: pn lis 21, 2005 20:48
właśnie... kazdy impulsator z mk3 pasuje...
chyba nie było zadnych roznic w impulsatorach po roku 94
chyba nie było zadnych roznic w impulsatorach po roku 94
Super sprawa 16 D1 6 D pisze:http://www.soltec.net/~jpotter/dumpy.htm
Tutaj niżej są zdjęcia spasowanego licznika.
Ramka od mk3 będzie Ci raczej nie potrzebna - wystarczy odpowiednio uformować ramkę od mk2Dioda83 pisze:Super sprawa 16 D Very Happy przyda sie, ja juz mam nawet ramke od Mk III tak na wszelki wypadek ale moze obejdzie sie bez niej Very Happy
Raczej nie jest ciężko go podłączyć, jednak trzeba troszkę posiedzieć i pomęczyć się z kabelkami i lutownicąmoment pisze:czy ciężko podłączyć taki licznik( lepiej dać elektrykowi czy może samemu się pobawić) i czy przy okazji oprócz licznika nie trzeba czegoś wymieniać?pozdro
Potwierdzam a opis pinów znajdziesz w PORADACH na stronie, no i jeszcze jednoB_O_N_K pisze:Raczej nie jest ciężko go podłączyć, jednak trzeba troszkę posiedzieć i pomęczyć się z kabelkami i lutownicą Najważniejsze aby mieć dokładny opis wszystkich pinów kicznika z mk2 i mk3. A wymieniać trzeba impulsator w skrzyni, bo w mk3 licznik nie wskazuje prędkości za pomocą linki a dzięki impulsom elektrycznym z impulsatora. No i jeszcze trzeba sprytnie wpasować zegary w deskę mk2
PozdróVWka
Musisz odpowiednio kabelki w kostce poprzekładać i podłączyć pod to impulsatorDioda83 pisze:mam impulsator z Passata czy bedzie pasował do Mk II??
[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 23:42 ]
Kurde cos jest nie tak :/ .................Podłączyłem zegary od Mk III do siebie i jest problemotoz po przekręceniu stacyjki włącza sie prawy kierunek w zegarach i cos piszczy
obawiam sie ze konieczna bedzie ingerencja w kostke wtykowa
![]()
[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 13:44 ]
No mam juz impulsator od Mk III wiec tylko czekac na poprawe pogody i ocieplenie a wtedy ruszam do prachehe