Strona 3 z 3

: sob wrz 05, 2009 19:49
autor: krxychu
guti, niestety ale w moim przypadku to nie lambda po odpieciu dalej szarie ;/ spróbuje może kasownik zalałem odepne aku i sprawdze czy jest poprawa a jak nie to nie mam juz pomysłu

: sob wrz 05, 2009 19:54
autor: Duber
krxychu, popsikaj dezydorantem pod monowtrysk ale dokladnie naobkolo jak silnik chodzi.powiesz czy cos sie zmienilo w pracy silnika przy psikaniu

: sob wrz 05, 2009 20:09
autor: krxychu
wtrysk rozebrałem ( zmieniałem podstawe ) wszystko strarałem sie czyścić on ma to nagle kijowo potem mu przejdzie ( chocby nawet wyjazd do Holandii 4000 KM ) i teraz znowu padaczka

: sob wrz 05, 2009 20:33
autor: Duber
ja bym jeszcze odpioł ta dużą wtyczke od kompa co jest w podszybiu i popsikal gniazdo i wtyczke jakims "kontaktem"fakt ciezko tą wtyczke wyjąc ale moze gdzies gubi jakis sygnal z jakiegoś czujnika np. temp.

[ Dodano: Sob Wrz 05, 2009 20:44 ]
wez zreszta popsikaj wszystkie wtyczki i popraw mase silnika

: sob wrz 05, 2009 21:28
autor: krxychu
duber pisze:popraw mase silnika
co to znaczy
Powiem Ci że tez tak przeczuwam że gdzies gubi sygnał bo raz jest ok raz żle

: sob wrz 05, 2009 21:31
autor: Duber
miedzy karoseria a silnikiem jest taki pleciony przewód z prawej str.

: sob wrz 05, 2009 22:16
autor: mate64
krxychu,

świece, jak dawno wymieniane i na jakie
zapłon ustawiony ?
podstawka wtrysku jaka? ja musiałem wymieniać 2 razy bo no name puszczała się pomimo braku widocznej wady.

: sob wrz 05, 2009 22:34
autor: krxychu
duber, http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 55dad.html
jak mozesz to zaznacz na zdjeciu mate64, świece niedawno wymieniane na NGK wg ksiązki na bank dobre , zapłony nigdy nie ustawiałem, podstawa wtrysku wymmieniona na febi chyba za 60 zł ta poprzednia nie miała oznak zuzycia


Jutro odepne akumulator i zobacze czy bedzie lepiej na razie biore pod uwage kasownik ( mysle ze moze sie uszkodził )

: ndz wrz 06, 2009 10:14
autor: Duber
krxychu, niewidze tego na focie.wez zobacz jak idzie przewod od klemy minusowej.powinien iśc jeden pleciony do podłuznicy auta i tam powinien byc tez pzykrecony(blisko aku) i z tego miejsca dalej do silnika lub do jakiejś srubki przy skrzyni biegów(np do łapy skrzyni)zaczyść te miejsca gdzie jest on przykręcany.pamietam tez taki pleciony przewód ze szedl do bloku silnika(z prawej)lub do srubki od pokrywy zaworów ale niepamietam z którego miejsca

: ndz wrz 06, 2009 11:56
autor: mate64
duber pisze:n pleciony do podłuznicy auta
w mk2 masowanie czapki nie idzie do podłużnicy tylko do grodzi, na tej fotce nie widać, ale patrząc na silnik z tej perspektywy to będzie od prawego rogu czapki, płaska pleciona taśma w izolacji znika pod cewką.

Najlepiej poprowadzić nowe, ale bezpośrednio do podłużnicy.

: ndz wrz 06, 2009 12:17
autor: Duber
mate64 pisze:w mk2 masowanie czapki nie idzie do podłużnicy
a czy ja tam napisalem?
od pokrywy idzie gdzies do budy w strone podszybia
a od podluznicy tez idzie masa do silnika czy skrzyni biegów o wiele grubszym przewodem(plecionka) sa 2 masy,bynajmniej ja mialem tak w rp i niesadze aby bylo inaczej