Strona 3 z 3

: pt gru 11, 2009 11:40
autor: Dedi_S
No ładnie się leje. Na zdjęciu nie za bardzo widać gdzie jest "początek" wycieku. Ściągnij obudowę rozrządu i popatrz co jest pod nią. Nie obczajam za bardzo silników z MK3 poniżej 1,8 więc nie znam jego budowy. Zrób z dalsza zdjęcie tego wycieku to może coś mi się uda zobaczyć.

[ Dodano: 11 Gru 2009 10:45 ]
No ładnie się leje. Na zdjęciu nie za bardzo widać gdzie jest "początek" wycieku. Ściągnij obudowę rozrządu i popatrz co jest pod nią. Nie obczajam za bardzo silników z MK3 poniżej 1,8 więc nie znam jego budowy. Zrób z dalsza zdjęcie tego wycieku to może coś mi się uda zobaczyć.

: pt gru 11, 2009 14:02
autor: ducker24
oki wieczorkiem postaram sie o jakieś zdjęcia

: pt gru 11, 2009 18:25
autor: rysiektr
wygląda to troszkę jakby Ci zimmer puścił na wałku

: sob gru 12, 2009 02:32
autor: ducker24
rysiektr,
czyli taka jakby uszczelka ??
nie wiem mam zamiar wymienić wszystkie uszczelki
te główne nie wiem czy to coś da

a czy obudowę rozrządu ta plastikową mogę ściągnąć bez żadnych konsekwencji??
wtedy bym zobaczył może coś więcej

: sob gru 12, 2009 12:14
autor: rysiektr
ducker24 pisze:czyli taka jakby uszczelka ??
takie coś
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
ducker24 pisze:nie wiem mam zamiar wymienić wszystkie uszczelki
te główne nie wiem czy to coś da
skoro są do wymiany i cieknie olej to chyba warto...
ducker24 pisze:a czy obudowę rozrządu ta plastikową mogę ściągnąć bez żadnych konsekwencji??
wtedy bym zobaczył może coś więcej
pokrywę która jest na zatrzaski możesz zdjąć bez żadnych konsekwencji, natomiast żeby zdjąć drugą cześć obudowy musisz zdjąć pasek rozrządu

: sob gru 12, 2009 17:03
autor: ducker24
rysiektr,
koleżko chyba to będzie przyczyna tego wszystkiego bo mam zachlapane wszystko po tej stronie ale jak stoi samochód to nie ma pod nim żadnej plamki :)
to chodzi chyba o wał korbowy dobrze myślę?? bo to sie dzieje gdzieś nisko
sprawdzałem obudowę rozrządu a;e w środku sucho na szczęście ale nie ściągałem paska bo trochę się boje żeby nie było gorzej :) coś jeszcze popsuje
a droga jest naprawa takiego czegoś bo to chyba trzeba polowe silnika rozebrać :(

: ndz gru 13, 2009 13:10
autor: Dedi_S
Dobrze by było abyś podjechał do jakiegoś mechanika, bo mam wrażenie że i tak sam tego nie będziesz wstanie zrobić. Szkoda czekać bo jak w takiej ilości znika olej to tylko stracisz kasę nie potrzebnie.

: pn sty 04, 2010 23:17
autor: ducker24
oki koledzy :bigok:
po długiej ciszy wracam do tematu :chytry:
dzisiaj wymieniłem takowy simering powiem tyle był w stanie opłakanym :(
przy okazji jak już była rozebrana ta strona to od razu zmieniłem pasek za jednym zamachem 2 pieczenie na jednym ogniu bo już 60 tysi przeleciane ale niecałe 3 lata :)
martwi mnie wyciek z drugiej strony miedzy silnikiem a skrzynią
mechanik podejrzewa symering wałka karbowego tylko teraz ten w środku od strony skrzyni ale to się jeszcze okaże
podejrze teraz i zobaczę jaki będę miał stan leju
jak będzie spadał to trzeba będzie robić drugą stronę :crazy:

pozdro dla wszystkich i dzięki za zainteresowanie
będę pisał dalej coo i jak :) :bigok:

: sob lut 20, 2010 14:34
autor: Zielony_Placek
Ludzie pomocy! Moj Golf 3 1.6 benzyna odmowil posłuszenstwa:-(( kreci, lecz nie odpala. Po dodaniu gazu silnik wchodzi na obroty lecz po puszczeniu gazu silnik gasnie. Podczas rozruchu jak i pracy bardzo kopci. Wczesniej nie bylo najmniejszych problemow. Wszystko spadlo na mnie jak grom z jasnego nieba dzis rano. Pomocy!!!