: śr maja 27, 2009 21:13
tylko nie zrażajcie się dużym nakładem finansowym operacji ![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Zgadza się.C4_KAWON pisze:tylko nie zrażajcie się dużym nakładem finansowym operacji
oszalały ok, a mało to znaczy ile?5,5 l/100km jak dieselXabingo pisze:ten silnik mało pali i jeździ jak oszalały
Diesel to do traktora. A z 8 litrów chla toto. Kolega ma TT 180KM i mu chla 8 litrów, jak jeździ dość dynamicznie, ale 6,5-7 to jest minimum przy delikatniej jeździe.C4_KAWON pisze:oszalały ok, a mało to znaczy ile?5,5 l/100km jak diesel?
diesel to do oszczędnej jazdy, a turbobena do szalenia(jak dziwnie brzmi ten wyrazXabingo pisze:Diesel to do traktora
W swoim jestem przyzwyczajony do spalania na poziomie 11L/100 km więc jeżeli będzie palił podobnie to będe HappyXabingo pisze:jak jeździ dość dynamicznie, ale 6,5-7 to jest minimum przy delikatniej jeździe.
Chyba nie wiesz o czym piszeszgumiś pisze:,i projekt duzo taniej wyniesie
Przy dynamicznej jeździe to będzie jak nic 11 palił albo i więcej. Nie da się fizyki oszukać.Xabingo pisze:A z 8 litrów chla toto. Kolega ma TT 180KM i mu chla 8 litrów, jak jeździ dość dynamicznie
Po pierwsze to który 1.8T bo jest kilka wersji.Xabingo pisze: Jak włoży już to 1.8T to będzie rządził na drodze, ten silnik mało pali i jeździ jak oszalały. Na 3 będzie turlał fele. Wgniata w fotel
Ja na prawde nie chce sie nikomu wcinac ale powiem tylko tyle, ze nie zawsze sie trafi na to, co powinno sie przeczytac stad takie tematy, wiec jak ktos potrafi to niech pomoze...TheGwiazdor pisze:Po pierwsze to który 1.8T bo jest kilka wersji.Xabingo pisze: Jak włoży już to 1.8T to będzie rządził na drodze, ten silnik mało pali i jeździ jak oszalały. Na 3 będzie turlał fele. Wgniata w fotel
Najmniej problemów będziesz miał przy przekładce w wersji na linkowej przepustnicy.
Ale to już wszystko napisano...
Ja wiem może z 50% tego co powinienem ale na 100% wiem ile to kosztuje.fifel pisze:Wiadomo ze Ty duzo wiesz o tym i tamtym, ale nie sztuka to pokazywac w taki sposob... chlopaki notroche luzu
Hamulce trzeba z MK3 podpasować albo starych pasatów. Tak P&P z MK4 czy A3 nie podejdą.smad vw maniak pisze:hamulce z nowszym rozmarem
Zgadza się. ale czy to na taką moc to duże spalanie? A przecież cały czas nie będzie tym cisnął, bo to duża moc już jestTheGwiazdor pisze:rzy dynamicznej jeździe to będzie jak nic 11 palił albo i więcej. Nie da się fizyki oszukać.
Czy to ważne. Każde 150KM już zapier... a nie mówię o mocniejszych.Po pierwsze to który 1.8T bo jest kilka wersji.
To powinien o tym każdy wiedzieć, to normalka, że za 2000zł się nie zrobi swapa.I żeby to było kompletne i dobrze zrobione to na pewno 8tys przeskoczy
silnik napewno nie będzie katowany, wiadomo czasami sie przyciśnie ale nie non stopXabingo pisze:rzecież znowu nie będzie po mieści zapier... 200km/h.
a tarcze 280 z ibizy 2.0 ?? jakies ATE i do tego dobre klocki np ferodo performance?? tylko jak później z montażem tego??TheGwiazdor pisze:Hamulce trzeba z MK3 podpasować albo starych pasatów. Tak P&P z MK4 czy A3 nie podejdą.