![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Pozdr
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
norek111 pisze:nie tylko jak kolo pasowe alternatora bedzie padecha to samo bedzie
spoko spoko:) już kupiłem pasek a ogólnie to cały czas używałem gatesa więc próbowałem dostać gdzieś bosha ale nic z tego nigdzie nie ma i kupiłem jakiś hageshi na wypróbowaniehaps pisze:specWROC, to jest typowy objaw zuzytego paska ktory jest slabo naciagniety..slizga sie i piszczy...mozna go naciagac, ale w koncu peknie, wiec kup nowy i bedzie po klopocie
luzy na łozysku alternatora jeżeli nie pomoże po wymianie paskaspecWROC pisze:ja mam problem z piszczącym paskiem w mk2 gates jutro go wymieniam bo jest już rozciągnięty i swoje przejechał ale zastanawiam się czy normalnym objawem przy słabym naciągu paska jak pada deszcz i odpalam rano gofera jest piszczenie przy dodawaniu gazu i obrotomierz stoi w miejscu dopiero po jakiś 20 sek normalnie łapie i pasek nie piszczy.....czy to czasem nie jest objaw zepsutego altka?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 263 gości