adamas25 pisze:No dobra chłopaki, a co z papierami???
Jeśli mam zamontowany silnik PN a w papierach PR (i na silniku też tak wyryte) to czy ktoś sie o to nie doczepi??? Np. na przeglądzie sprawdzi, że silnik PR ma inne parametry.
Kurcze, żebym nie miał jakichś problemów!
Co prawda w dowodzie rejestracyjnym już nie wpisują nr silnika, ale zastanawiam się dlaczego mam wpisane w dokumentach PR!!!
nikt sie nie doczepi, a jak sie martwisz to wystąp do urzędu komunikacji o nowy dowód rejestracyjny, niewiem ile ale chyba 30-60zł ze znaczkami:) w nowych dowodach siolnik jest traktowany jako częsc amiennna i sie go tam nie uwzglednia i niebedzie problemów.
to raz a dwa to na pewno jest PN z gaznikiem elektronicznym sondom lambdą i katalizatorem. Co do tego machera co ci mówi ze wtrysk to idz i mu powiedz ze nietylko wtrysk ma sonde i zeby sie douczył bo głosi herezje.
Myśle ze chyba wiecej nie trzeba dodawać.
Ja mam tylko jedno pytanie, auto kupiłeś w polsce czy za granicą?? bo jak w pl przed rejestracja są niewoidoczne numery silnika, były, bo teraz nie są potrzebne, to pisało sie wniosek o wybicie nowych numerów ewidencyjnych na silniku, moze tak zrobili własnie w tym wypadku i dlatgo tak masz.
[ Dodano: Wto Lis 15, 2005 11:14 pm ]
o widze ze przeoczyłem ostatnia wpowiedz, popaprał ci ten cały co numery wpisał, po pierwsze juz to nie jest potrzebne, po drugie zle ci odczytał, albo poprostu sie niezna bo sprawdził by w katalogu i by wiedział wszystko.
a w urzędzie sprawdzją poproawnosc wszystkich dancyh, mi np wykryli niezgodnosć, pierwsza rejestracja była w listopadzie '90 a w winie było 91 i diagnosta napisał z winu rok produkcji 91 i dlatego musiałem go jeszcze raz odwiedzić, naszczescie juz bez kosztów ale zawsze to znów trza stać w kolejkach w urzedzie, ale to denerwujące, dzis 4 godziny stałem zeby wbic gaz do dowodu...