Odpala i gaśnie po 0,5s - 1.3 NZ
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wszystkie wtryski?
Jeśli tak to mogło być coś z masą, wtedy lubią się wtrysku upalić.
Posprawdzaj masę, może ewentualnie coś z regulatorem ciśnienia w listwie i paliwo nie dochodzi.
Sprawdź też dobrze złącze do wtrysków, może zaśniedziały końcówki.
Jeśli tak to mogło być coś z masą, wtedy lubią się wtrysku upalić.
Posprawdzaj masę, może ewentualnie coś z regulatorem ciśnienia w listwie i paliwo nie dochodzi.
Sprawdź też dobrze złącze do wtrysków, może zaśniedziały końcówki.
Ostatnio zmieniony wt lip 14, 2009 10:13 przez krzemyk99, łącznie zmieniany 1 raz.
tak wszystkie wtryski, a na krótko jak się poda paliwo to auto brykakrzemyk99 pisze:Wszystkie wtryski?
Jeśli tak to mogło być coś z masą, wtedy lubią się wtrysku upalić.
Posprawdzaj masę, może ewentualnie coś z regulatorem ciśnienia w listwie i paliwo nie dochodzi.
Sprawdź też dobrze złącze do wtrysków, może zaśniedziały końcówki.
Więc na odległość ciężko pomóc, trzeba by odpiąć wtyczkę od wtrysku i zobaczyć czy jest sterowany(najlepiej oscyloskopem u miernikiem analogowym). Ale nie wpinać się do masy auta tylko obie końcówki przyrządu do wtrysku.
O ile dobrze pamiętam, to wtryski są sterowane w ten sposób, że +12V jest podawane ciągle, a druga końcówka wtrysku jest zwierana do masy przez komputer. Trzeba to uwzględnić i zobaczyć czy tak się dzieje.
Zmierz też oporność wtrysków.
A może coś z regulatorem ciśnienia w listwie?
O ile dobrze pamiętam, to wtryski są sterowane w ten sposób, że +12V jest podawane ciągle, a druga końcówka wtrysku jest zwierana do masy przez komputer. Trzeba to uwzględnić i zobaczyć czy tak się dzieje.
Zmierz też oporność wtrysków.
A może coś z regulatorem ciśnienia w listwie?
- mariusz101082
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: pt gru 29, 2006 19:50
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- mariusz101082
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: pt gru 29, 2006 19:50
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Ogólnie tam było "WSZYSTKO" i benzin i coś tłustego podejrzewam że to coś tłustego to " znikome ilość "syfu który dostaje się przez odme pod pokrywe powietrza dolotowego. bo jak mówiłem górny oring (w kopułce na wtrysku) który miał od tego "chronić" też był dead a te dwa pozostałe to powinny zapobiegać wydostawaniu się paliwa "bokiem" czyli od dołu dostawał "mgiełke" paliwa a od góry syf z odmy i ta "mieszanka" spowodowała że mój VWej odmówił posłuszeństawa po 7 latach użytkowania po raz pierwszy.
- mariusz101082
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: pt gru 29, 2006 19:50
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Za drugim razem cały mono odkręcony i wszystko przeczyszczone. ale za pierwszym razem to tylko szmatką wyczyszczone to miejsce wtrysku z wtyczką do sucha i pomogło na 1,5 gdz. a za drugim razem wyczyszczione wszystko założone oringi i już się syf nie zbiera i golfina dalej się sprawdza jak to na golfine przystało
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 219 gości