Strona 3 z 3
: pt lut 03, 2006 15:13
autor: B_O_N_K
Oj tam od razu ciemnego... kiedyś sam nie wiedziałem o co w tym biega
PozdróVWka
: pt lut 03, 2006 17:52
autor: baklazan
ja mialem zima 155/80/13 i bylo spoko, a an lato zestaw 155/80 i 175/70 czuc byl tyl ciutke nizej sie czulo jak w rakeicie troche ale mi sie podobalo
: sob lut 04, 2006 23:23
autor: bodzio100
Również bardzo dziękuję za
oświecenie
Rozumię, że nakrętki pływające, to jakiś tam większy koszt i pewnie kłopot, bo zawsze to kombinowanie...
Może po prostu z kimś się zamienię albo sprzedam i - odwrotnie - kupię.
Macie info., gdzie taką operację można zrobić najłatwiej w Krakowie?
Pozdrowionka!
: ndz lut 05, 2006 12:00
autor: B_O_N_K
bodzio100 pisze:Również bardzo dziękuję za
oświecenie
Rozumię, że nakrętki pływające, to jakiś tam większy koszt i pewnie kłopot, bo zawsze to kombinowanie...
Może po prostu z kimś się zamienię albo sprzedam i - odwrotnie - kupię.
Macie info., gdzie taką operację można zrobić najłatwiej w Krakowie?
Pozdrowionka!
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83598380
Oto aukcja z takimi śrubami... cena za sztukę, czyli komplet wychodzi jakby nie liczył... prawie 160zł + koszty przesyłki.
Tak więc jak wspominałem... lepiej poszukać felg z prawidłowym rozstawem
PozdróVWka
: czw lut 16, 2006 16:38
autor: Kryspin
Jakie ET mają fabryczne stalówki 13 w mk2 ?? Czy 38mm??
I od czego podebrać 14" np szer 6" stalowe żeby miały ET np 35 czy 30???
: czw lut 16, 2006 16:59
autor: B_O_N_K
Niektóre wersje mk2 wychodziły seryjnie na 14" stalówkach... najlepiej więc byłoby dorwać właśnie takie felgi. A jak nie to stalówki od mk3 - pasują idealnie
PozdróVWka
: pt lut 17, 2006 10:59
autor: Kryspin
Dzięki.