Odpala i gaśnie po 0,5s - 1.3 NZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PiotrekCL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn gru 08, 2008 21:06
Lokalizacja: TSA

Post autor: PiotrekCL » wt lip 14, 2009 10:04

koledzy mechanik stwierdził że wtryski nie dają paliwa, natomiast napięcie jest

co to może być nie tak? nie mam podłączenia do kompa uprzedzam


ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
krzemyk99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: krzemyk99 » wt lip 14, 2009 10:12

Wszystkie wtryski?

Jeśli tak to mogło być coś z masą, wtedy lubią się wtrysku upalić.
Posprawdzaj masę, może ewentualnie coś z regulatorem ciśnienia w listwie i paliwo nie dochodzi.
Sprawdź też dobrze złącze do wtrysków, może zaśniedziały końcówki.
Ostatnio zmieniony wt lip 14, 2009 10:13 przez krzemyk99, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PiotrekCL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn gru 08, 2008 21:06
Lokalizacja: TSA

Post autor: PiotrekCL » wt lip 14, 2009 10:16

krzemyk99 pisze:Wszystkie wtryski?

Jeśli tak to mogło być coś z masą, wtedy lubią się wtrysku upalić.
Posprawdzaj masę, może ewentualnie coś z regulatorem ciśnienia w listwie i paliwo nie dochodzi.
Sprawdź też dobrze złącze do wtrysków, może zaśniedziały końcówki.
tak wszystkie wtryski, a na krótko jak się poda paliwo to auto bryka


ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
krzemyk99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: krzemyk99 » wt lip 14, 2009 10:18

Dokładnie jak na krótko?



Awatar użytkownika
PiotrekCL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn gru 08, 2008 21:06
Lokalizacja: TSA

Post autor: PiotrekCL » wt lip 14, 2009 10:22

krzemyk99 pisze:Dokładnie jak na krótko?
tego dokładnie nie wiem, ale mechanik powiedzial ze nalał do środka paliwa


ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
krzemyk99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: krzemyk99 » wt lip 14, 2009 10:31

A paliwo do listwy dochodzi na 100%?



Awatar użytkownika
PiotrekCL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn gru 08, 2008 21:06
Lokalizacja: TSA

Post autor: PiotrekCL » wt lip 14, 2009 10:45

krzemyk99 pisze:A paliwo do listwy dochodzi na 100%?
tak i ma bardzo dobre ciśnienie, pompy sprawne


ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
krzemyk99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: krzemyk99 » wt lip 14, 2009 11:20

Więc na odległość ciężko pomóc, trzeba by odpiąć wtyczkę od wtrysku i zobaczyć czy jest sterowany(najlepiej oscyloskopem u miernikiem analogowym). Ale nie wpinać się do masy auta tylko obie końcówki przyrządu do wtrysku.
O ile dobrze pamiętam, to wtryski są sterowane w ten sposób, że +12V jest podawane ciągle, a druga końcówka wtrysku jest zwierana do masy przez komputer. Trzeba to uwzględnić i zobaczyć czy tak się dzieje.
Zmierz też oporność wtrysków.
A może coś z regulatorem ciśnienia w listwie?



Awatar użytkownika
mariusz101082
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt gru 29, 2006 19:50
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: mariusz101082 » wt lip 14, 2009 11:42

Tak jak pisałem wczesniej sprawdź czy wtryski są suche pod wtyczkami gdzie są podłączone bo masz takie same objawy co ja miałem tzn. paliwo dochodziło do samego wtrysku prąd był a jednak gasł :bajer:



Awatar użytkownika
krzemyk99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: krzemyk99 » wt lip 14, 2009 11:45

Tak jak pisałem wczesniej sprawdź czy wtryski są suche pod wtyczkami gdzie są podłączone bo masz takie same objawy co ja miałem tzn. paliwo dochodziło do samego wtrysku prąd był a jednak gasł :bajer:
A miałeś tam wode czy benzyne?



Awatar użytkownika
mariusz101082
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt gru 29, 2006 19:50
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: mariusz101082 » wt lip 14, 2009 12:40

Ogólnie tam było "WSZYSTKO" i benzin i coś tłustego podejrzewam że to coś tłustego to " znikome ilość "syfu który dostaje się przez odme pod pokrywe powietrza dolotowego. bo jak mówiłem górny oring (w kopułce na wtrysku) który miał od tego "chronić" też był dead :bajer: a te dwa pozostałe to powinny zapobiegać wydostawaniu się paliwa "bokiem" czyli od dołu dostawał "mgiełke" paliwa a od góry syf z odmy i ta "mieszanka" spowodowała że mój VWej odmówił posłuszeństawa po 7 latach użytkowania po raz pierwszy.



Awatar użytkownika
krzemyk99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: krzemyk99 » wt lip 14, 2009 13:04

No ciekawy przypadek :chytry:
A przepustnice też czyściłeś?



Awatar użytkownika
mariusz101082
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt gru 29, 2006 19:50
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: mariusz101082 » wt lip 14, 2009 13:13

Za drugim razem cały mono odkręcony i wszystko przeczyszczone. ale za pierwszym razem to tylko szmatką wyczyszczone to miejsce wtrysku z wtyczką :chytry: do sucha i pomogło na 1,5 gdz. :helm: a za drugim razem wyczyszczione wszystko założone oringi i już się syf nie zbiera i golfina dalej się sprawdza jak to na golfine przystało :bajer:



Awatar użytkownika
krzemyk99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: krzemyk99 » wt lip 14, 2009 13:44

Tak mi si ę wydawało, że coś jest nie tak.
Ty mówisz o monowtrysku, a tutaj mamy doczynienia z wielopunktem...
Aczkolwiek przeczyszczenie złącz elektrycznych może pomóc.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 219 gości