Strona 3 z 3

: pn paź 05, 2009 20:08
autor: reanimat
Powinieneś podać dane dotyczące silnika, zazwyczaj wystarczy kod silnika

: pn paź 05, 2009 20:11
autor: hugo34
Wiem tylko że to diesel 1.6 bez turbo i wspomagania rocznik 85

: wt paź 06, 2009 00:27
autor: Zico63b
Wydaje mi się iż występować w 1,6 D ma pasek 9,5x965.
Te 15 mm różnicy w długości by może jeszcze przeszło, szerokość jednak też jest większa i nie wchodzi w głąb kół pasowych, tym samym wydaje się sporo krótszy.

: wt paź 06, 2009 04:37
autor: reanimat
wątpię byśmy Ci pomogli z takimi danymi bez kodu silnika bo masz 2 możliwości 1 to 1.6D o kodzie silnika JP a drugi to 1.6D Kat. o kodzie silnika 1V

[ Dodano: 06 Paź 2009 04:40 ]
Lepiej jak spojrzysz do bagażnika, tam jest naklejka serwisowa biała i tam pisze tłustym drukiem kod silnika, albo (chyba pierwsze 2 oznaczenia na naklejce znajdującej się na obudowie rozrządu) ów naklejka ma kod kreskowy i ciąg litero-cyfer

: wt paź 06, 2009 08:01
autor: piori
reanimat pisze:a drugi to 1.6D Kat. o kodzie silnika 1V
1V to silnik turbodoładowany, produkowano go dopiero od 8/'89. Poza tym fakt istnienia lub braku sprężarki nie ma wpływu na długość paska. Powinien być taki jak napisał Zico63b, 9,5X965MM nr kat. 068903137D

kontrolka alternatora

: śr lis 04, 2009 00:08
autor: parol1984
CHętnie czytam wasze wypowiedzi,słyszałem o tych diodach,mam podobny problem ale na razie sobie odpuszcze ładuje to ładuje,a mostek z diodami wymienie razem ze szczotkami.Jak miałem golfa mk1 1,6 d miałem taki sam problem wszystko wymieniłem szczotki ,paski itd.a zgadnijcie co było przyczyną???Kabel masowy doprwadziłem dodatkową masę a właściwie 2 jedną do rozrusznika, 2 do alternatora i wszystko grało.Pozrawiam :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: