Strona 3 z 4

: śr maja 27, 2009 21:13
autor: C4NC3R
tylko nie zrażajcie się dużym nakładem finansowym operacji :bajer:

: śr maja 27, 2009 21:17
autor: Xabingo
C4_KAWON pisze:tylko nie zrażajcie się dużym nakładem finansowym operacji :bajer:
Zgadza się.

Jak włoży już to 1.8T to będzie rządził na drodze, ten silnik mało pali i jeździ jak oszalały. Na 3 będzie turlał fele. Wgniata w fotel :)

: śr maja 27, 2009 21:19
autor: C4NC3R
Xabingo pisze:ten silnik mało pali i jeździ jak oszalały
oszalały ok, a mało to znaczy ile?5,5 l/100km jak diesel :bajer: ?

: śr maja 27, 2009 21:19
autor: Xabingo
boges74, teraz zauważyłem, że masz firmę... więc teraz wiem, że pojęcie o tym macie :)

Namawiam do swapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Dodano: 27 Maj 2009 21:21 ]
C4_KAWON pisze:oszalały ok, a mało to znaczy ile?5,5 l/100km jak diesel :bajer: ?
Diesel to do traktora. A z 8 litrów chla toto. Kolega ma TT 180KM i mu chla 8 litrów, jak jeździ dość dynamicznie, ale 6,5-7 to jest minimum przy delikatniej jeździe.

: śr maja 27, 2009 21:26
autor: C4NC3R
Xabingo pisze:Diesel to do traktora
diesel to do oszczędnej jazdy, a turbobena do szalenia(jak dziwnie brzmi ten wyraz :jezor: )

boges74, masz własny zakład i jeszcze się zastanawiasz :grrr: ? Twój golfik po swapie może być niezłą reklamą i wizytówka warsztatu!

: śr maja 27, 2009 21:34
autor: boges74
Xabingo pisze:jak jeździ dość dynamicznie, ale 6,5-7 to jest minimum przy delikatniej jeździe.
W swoim jestem przyzwyczajony do spalania na poziomie 11L/100 km więc jeżeli będzie palił podobnie to będe Happy :)

: śr maja 27, 2009 22:02
autor: Gwiazdor
gumiś pisze:,i projekt duzo taniej wyniesie
Chyba nie wiesz o czym piszesz :bajer:

[ Dodano: Sro Maj 27, 2009 22:06 ]
Xabingo pisze:A z 8 litrów chla toto. Kolega ma TT 180KM i mu chla 8 litrów, jak jeździ dość dynamicznie
Przy dynamicznej jeździe to będzie jak nic 11 palił albo i więcej. Nie da się fizyki oszukać.

: śr maja 27, 2009 22:06
autor: C4NC3R
zawsze zdarzą się nie przewidziane wydatki;/ i nie ma co iść po kosztach

ps. TheGwiazdor, szkoda że teraz nie startujesz w bitwie OPT :crazy: bo teraz jest czym powalczyć :food:

: śr maja 27, 2009 22:08
autor: Gwiazdor
Xabingo pisze: Jak włoży już to 1.8T to będzie rządził na drodze, ten silnik mało pali i jeździ jak oszalały. Na 3 będzie turlał fele. Wgniata w fotel :)
Po pierwsze to który 1.8T bo jest kilka wersji.

Najmniej problemów będziesz miał przy przekładce w wersji na linkowej przepustnicy.

Ale to już wszystko napisano...

: śr maja 27, 2009 22:24
autor: fifel
TheGwiazdor pisze:
Xabingo pisze: Jak włoży już to 1.8T to będzie rządził na drodze, ten silnik mało pali i jeździ jak oszalały. Na 3 będzie turlał fele. Wgniata w fotel :)
Po pierwsze to który 1.8T bo jest kilka wersji.

Najmniej problemów będziesz miał przy przekładce w wersji na linkowej przepustnicy.

Ale to już wszystko napisano...
Ja na prawde nie chce sie nikomu wcinac ale powiem tylko tyle, ze nie zawsze sie trafi na to, co powinno sie przeczytac stad takie tematy, wiec jak ktos potrafi to niech pomoze...
Wiadomo ze Ty duzo wiesz o tym i tamtym, ale nie sztuka to pokazywac w taki sposob... chlopaki no ;) troche luzu :)

: śr maja 27, 2009 23:09
autor: smad vw maniak
też mnie to będzie chyba czekać, to że warto to napewno =) Satysfakcja będzie a i silnik nowszy więc może to wyjść na duży plus, ja mam rodzinke w angli i planuje cały samochód nabyć może nawet z jakimś lepszym wyposażeniem, na allegro angliki też po taniości stoją, więc opłaca się nabyć całość co zostanie można opchnąć, a zawsze to masz pewność że ci czegoś nie braknie przy składaniu, a bo jakiś czujnik, a bo kolektor wydechowy, a bo śrubki, a tak masz koplet do swapa z wydechem itp, a mozę sie uda coś jeszcze przypasować, fotele, elektryczny szyber, klime, wspomaganie, hamulce z nowszym rozmarem, itp. itd.

ps. czekamy na efekty :=) :blush:

: czw maja 28, 2009 11:10
autor: Gwiazdor
fifel pisze:Wiadomo ze Ty duzo wiesz o tym i tamtym, ale nie sztuka to pokazywac w taki sposob... chlopaki no ;) troche luzu :)
Ja wiem może z 50% tego co powinienem ale na 100% wiem ile to kosztuje.

I żeby to było kompletne i dobrze zrobione to na pewno 8tys przeskoczy

[ Dodano: Czw Maj 28, 2009 11:11 ]
smad vw maniak pisze:hamulce z nowszym rozmarem
Hamulce trzeba z MK3 podpasować albo starych pasatów. Tak P&P z MK4 czy A3 nie podejdą.

: czw maja 28, 2009 14:15
autor: Xabingo
TheGwiazdor pisze:rzy dynamicznej jeździe to będzie jak nic 11 palił albo i więcej. Nie da się fizyki oszukać.
Zgadza się. ale czy to na taką moc to duże spalanie? A przecież cały czas nie będzie tym cisnął, bo to duża moc już jest :)
Po pierwsze to który 1.8T bo jest kilka wersji.
Czy to ważne. Każde 150KM już zapier... a nie mówię o mocniejszych.
I żeby to było kompletne i dobrze zrobione to na pewno 8tys przeskoczy
To powinien o tym każdy wiedzieć, to normalka, że za 2000zł się nie zrobi swapa.

Heble+pompka z 16V wystarczą - do tego sportowe tarcze.
Przecież znowu nie będzie po mieści zapier... 200km/h.

: czw maja 28, 2009 14:19
autor: boges74
http://allegro.pl/item640798640_silnik_ ... _cult.html co o tym myslicie???? kasa dobra :chytry:

[ Dodano: Czw Maj 28, 2009 14:21 ]
Xabingo pisze:rzecież znowu nie będzie po mieści zapier... 200km/h.
silnik napewno nie będzie katowany, wiadomo czasami sie przyciśnie ale nie non stop :bajer:

[ Dodano: Czw Maj 28, 2009 14:23 ]
TheGwiazdor pisze:Hamulce trzeba z MK3 podpasować albo starych pasatów. Tak P&P z MK4 czy A3 nie podejdą.
a tarcze 280 z ibizy 2.0 ?? jakies ATE i do tego dobre klocki np ferodo performance?? tylko jak później z montażem tego??