Strona 3 z 6

: pn lis 21, 2005 20:48
autor: zielu
właśnie... kazdy impulsator z mk3 pasuje...
chyba nie było zadnych roznic w impulsatorach po roku 94

: pn lis 21, 2005 23:14
autor: mara1978
jesli ktos bedzie chcial kupic licznik MKIII to bede mial do sprzedania
za dydzien wymieniam na biale tarcze z obrotomierzem.
pozdrawiam
mara1978 nie zapina pasow :hehe:

: wt lis 22, 2005 17:02
autor: 1 6 D
http://www.soltec.net/~jpotter/dumpy.htm
Tutaj niżej są zdjęcia spasowanego licznika.

: śr lis 23, 2005 11:45
autor: Dioda83
1 6 D pisze:http://www.soltec.net/~jpotter/dumpy.htm
Tutaj niżej są zdjęcia spasowanego licznika.
Super sprawa 16 D :D przyda sie, ja juz mam nawet ramke od Mk III tak na wszelki wypadek ale moze obejdzie sie bez niej :D

: śr lis 23, 2005 11:59
autor: B_O_N_K
Dioda83 pisze:Super sprawa 16 D Very Happy przyda sie, ja juz mam nawet ramke od Mk III tak na wszelki wypadek ale moze obejdzie sie bez niej Very Happy
Ramka od mk3 będzie Ci raczej nie potrzebna - wystarczy odpowiednio uformować ramkę od mk2 ;)

Pozdrówka ;)

: śr lis 23, 2005 12:01
autor: moment
czy ciężko podłączyć taki licznik( lepiej dać elektrykowi czy może samemu się pobawić) i czy przy okazji oprócz licznika nie trzeba czegoś wymieniać?pozdro

: śr lis 23, 2005 12:07
autor: B_O_N_K
moment pisze:czy ciężko podłączyć taki licznik( lepiej dać elektrykowi czy może samemu się pobawić) i czy przy okazji oprócz licznika nie trzeba czegoś wymieniać?pozdro
Raczej nie jest ciężko go podłączyć, jednak trzeba troszkę posiedzieć i pomęczyć się z kabelkami i lutownicą ;) Najważniejsze aby mieć dokładny opis wszystkich pinów kicznika z mk2 i mk3. A wymieniać trzeba impulsator w skrzyni, bo w mk3 licznik nie wskazuje prędkości za pomocą linki a dzięki impulsom elektrycznym z impulsatora. No i jeszcze trzeba sprytnie wpasować zegary w deskę mk2 ;)

PozdróVWka ;)

: czw lis 24, 2005 12:34
autor: Dioda83
B_O_N_K pisze:Raczej nie jest ciężko go podłączyć, jednak trzeba troszkę posiedzieć i pomęczyć się z kabelkami i lutownicą Najważniejsze aby mieć dokładny opis wszystkich pinów kicznika z mk2 i mk3. A wymieniać trzeba impulsator w skrzyni, bo w mk3 licznik nie wskazuje prędkości za pomocą linki a dzięki impulsom elektrycznym z impulsatora. No i jeszcze trzeba sprytnie wpasować zegary w deskę mk2

PozdróVWka
Potwierdzam a opis pinów znajdziesz w PORADACH na stronie, no i jeszcze jedno :) trzeba troche cierpliwości i trche drygu w majsterkowaniu :D

: pn lis 28, 2005 16:46
autor: B_O_N_K
Jeśli zegary od mk3 będą bez MFA to wtedy na jednym wyświetlaczu będzie wyświetlany przebieg a na drugim godzina. Przy wymianie zegarów będziesz musiał jeszcze kupić impulsator do skrzyni any prędkościomierz Ci działał. Co do obrotomierza to przypuszczam że wystarczy tylko odpowiednie kable w kostce przełożyć i będzie oki.

PozdróVWka ;)

[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 3:54 pm ]
Tutaj masz od czego który pin jest w Twoich zegarach (na jedną kostkę):

1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.
3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel
4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone)
5. Masa - jak w pinie 3
6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone)
7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wyjscie (brak jesli jest linka)
8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara
9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara
10.Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjscia W alternatora (diesel)
11.+12V - zacisk 30 - plus z akumulatora.
12.+12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel.
13.+12V - zacisk 15 - plus pojawiajacy sie po przekreceniu stacyjki w pozycje wlacz.
14. pusty
15.Do przelacznika wskazan MFA (jesli auto jest w niego wypozazone)
16.Lampka kontrolna ladowania alternatora - zacisk d+ altetnatora lub pin 61 w panelu sterowania.
17.Czujnik temperatury oleju (jesli auto jest w niego wyposazone)
18.Wskaznik hamulca recznego lub pasow bezpieczenstwa (o ile auto jest w nie wyposazone)
19.Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod sygnalowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
20.Wskaznik nagrzania swiec zarowych (tylko w przypadku diesla)
21.Wskaznik poziomu paliwa w baku
22.Kierunkowskaz lewy
23.Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej
24.Kierunkowskaz prawy
25.Kontrolka swiatel drogowych (dlugich)
26.Wskaznik spalania sredniego (jesli auto jest w niego wyposazone)
27.Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wejscie (brak jesli jest linka)
28.pusty

[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 4:07 pm ]
Dodam tylko że wykaz pinów znalazłem w poradach i nie ja jestem jego autorem, tak więc nie mogę zapewnić w 100% że wszystko się zgadza.

: wt lis 29, 2005 16:06
autor: Dioda83
mam impulsator z Passata czy bedzie pasował do Mk II??

[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 23:42 ]
Kurde cos jest nie tak :/ .................Podłączyłem zegary od Mk III do siebie i jest problem :( otoz po przekręceniu stacyjki włącza sie prawy kierunek w zegarach i cos piszczy :( obawiam sie ze konieczna bedzie ingerencja w kostke wtykowa :(

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 13:44 ]
No mam juz impulsator od Mk III wiec tylko czekac na poprawe pogody i ocieplenie a wtedy ruszam do prac :) hehe

: czw gru 22, 2005 11:53
autor: B_O_N_K
Dioda83 pisze:mam impulsator z Passata czy bedzie pasował do Mk II??

[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 23:42 ]
Kurde cos jest nie tak :/ .................Podłączyłem zegary od Mk III do siebie i jest problem :( otoz po przekręceniu stacyjki włącza sie prawy kierunek w zegarach i cos piszczy :( obawiam sie ze konieczna bedzie ingerencja w kostke wtykowa :(

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 13:44 ]
No mam juz impulsator od Mk III wiec tylko czekac na poprawe pogody i ocieplenie a wtedy ruszam do prac :) hehe
Musisz odpowiednio kabelki w kostce poprzekładać i podłączyć pod to impulsator ;)

: sob gru 24, 2005 22:13
autor: Dioda83
Acha czyli tak jak myślałem :D no nic bede działał jak tylko się ociepli i bedą sprzyjające warunki :D

: ndz gru 25, 2005 11:48
autor: mr_simon
Czy da się wstawić licznik od MK3 do MK2 1.3 na gaźniku gdzie licznik jest z dwoma wtyczkami?