdził czy paliwo w ogóle dochodzi, bo na mój gust to Ci przewody zamarzły

: sob gru 19, 2009 20:49
autor: husik
rysiektr pisze:ja bym odczepił przewód paliwowy od listwy i sprawdził czy paliwo w ogóle dochodzi, bo na mój gust to Ci przewody zamarzły


rok temu mialem te same objawy, i tez troche kombinowalem i nic, po dwoch dniach walki na mrozie zdecydowalem ze zaprowadze go do sasiada do garazu ogrzewanego, postal przez noc, i rano odpalil bez problemu, wiec tak jak kolega rysiek pisze, pewnie przewody paliwowe zamarzly :grrr:

: ndz gru 20, 2009 12:13
autor: vwEmil
rysiek dobrze prawisz, ale kolega master nie dowierza od 3 stron ;P......

: ndz gru 20, 2009 14:36
autor: azizi
mam to samo co kolega, jak auto z rana przy tych mrozach jest odpalane to na moment załapie a potem gaśnie i nie mogę go jak dziś wcale odpalić :/
co dziwne jak za pierwszym razem odpalam i uda mi się go gazem na wyższych obrotach przytrzymać to po 2-3min chodzi już ok, więc czy takie odpalenie i przytrzymanie na wyższych obrotach może coś dać do zamarzniętego paliwa w wężykach?
dodam że przy mniejszych mrozach nie ma problemu