Strona 3 z 3

: czw wrz 22, 2005 10:49
autor: klimas6
Dzieki Krzylu tylko powiedz mi jeszcze jedna rzecz czy miedzy tymi które są podłączone do regulatora czy miedzy tymi po przeciwnej stronie ???

[ Dodano: Czw Wrz 22, 2005 10:54 ]
Aha jeszcze jedno wejdzcie sobie tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8471 hahahahaha :) ktos tu racjonalnie wydaje pieniądze :D widocznie cos mu jednak brakuje jako facetowi :D

: czw wrz 22, 2005 11:07
autor: tauka
tomcio666 pisze:aaaaaahahahha brechtam :helm: :helm: :rotfl: :rotfl: :panna: :panna: wejdźcie na ten link to jebniecie sory za wyrażenie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=74714#74714 :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: mariusz określ się wreszcie o co ci kamanes
Co mariuszku silniczka nie bylo slychac wiec musiales obrotek zalozyc zebys widzial czy chodzi??? buuauaahahhaaa

: czw wrz 22, 2005 21:11
autor: klimas6
co to wlutowania kebelka to juz mniej wiecej łapie, pozostaje jeszcze sprawa kostek poniewaz gdzies czytałem ze to jest 7 albo dziesiaty pin na białej kostce, jednak u mnie 7 jest pusty a dziesiaty jest oznaczony UHR i po jego odlaczeniu nie swieci zegarek :D mam jeszcze na czarnej wtyczce bodajze 5 pin i on jest opisany moto.electr i nie wiem czy to przypadkiem nie jest ten ???

: sob wrz 24, 2005 00:03
autor: jaxes
Z tego co znalazłem to sygnał z obrotka jest podawany na 10 pin.
Na 7 jest sygnał z impulsatora (MK3)
Na 5 jest masa z przełącznika świateł
Nie sprawdzałem tego osobiści, tylko tak wyczytałem :)

: ndz cze 06, 2010 22:52
autor: Jarcage
o chlopaki widze ze niezła liryczna szermierka na forum:D ja bede mial taki problemik z obrotomierzem w Passacie B3, passat byl wyposazony wsilnik VR6 a zostal zrobiony przeklad na zwykly 1,6d. jak mam podlaczyc co podciagnac i skad z tego silnika do licznika z VR6? z gory dzieki za radę

: pn cze 14, 2010 14:48
autor: anaba255
Podłacze sie pod temat, gdzie wlutowac wyjście W?
Obrazek

: wt lip 06, 2010 12:26
autor: jaśkooo91
Obrazek<-powiększyć.
Masz 3 miejsca do wyboru...(obojętnie które)
Tak jak pisali poprzednicy-przed diodą..czyli tuż po wyjściu z uzwojeń,np w miejscach tych co zaznaczyłem..Choć nie wiem jak wygląda alternator z drugiej strony..
Ps-wiem,odkopuje historyczny temat..ale może komuś się przyda jeszcze ;)

: pt lip 09, 2010 06:58
autor: bieniek1984
jaśkooo91, kolego może jak mi sie uda to własnie tak też sobie podłącze obrotek. Jak wróce do domu to wrzuca zdjęcie jak wygląda opis na obrotku z rozpisaniem gdzie jest +/- i Sterujący kabel. To chyba najłatwiejsze rozwiązanie niz kupno w moim przypadku lucznika z obrotkiem na 1 wtyk

: sob lip 10, 2010 07:56
autor: anaba255
jaśkooo91,
Dzięki za pomoc :bigok: :bigok:

: pn lip 19, 2010 12:53
autor: maniutek20
Witam!! ja posiadam problem z tym ze jak podlaczylem do swojego MK3 obrotomierz to skoczyl mi do koca i opada dopiero po zgaszeniu auta to pewnie trzeba wlutowac ten kabel.. jakby ktos byl tak mily z zroobil zdjecie miajsca gdzie to wlutowac bylbym wdzieczny..

: pn lip 19, 2010 13:06
autor: bieniek1984
skąd wiesz że nie masz wyjścia W podłączonego, że chcesz się wpinac
Czyli po podłączeniu licznika do kostki skacze ci obrotek na np 5 tyś i tak ciągle trzyma ?