Strona 3 z 3

: ndz maja 31, 2009 21:24
autor: Fahoo
TheBiSHoP, moze poszła taka chu...szcza seria?Ate?
Ja już nie kupie nacinanych a ty co powiesz o pyleniu i osągach w stosunku do gładkich tarcz?

: pn cze 01, 2009 11:55
autor: Kwiatoshi
Fahoo, ja jeździłem już na nacinanych tarczach (Brembo MAX) i jeździło mi sie świetnie!! co prawda na 239 milimetrowej tarczy :grin: i dlatego teraz tez chciałem coś nacinanego... ale chyba jednak zdecyduje się na gładkie tarcze, bo brembo nie produkuje maxów w tym rozmiarze za ATE powerdisc podobno lepiej nie ryzykować. i w sumie to juz chyba rozważam tylko dwuch producentów TRW(139,74pln/szt.) i brembo(196,9pln/szt.). Jak myślicie ktore lepsze??

: pn cze 01, 2009 12:10
autor: Whisper
Kwiatoshi pisze:Fahoo, ja jeździłem już na nacinanych tarczach (Brembo MAX) i jeździło mi sie świetnie!! co prawda na 239 milimetrowej tarczy :grin: i dlatego teraz tez chciałem coś nacinanego... ale chyba jednak zdecyduje się na gładkie tarcze, bo brembo nie produkuje maxów w tym rozmiarze za ATE powerdisc podobno lepiej nie ryzykować. i w sumie to juz chyba rozważam tylko dwuch producentów TRW(139,74pln/szt.) i brembo(196,9pln/szt.). Jak myślicie ktore lepsze??
Wydaje mi sie że w Twoim przypadku czekaja Cie tylko gładkie tarcze.
Nawet gdybys chciał a nie chcesz z tego co piszesz to ATE PD nie sa produkowane w 288mm tylko 280mm
sam mam XX jahre i tez miałem ostatnio mały zgryz z tarczami i w jakim rozmiarze maja być ale juz ogarnałem
zakładam ATE PD 280mm

opinie co do tego że sa ble i w ogóle kaszana to sobie między bajki moge włożyc prawda jest taka że
1 trzeba dobrze założyc jakiekolwiek tarcze a nie tylko nacinane wtedy zazwyczaj nie ma póxniej z nimi problemu
2. dobrac dobre klocki do tarcz w przypadku ATE PD klocki ATE power pads

pozdrawiam

: pn cze 01, 2009 16:51
autor: Fahoo
Whisper, ja pisałem że ATE+Ferodo nie chciało razem działać

: pn cze 01, 2009 17:05
autor: Whisper
To że ATE PD i Ferodo pewnie premier bo sa najbardziej popularne nie zdaja egzaminu to raczej pewne, mimo że na forum ludzie mówia ze takie połaczenie jest ok.
Premiery to standardowe klocki to gladkich tarcz
Kazde nacinane bardziej zuzywaja klocki i za miekkie beda pylić a za twarde moga piszczeć i ewentualnie zwichrowac tarcze

Co do 288mm to bym spokojnie sugerowal gładkie w tym momencie żadne 280mm gładkie czy nacinane nie beda tak dobre jak 288mm
przyklad testowany w octavii kumpla pare latek temu niby to tylko 8 mm ale w samej konstrukcji jest znaczna róznica bo droga hamowania wyglada zupełnie inaczej :)

: wt cze 02, 2009 09:26
autor: Fahoo
TRW maja bezapelacyjnie niższą cenę i osobiście bym je chyba zakupił.W intercarsie zawsze gdy pytam o klocki to wciskają ferodo a tarcze proponują TRW ,więc myślę ,ze są ok-dużo tego sprzedaja a Brembo nie proponują ,może mają nizszą marżę na nie?
Wszystko kewstia ceny ,nie mogą sprzedawać tarcz, które zaraz się rozpadną.Problemy z tarczami były tylko z BREMBO z dziwnych źródeł w małych sklepach ,tak było swego czasu.Na pierwszy rzut oka było widać ,że to podróba.Zawsze pytam sprzedawcę :a co jeśli mi się zwichrują?
On na to ,że to mało prawdopodobne aby się pogieła, bo nie mieli zwrotów moze 1-2%
Jeśli się uszkodzi wysyłają do producenta i jest wymiana na nowe.

: wt cze 02, 2009 09:36
autor: kelebrion
Fahoo ma racje ze TRW to dobra firma i tez bym takie zakupil:) jesli chodzi o klocki TRW tez sa bardzo dobre bo juz zrobilem na nich 30 tys i jeszcze sie nie zdarly, pewnie niedlugo zaczna sie trzec ale 30 tys zrobilem tylko ze troche piszcza bo sa chyba twarde:)))

: wt cze 02, 2009 12:07
autor: Fahoo
ogólnie to problemy są z wynalazkami żekomo z niemiec sprzedawanymi za smieszne pieniadze na allegro
Zrobisz jak uważasz kup za dobry hajs gładnke, sprawdzonego producenta i bedzie hulac

: wt cze 02, 2009 15:30
autor: Kwiatoshi
Fahoo, Chyba kupie sobie gładkie tarcze Brembo. Wiem ze TRW jest dobrą firmą bo sam bardzo cenie ich klocki (chyba najlepszy stosunek cena/jakość). Ale że kiedyś jeździłem na tarczach brembo i zrobiły na mnie świetne wrażenie!! to właśnie brembo wybiorę. Ale teraz jeszcze sprawa klocków hamulcowych.... Kolega miał w mitsubishi eclipse EBC red stuff i bardo mi poleca. Jeździł ktoś na tym klocku?? jak się będzie zachowywał z gładkimi brembo?

: wt cze 02, 2009 16:08
autor: Beszczyk
Wszystko ładnie pięknie czytam i myślę sprawdzę ile stoją klocki ATE power pad do mojego 1,6 jakieś 450 zł :bigok:

: wt cze 02, 2009 17:11
autor: Fahoo
red stuff beda juz do mocniejszych aut podobno /pisze co słyszałem od userów w www.tuningforum.pl/
podpobno trzeba te klocki najpierw rozgrzac zeby uzyskać max siłe hamowania.Lepszym rozwiązaniem było by chyba green stuff ale ta cena.
Napisz do tego gościa u którego ja brałem on ma BREMBO I FERODO na komplet może zrobił by ci dobrą cenę.zadzwon to niewiele kosztuje a info bedzie co i jak .Ja też jestem ciekaw co powie.

: śr cze 03, 2009 11:18
autor: Beszczyk
PRZEGLĄDAŁEM PRODUCENTÓW I JAK CHCESZ DOBRY ZESTAW PROPONUJE TARCZE I KLOCKI TRW TARCZĘ ZNALAZŁEM W AUTO-LANDZIE PO 175 ZŁ A KLOCKI JAKIEŚ 210 ZŁ I NIE MA BATA MUSI DOBRZE HAMOWAĆ ZESTAW 1 FIRMY .