Strona 3 z 3

: śr gru 30, 2009 02:49
autor: CIENKII
seta_lp,
Ale to chyba źle że Ci się nie grzeje?? Bo 50 stopni to silnik niedogrzany jest...
zle zle . . i to bardzo . . ale nie mam ochoty isc do garazu lub na dworze robic bo troche piździ ;/ trzeba kuypic jakis dobry termostat z tego czytam to np Wahler . kupilem jakies kupa francuskie i od poczatku zje..... ;/;/;/

ale na spalanie nie narzekam bo mam inny sposób na jego zmniejszenie :D

: śr gru 30, 2009 03:06
autor: krisss.79
ale na spalanie nie narzekam bo mam inny sposób na jego zmniejszenie
Ciekawe jaki, :grin: moze tak podzielisz sie z kolegami z forum :grin:

: śr gru 30, 2009 11:03
autor: seta_lp
CIENKII pisze:trzeba kuypic jakis dobry termostat z tego czytam to np Wahler . kupilem jakies kupa francuskie i od poczatku zje..... ;/;/;/
Właśnie ja kupiłem Wahlera i wychodzi że on też od nowości był zepsuty... Reklamować mi się nie opłaca bo do Lublina deko daleko z Wawy...

: śr gru 30, 2009 13:51
autor: CIENKII
krisss.79,
Ciekawe jaki, :grin: moze tak podzielisz sie z kolegami z forum :grin:
a czytales kiedys o oporniku ktory sie zaklada na czujnik ECU aby ,,oszukac'' komputer ?
opornik oszukuje i wysyła sygnal do kompa ze ,niby'' ma juz 90C .
przy jeździe po miescie z zepsutym termostatem moj 1.3 palil ok 12 litrów . po zalozeniu opornika spadlo do 8 ZIMĄ ! tydzien czasu po -14 C !!

jedni napisza ze druciarstwo . drudzy ze moglem se diesla kupic trzeci ze gaz . .
a ja ani gazu ani diesla nie chce . . poprostu oszczedzam prostym sposobem i oszczedzam katalizator :D a silnikowi nic sie nie dzieje . .

krisss.79, jak bys chcial to na PW Cie napisze co i jak :D

pozdraVWiam

: śr gru 30, 2009 16:04
autor: LASOT-A
krisss.79, jak bys chcial to na PW Cie napisze co i jak
To i ja poproszę na PW. Pozdro.

: śr gru 30, 2009 17:12
autor: pasażer
seta_lp pisze:
CIENKII pisze:trzeba kuypic jakis dobry termostat z tego czytam to np Wahler . kupilem jakies kupa francuskie i od poczatku zje..... ;/;/;/
Właśnie ja kupiłem Wahlera i wychodzi że on też od nowości był zepsuty... Reklamować mi się nie opłaca bo do Lublina deko daleko z Wawy...
Rok temu do III 1.6 AFT kupiłem Wahler, jakieś 40zł i szybko pięknie się nagrzewał. Niedawno kupiłem do Bory 1.6 AKL też Wahler, już dwa razy droższy, i bardzo wolno osiąga 90!
Na postoju to nawet nie czekam, zaś podczas jazdy mus z 7km zrobić nim złapie 90.
Silniki 1.6 AFT i AKL podobne, a różnica duża. Tracić kolejne 80zł na termostat czy to jednak tak ma 1.6 AKL? hmmmm....

: pn mar 29, 2010 15:19
autor: seta_lp
Panowie mam pytanko bo problem prawie rozwiązany... Wymieniłem czujnik temperatury ale temperatura nie dochodzi nadal do 90 tylko tak 80-84 stopnie... Pytanie czy ssanie powinno już się wyłączyć?

: pn mar 29, 2010 22:47
autor: krisss.79
seta_lp, masz obrotomierz? to wiesz jak szybko schodza obroty,mysle ze ssanie wylacza sie przy 30 ,40 stopniach,choc umnie jeszcze wskazowka nie dojdzie do 40 C,a obroty juz spadaja do 880 czyli tyle co przy rozgrzanym silniku;]