Masło pod korkiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jagr14
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: śr maja 24, 2006 09:21
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: jagr14 » czw lut 05, 2009 14:11

hwktor12, masz racje. tez uwazam ze trzeba planowac glowice jak sie uszczelke zmienia

a co do mazi na korku to jesli auto robi krótkie trasy, dobrze jest go przegonic od czas do czasu na dłuższym odcinku. zeby silnik sie w pelni rozgrzał. u mnie problem ustapil po wymianie termostatu. stary otwieral sie za wczesnie i silnik byl niedogrzany. jak juz kiedys ktos napisal na forum silnik (ze sprawnym ukladem chlodzenia) rozgrzewa sie w pełni dopiero po 10 km.
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 14:18 przez jagr14, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 515 gości