Strona 3 z 4

: wt lip 14, 2009 10:04
autor: PiotrekCL
koledzy mechanik stwierdził że wtryski nie dają paliwa, natomiast napięcie jest

co to może być nie tak? nie mam podłączenia do kompa uprzedzam

: wt lip 14, 2009 10:12
autor: krzemyk99
Wszystkie wtryski?

Jeśli tak to mogło być coś z masą, wtedy lubią się wtrysku upalić.
Posprawdzaj masę, może ewentualnie coś z regulatorem ciśnienia w listwie i paliwo nie dochodzi.
Sprawdź też dobrze złącze do wtrysków, może zaśniedziały końcówki.

: wt lip 14, 2009 10:16
autor: PiotrekCL
krzemyk99 pisze:Wszystkie wtryski?

Jeśli tak to mogło być coś z masą, wtedy lubią się wtrysku upalić.
Posprawdzaj masę, może ewentualnie coś z regulatorem ciśnienia w listwie i paliwo nie dochodzi.
Sprawdź też dobrze złącze do wtrysków, może zaśniedziały końcówki.
tak wszystkie wtryski, a na krótko jak się poda paliwo to auto bryka

: wt lip 14, 2009 10:18
autor: krzemyk99
Dokładnie jak na krótko?

: wt lip 14, 2009 10:22
autor: PiotrekCL
krzemyk99 pisze:Dokładnie jak na krótko?
tego dokładnie nie wiem, ale mechanik powiedzial ze nalał do środka paliwa

: wt lip 14, 2009 10:31
autor: krzemyk99
A paliwo do listwy dochodzi na 100%?

: wt lip 14, 2009 10:45
autor: PiotrekCL
krzemyk99 pisze:A paliwo do listwy dochodzi na 100%?
tak i ma bardzo dobre ciśnienie, pompy sprawne

: wt lip 14, 2009 11:20
autor: krzemyk99
Więc na odległość ciężko pomóc, trzeba by odpiąć wtyczkę od wtrysku i zobaczyć czy jest sterowany(najlepiej oscyloskopem u miernikiem analogowym). Ale nie wpinać się do masy auta tylko obie końcówki przyrządu do wtrysku.
O ile dobrze pamiętam, to wtryski są sterowane w ten sposób, że +12V jest podawane ciągle, a druga końcówka wtrysku jest zwierana do masy przez komputer. Trzeba to uwzględnić i zobaczyć czy tak się dzieje.
Zmierz też oporność wtrysków.
A może coś z regulatorem ciśnienia w listwie?

: wt lip 14, 2009 11:42
autor: mariusz101082
Tak jak pisałem wczesniej sprawdź czy wtryski są suche pod wtyczkami gdzie są podłączone bo masz takie same objawy co ja miałem tzn. paliwo dochodziło do samego wtrysku prąd był a jednak gasł :bajer:

: wt lip 14, 2009 11:45
autor: krzemyk99
Tak jak pisałem wczesniej sprawdź czy wtryski są suche pod wtyczkami gdzie są podłączone bo masz takie same objawy co ja miałem tzn. paliwo dochodziło do samego wtrysku prąd był a jednak gasł :bajer:
A miałeś tam wode czy benzyne?

: wt lip 14, 2009 12:40
autor: mariusz101082
Ogólnie tam było "WSZYSTKO" i benzin i coś tłustego podejrzewam że to coś tłustego to " znikome ilość "syfu który dostaje się przez odme pod pokrywe powietrza dolotowego. bo jak mówiłem górny oring (w kopułce na wtrysku) który miał od tego "chronić" też był dead :bajer: a te dwa pozostałe to powinny zapobiegać wydostawaniu się paliwa "bokiem" czyli od dołu dostawał "mgiełke" paliwa a od góry syf z odmy i ta "mieszanka" spowodowała że mój VWej odmówił posłuszeństawa po 7 latach użytkowania po raz pierwszy.

: wt lip 14, 2009 13:04
autor: krzemyk99
No ciekawy przypadek :chytry:
A przepustnice też czyściłeś?

: wt lip 14, 2009 13:13
autor: mariusz101082
Za drugim razem cały mono odkręcony i wszystko przeczyszczone. ale za pierwszym razem to tylko szmatką wyczyszczone to miejsce wtrysku z wtyczką :chytry: do sucha i pomogło na 1,5 gdz. :helm: a za drugim razem wyczyszczione wszystko założone oringi i już się syf nie zbiera i golfina dalej się sprawdza jak to na golfine przystało :bajer:

: wt lip 14, 2009 13:44
autor: krzemyk99
Tak mi si ę wydawało, że coś jest nie tak.
Ty mówisz o monowtrysku, a tutaj mamy doczynienia z wielopunktem...
Aczkolwiek przeczyszczenie złącz elektrycznych może pomóc.