Strona 3 z 5

: czw lip 23, 2009 23:11
autor: Himen88 mk4
no ja wiem ale z takiej płyty łatwiej to wyczyścić i nie trzeba tak często. a tak to bym musiał dziennie pod autem leżeć bo jakaś kropla sie zbierze.

Ah prosiłem czy nie ma ktoś tylko zdjęcia np z kanału płyty pod silnikiem a tu taka dyskusja:D :bigok:

: pt lip 24, 2009 08:50
autor: M4niac
a czy ja do benzyny 1.6 16v moge zalozyc tą osłone od diesla ?? wtedy by zakrywala cały silnik i po zimie komora silnika byłaby czysta chodzi mi o to czy jak zaloze to silnik sie nie przegrzeje

: pt lip 24, 2009 09:02
autor: sawik160284
nie zakladaj do benzyniaka oslony od diesla bo tylko pogorszysz sytuacje. silnik benzynowy wtedy bedzie mniej chlodzony, bedzie mial wyzsza temepraturte i dopiero zaczna ci sie wycieki bo zacznie walic olejem przez uszczelniacze.odradzam zdecydowanie!!

: pt lip 24, 2009 09:38
autor: Himen88 mk4
Może i tak jest ale wiem ze ludzi mają pozakładane te osłony.. ja też kiedyś miałem od razu jak kupiłęm roczne autko czyli sądze że była tam od początku własnie ta pod cąły silnik.

: pt lip 24, 2009 09:53
autor: Seru79
Himen88 mk4 pisze:no ja wiem ale z takiej płyty łatwiej to wyczyścić i nie trzeba tak często. a tak to bym musiał dziennie pod autem leżeć bo jakaś kropla sie zbierze.

Ah prosiłem czy nie ma ktoś tylko zdjęcia np z kanału płyty pod silnikiem a tu taka dyskusja:D :bigok:

http://www.moto.allegro.pl/item69037443 ... o_kpl.html

http://www.moto.allegro.pl/item69092805 ... _bora.html

Zamiennik i oryginał

: pt lip 24, 2009 09:53
autor: beetle
mam taka plastykowa plyte do benzyny:
Obrazek
wstawilem wymiary dla orientacji.
do beetle 2.0 nie pasuje :(
chetnie sprzedam za 19 zl lub wymienie sie na pasujaca do garbiego.
info na PW

: pt lip 24, 2009 09:54
autor: kiss
Himen88 mk4 pisze:sądze że była tam od początku własnie ta pod cąły silnik.
Jasne, od początku jak pierwszy właściciel połamał ori osłonę i potem wstawił nie mając pojęcia o różnicy tą od diesla

: pt lip 24, 2009 23:24
autor: Himen88 mk4
kiss pisze:Jasne, od początku jak pierwszy właściciel połamał ori osłonę i potem wstawił nie mając pojęcia o różnicy tą od diesla
Wątpie zeby niemcy sobie tak wstawiali bez powodu inna i połamali u nich płyte w rok

BEETLE dzięki wielkie za to zdjęcie.
Widać kolega chce pomagać Ukłony dla niego :bigok:

Seru79 też konkretny post Dzięki

: sob lip 25, 2009 08:44
autor: xander_88
Himen88 mk4, chcesz kolego wymiare tej od diesla.. bo mam akurat na warsztacie ... moge pomierzyc i wklic z fotka... jesli jescze potrzebujesz

[ Dodano: 25 Lip 2009 09:09 ]
Obrazek
nie mialem aparatu wiec pozyczylem zdjecie z tematu ... ta plyta ze zdjecia jest odrazu z nadkolami ... masz tam mniej wiecej wymiary ... moja jest juz dosc ostro ponitowana (TDI obnizony :) ) mam tez numer plyty (tej ktorej mierzylem - 1J0 025 237 ... uwazaj na kupowanie w zamienniku .. kiedys kumpel kupil taki chlam ze w zime mu od mocnego mrozu i wody strzelila... wiem ze trudno ale najlepiej jakos uzywke w orginale zlapac... aha co do montazu ... jesli masz obnizone auto , polecam np. tyl plyty tak jak byc powinno na wkrety ... a przy nadkolach zlapac na opaski zaciskowe... zostawiajac tak 0.5-1 cm luzu plyta wtedy troche pracuje i nie peknie tak szybko od byle czego ...
powodzenia!!!

: sob lip 25, 2009 09:36
autor: Himen88 mk4
Xander_88 wielkie dzięki kolego własnie o takie coś mi chodziło:)
Twoje wskazówki napewno sie przydadzą. Ja dzisiaj smigam na wakacje jak przyjade będe pewnie dalej kombinował.
Mówisz lepszy ori uzywany niż nowa podróba??

: sob lip 25, 2009 16:59
autor: xander_88
Himen88 mk4 pisze:Mówisz lepszy ori uzywany niż nowa podróba??
Takie jest tylko moje zdanie ... wiem, ze podrube mozna za 80 zl kupic ... chodzi o jakosc plastiku ... tz. kiepsko jest to kupic np. na allegro bo wtedy nie mozesz wziasc w reke i ocenic :) Ja troche z tym kompinowalem ... tak jak pisze mam obnizonego TDI wiec ta plyta jest praktycznie na przy samym asfalcie :) kumpel kupil podrubke bo poobrywaly mu sie zaczepy w starej .. i w zime dostala wody, sniegu, mrozu i ja rozsadzilo ... ori napewno Ci nie peknie od takich glupot a jak ja zmontujesz tak jak Ci pisalem to naprawde bardzo trudno ja polamac... ori plastik jest bardzoooo elastyczny ... jedyne co sie z nim dzieje to zaczemy mozesz zerwac... ale wtedy mieka blacha , wiertarka,nitownica i jedziesz :) dalej... a z uzywka jest taki problem , ze jest ja dosc ciezko dostac (kazdy to lamie :) )
kiedys kupilem (ze wszystkimi zaczepami ) ale okazala sie od paska :) i lezy ...

: wt lip 28, 2009 16:34
autor: tbrally
więc tak
nie mam co prawda zdjęcia ale dzisiaj sobie elegancko obejrzałem

przy moim benzyniaku mam na 100% "dużą" płytę wraz z boczkami (częściowe nadkola) zamontowaną (tak wygląda) jak fabryka

: wt lip 28, 2009 21:33
autor: Sztomel
a cały ten temat, mimo szczerych chęci i pomocy innych forumowiczów, będzie i tak "o dupę rozbił" jak koledze w końcu przebierze olejem jedna czy druga dolna osłona silnika, przecież i one mają swoją "pojemność olejową", ciekaw jestem jakie będzie następne pytanie, chyba takie - kto i jak zamocował u siebie wiaderko ew. pojemnik na cieknący olej - żałosne !
himen88 mk4, wpadnij w końcu na jakiegoś spota w okolicy to ktoś Ci w końcu zdiagnozuje źródło wycieku lub poleci kogoś kto się podejmie uszczelnienia a nie takie półśrodki śmieszne stosować.

: wt lip 28, 2009 22:14
autor: beetle
plyte mozna zrobic dobrze ale musi to byc... "Panzer Plate"
Obrazek
polecam strone:
http://www.dieselgeek.com/servlet/Detail?no=358
i instrukcje montażu a zwlaszcza zdjecia tam zamieszczone:
http://www.dieselgeek.com/fmjpanzerinstall.htm