Duże spalanie w Golf 1.6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » śr gru 30, 2009 02:49

seta_lp,
Ale to chyba źle że Ci się nie grzeje?? Bo 50 stopni to silnik niedogrzany jest...
zle zle . . i to bardzo . . ale nie mam ochoty isc do garazu lub na dworze robic bo troche piździ ;/ trzeba kuypic jakis dobry termostat z tego czytam to np Wahler . kupilem jakies kupa francuskie i od poczatku zje..... ;/;/;/

ale na spalanie nie narzekam bo mam inny sposób na jego zmniejszenie :D



Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Post autor: krisss.79 » śr gru 30, 2009 03:06

ale na spalanie nie narzekam bo mam inny sposób na jego zmniejszenie
Ciekawe jaki, :grin: moze tak podzielisz sie z kolegami z forum :grin:


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

Awatar użytkownika
seta_lp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lis 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Puławy/Lublin/Jabłonna

Post autor: seta_lp » śr gru 30, 2009 11:03

CIENKII pisze:trzeba kuypic jakis dobry termostat z tego czytam to np Wahler . kupilem jakies kupa francuskie i od poczatku zje..... ;/;/;/
Właśnie ja kupiłem Wahlera i wychodzi że on też od nowości był zepsuty... Reklamować mi się nie opłaca bo do Lublina deko daleko z Wawy...



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » śr gru 30, 2009 13:51

krisss.79,
Ciekawe jaki, :grin: moze tak podzielisz sie z kolegami z forum :grin:
a czytales kiedys o oporniku ktory sie zaklada na czujnik ECU aby ,,oszukac'' komputer ?
opornik oszukuje i wysyła sygnal do kompa ze ,niby'' ma juz 90C .
przy jeździe po miescie z zepsutym termostatem moj 1.3 palil ok 12 litrów . po zalozeniu opornika spadlo do 8 ZIMĄ ! tydzien czasu po -14 C !!

jedni napisza ze druciarstwo . drudzy ze moglem se diesla kupic trzeci ze gaz . .
a ja ani gazu ani diesla nie chce . . poprostu oszczedzam prostym sposobem i oszczedzam katalizator :D a silnikowi nic sie nie dzieje . .

krisss.79, jak bys chcial to na PW Cie napisze co i jak :D

pozdraVWiam



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » śr gru 30, 2009 16:04

krisss.79, jak bys chcial to na PW Cie napisze co i jak
To i ja poproszę na PW. Pozdro.


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

pasażer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw lis 19, 2009 18:49
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: pasażer » śr gru 30, 2009 17:12

seta_lp pisze:
CIENKII pisze:trzeba kuypic jakis dobry termostat z tego czytam to np Wahler . kupilem jakies kupa francuskie i od poczatku zje..... ;/;/;/
Właśnie ja kupiłem Wahlera i wychodzi że on też od nowości był zepsuty... Reklamować mi się nie opłaca bo do Lublina deko daleko z Wawy...
Rok temu do III 1.6 AFT kupiłem Wahler, jakieś 40zł i szybko pięknie się nagrzewał. Niedawno kupiłem do Bory 1.6 AKL też Wahler, już dwa razy droższy, i bardzo wolno osiąga 90!
Na postoju to nawet nie czekam, zaś podczas jazdy mus z 7km zrobić nim złapie 90.
Silniki 1.6 AFT i AKL podobne, a różnica duża. Tracić kolejne 80zł na termostat czy to jednak tak ma 1.6 AKL? hmmmm....



Awatar użytkownika
seta_lp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lis 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Puławy/Lublin/Jabłonna

Post autor: seta_lp » pn mar 29, 2010 15:19

Panowie mam pytanko bo problem prawie rozwiązany... Wymieniłem czujnik temperatury ale temperatura nie dochodzi nadal do 90 tylko tak 80-84 stopnie... Pytanie czy ssanie powinno już się wyłączyć?


[url=http://img153.imageshack.us/img153/6310/projekt2010.jpg][img]http://img689.imageshack.us/img689/9072/58992905.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Post autor: krisss.79 » pn mar 29, 2010 22:47

seta_lp, masz obrotomierz? to wiesz jak szybko schodza obroty,mysle ze ssanie wylacza sie przy 30 ,40 stopniach,choc umnie jeszcze wskazowka nie dojdzie do 40 C,a obroty juz spadaja do 880 czyli tyle co przy rozgrzanym silniku;]
Ostatnio zmieniony pn mar 29, 2010 22:47 przez krisss.79, łącznie zmieniany 1 raz.


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 356 gości