Strona 3 z 9

: śr sty 11, 2006 20:28
autor: Kowal38
syntetyk Texaco 5/40 ,golf III GTD przebieg 178 tys.
Zero wycieków!

: śr sty 11, 2006 21:08
autor: sylwester.k
154 000 km i leję syntetyk obecnie jest zalany mobilem1 5w50

: śr sty 11, 2006 21:37
autor: luk99
100 tys - Mobil S 10w/40 :)

: czw sty 12, 2006 02:08
autor: pewex.olek
mój mk3 ma 177kkm i leje castrol gtx magnatec 10w/40 i nie mam na razie zamiaru zmieniać na mineral bo po co, jeśli wszystko jest ok.

: czw sty 12, 2006 02:47
autor: miszel78
Ja jestem wlasnie przed wymiana oleju i sklaniam sie ku wyborowi mojego przedmowcy. Do tej pory byl chyba Mobil (bo taka etykietka wisi pod maska-nie za mojej kadencji zakladana) a teraz zamierzam wlac Castrol GTX Magnatec 10W-40. Sadzicie ze to dobry wybor? Mam przejechane 175 tys. km.

: czw sty 12, 2006 02:52
autor: ksionc
ja mam na plakietce pod maską notkę że ostatnio był zalany 5W-40. teraz ma 170tys km i zbliża się wymiana i zastanawiam się co zalać... co proponujecie?

: czw sty 12, 2006 04:16
autor: twardy
Cześć ja zalałem lotosem 10w40 , mam 220000 przejechane . Znajomy mi radzi żeby za jakieś 2000 dolać troche ropki do oleju i przepłukał tym silniczek bo jak zlewałem stary olej to widać było że jest smołowaty. Po tym zabiegu mam zalać mineralnym i śmigać . Co myślicie o takiej płuczce.

: czw sty 12, 2006 05:31
autor: drwal
witam, motul 505.01 poprzednio castrol 505.01 przebieg 140 000 silnik atd
pozdr

: czw sty 12, 2006 19:45
autor: matrix
Mój olej to Mobil 1 S 10/40 na liczniku 207 tyś.. Pamietam mój przypadek przejścia z oleju mineralnego na półsyntetyczny (z porady pseudo-mechanika) , że niby w zimę będę miał mniejsze problemy przy odpalaniu (chozi o gęstość oleju) . Niestety skończyło się na wymianie uszczelki pod głowicą co w dieslu jest nie małym wydatkiem.pozdr

: czw sty 12, 2006 23:47
autor: vwmadison
Bnik-- nie ma u mnie zadnych maseł i budyni na korku od głowicy )

: pt sty 13, 2006 01:07
autor: okoG60
Mobil 1 syntetic 5W-50 przebieg 170tyś

: pt sty 13, 2006 01:32
autor: paolo
castrol magnatec GTX 5W50 full syntethic. Przebieg 165 000 km.

[ Dodano: Pią Sty 13, 2006 12:32 am ]
blackwhite pisze:To czy wlejemy syntetyk, czy mineral ma znaczenie , ale......
Bierzemy pod uwagę ilosć przejechanych km, jeżeli kupujemy używany samochód i nie wiemy jaki olej był wlany poprzednio to nie lejemy syntetyka tylko półsyntettyk albo mineral (no chyba, że silnik jak go kupimy ma przejechane np 5000 to lejemy syntetyk).
Markę oleju wybiera sobie właściciel co kto lubi, ale uwierz mi że taki sam olej możesz wlać do MK4 co do MK3 i nic się nie stanie.
Jak lejesz Mobil 10w40 to równie można go wlać do MK3 jak i do KM4 i nic się temu MK4 nie stanie.A jaka jest znacząca według Ciebie różnica pomiędzy MK3 i MK4??I co powoduje, że nie możemy lać takichsamych olejów.??
mk4 ma na przyklad pompowtryski dla ktorych producent zaleca specjalny olej.

: pt sty 13, 2006 01:45
autor: okoG60
paolo pisze:mk4 ma na przyklad pompowtryski dla ktorych producent zaleca specjalny olej.
vw tylko stosuje pompowtryski jak by niebyło. głośniejsza praca silnika ale mniejsze spalanie i wieksza moc z porownaniem z silnikami z systemem comonrail

: pt sty 13, 2006 01:50
autor: paolo
okoG60 pisze:
paolo pisze:mk4 ma na przyklad pompowtryski dla ktorych producent zaleca specjalny olej.
vw tylko stosuje pompowtryski jak by niebyło. głośniejsza praca silnika ale mniejsze spalanie i wieksza moc z porownaniem z silnikami z systemem comonrail
no tyle wiem :) tylko tlumacze koledze roznice miedzy silnikami mk3 a mk4....im nowsze auto tym potrzebuje lepszego oleju, a wiec do konca nie zgadzam sie z kolega.