Strona 3 z 3

: pn sty 11, 2010 23:54
autor: stefan86
Czyli chodzi tylko o kwestię upierdliwości klienta? Tak to ta robota bez ścigania głowicy jest banalna i nic nie może wyskoczyć?

Prosiłbym również o odpowiedź na jedno powyższe pytanie:
Druga sprawa to przy wymianie tych uszczelniaczy prócz uszczelki pod pokrywę głowicy no i samych uszczelniaczy nic już nie trzeba - żadnych innych uszczelek. Tam od dolotu (bo jego też chyba będzie trzeba rozebrać) też nic nie trzeba będzie? A jeśli jednak przyjdzie opcja zdejmowania głowicy to dojdzie tylko uszczelka pod głowicę czy coś jeszcze?
Pozdrawiam.

: wt sty 12, 2010 10:58
autor: greg
stefan86 pisze:Czyli chodzi tylko o kwestię upierdliwości klienta?
tu nie chodzi o kwestię upierdliwości klienta - tylko ja nie wierzę ze pomoże sama wymiana uszczelniaczy - przynajmniej w tych silnikach
Jak chcesz już dłubać przy silniku to zrób to raz a porządnie

: pn mar 29, 2010 13:45
autor: dimmer
jak juz jestesmy przy temacie... po wymianie uszczelki pod głowica usczelniaczy zamiast zmniejszyc sie pobór oleju to sie zwiększył...... jakim cudem i co mogło byc przyczyna>>>?????jeszcze nie oszacowałem dokładnie o ile ale jakies 0.5 l na około 2000km pali ładnie obroty tzryma ładnie po odkręceniu korka dalej tzryma obroty bez zmian troszke tam dzwiek sie zmienia jak odkręce korek oleju .....

: pn mar 29, 2010 13:53
autor: feniks
dimmer pisze:po wymianie uszczelki pod głowica usczelniaczy
a pierścionki zmieniałeś? i ile km od wymiany zrobiłeś?

: wt mar 30, 2010 08:05
autor: dimmer
nie zmieniałem bo mechanik mi odradził bo nie duzo oleju brał.. około litra na 10.000 a od wymainy uszczelki 2000 zrobiłem około 0.7 dolałem.